Hua Hin "tyttöjä" huorakadulla

Siistiäkö

43

2050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hekkkekee

      Rice cousin kiss sunny = rais kasin kis sani

      Kaks teest kuud = cock tastes good

      Nice ten rice cows = nais ten rais kaus

      90 mice too = nainti mais tuu

      High stuck a with to = hai stak a vit tu

    • RouskuW

      Taidat olla salaa kiinnostunut kun niin provoosidut aiheesta. Mikä noissa on ihmeellistä, thaikulttuurissa ihan tavallista.

      • KukaProvosoitui

        Se kirjoitetaan provosoidut.

        Thaimaalaiset ovat häveliäitä. Tietäisit jos olisit käynyt.


    • HuaHinHuorakaupunki

      Vai thai kultturissa ihan tavallista. HÖPÖ HÖPÖ. Huonosti tunnet Thai kulttuuria jossa uimaankin mennään vaatteet päällä.

    • AnneliTurusta

      Hyi, että on syntinen paikka tuo Hua Hin, ei lainkaan lapsiperheille sopivaa toimintaa siellä. Onneksi emme sinne varanneet perhematkaa talveksi.

      • 654767567657

        kannattaa varmaan sitten mennä pattayalle.


      • AnneliTurusta

        Jokainen palstaa seurannut huomaa, että minä "hullu miekkamies" vaihdoin taas nimimerkkiäni. Hua Hin on haaveeni matkakohde, mutta rahattomana en sinne koskaan pääse matkustamaan.


    • EiKrabillaNäeTuollaista

      Hua Hinkö muka siisti kohde????? Video todistaa sellaiset puheet valheiksi

      • honkihonkhonk

        Riippuu mikä kenen mielestä siistiä :P


    • 654767567657
      • Teppo68

      • EikäSamuilla

        Tämä on Hua Hin palsta.

        Ja samaan aikaan Rayongista ei näe tuollaista touhua.


      • BintabahtinKeisari

        Mikä Vale ISO Vale kaiken lisäksi. En avannut linkkiä mutta illalla klo 18 jälkeen se on huoria täynnä.


      • 654767567657

        Täynnä yhdessä hierontapaikassa muutama, menes taas resuperse kertomaan pilin pituutta pattayan palstalle, reppana.


      • 654767567657
        EikäSamuilla kirjoitti:

        Tämä on Hua Hin palsta.

        Ja samaan aikaan Rayongista ei näe tuollaista touhua.

        Onko tämä rayong palsta reppana.


      • lerpanaamujenaamutaas
        654767567657 kirjoitti:

        Täynnä yhdessä hierontapaikassa muutama, menes taas resuperse kertomaan pilin pituutta pattayan palstalle, reppana.

        Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

        Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskokoon ken haluaa...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


      • OnNähty
        654767567657 kirjoitti:

        Onko tämä rayong palsta reppana.

        Ei ole myöskään Bangkokin tai Orlandon palsta.
        Noita huoria näkee Hua Hinissä paljon. Vanhat äijät viihtyvät Hua Hinissä. Moni tykkää lady pojista.


      • lerpanaamujenaamutaas
        lerpanaamujenaamutaas kirjoitti:

        Niin se tämäkin aamu jälleen avautui lerpan ystävällismielisellä ja kanssaihmisiä kunnioittavalla aloituksella...

        Hänellä sitä, tuota sielunkauneutta aina löytyy lämminhenkisistä vastauksistaan!

        Voiko kauniimmin sanoin enää aamua aloittaa?

        Tyylikkäällä" kerronnallaan yrittää uskotella kirjoittelevansa totuuden, vain totuuden, mitään siitä poisottamatta ja mitään siihen lisäämättä!

        Uskokoon ken haluaa...

        Dissosiatiivinen identiteettihäiriönsä (engl. dissociative identity disorder, DID, "monipersoonahäiriö" tai "sivupersoonahäiriö") on dissosiaatiohäiriöistä monimutkaisin eikä enää ole lukuisien lääkärien kertoman mukaan hallinnassa ja parannettavissa.

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

        Minä olen paennut Hua Hinistä Pattayalle jo 1723 kertaa virtuaalilapsieni kanssa. Koskaan en enää palaa siihen paheiden pesään.
        Minä olen saanut hyvän rottien metsästäjän viran Pattajalta, koska kaikki paikalliset ihailevat minun miekka taitojani. Tuttu ravitoloitsija tekee hyviä grilliherkkuja turisteille pyydystämistäni rotista. Saan näin vähän lisäansioita kapeaan leipääni.
        Kyllä minun kelpaa elää täällä Pattayalla ja kuljeskella rottien metsästäjän univormussa rantakadulla.


      • OnNähty
        OnNähty kirjoitti:

        Ei ole myöskään Bangkokin tai Orlandon palsta.
        Noita huoria näkee Hua Hinissä paljon. Vanhat äijät viihtyvät Hua Hinissä. Moni tykkää lady pojista.

        "Moni tykkää lady pojista"
        Minusta lady pojat ovat parhaita Pattayalla.


      • lerpanhaaveet
        lerpanaamujenaamutaas kirjoitti:

        Minä olen paennut Hua Hinistä Pattayalle jo 1723 kertaa virtuaalilapsieni kanssa. Koskaan en enää palaa siihen paheiden pesään.
        Minä olen saanut hyvän rottien metsästäjän viran Pattajalta, koska kaikki paikalliset ihailevat minun miekka taitojani. Tuttu ravitoloitsija tekee hyviä grilliherkkuja turisteille pyydystämistäni rotista. Saan näin vähän lisäansioita kapeaan leipääni.
        Kyllä minun kelpaa elää täällä Pattayalla ja kuljeskella rottien metsästäjän univormussa rantakadulla.

        lerppakin jälleen sai kyhättyä tekstiä palstalle, omista haaveistaan.


      • lerpanhaaveet
        lerpanhaaveet kirjoitti:

        lerppakin jälleen sai kyhättyä tekstiä palstalle, omista haaveistaan.

        Kukaan ei kieltää minua haaveilemasta lady pojista. Se on ainoa elämäni ilo tässä kurjassa maailmassa.


      • Montanumeroa
        654767567657 kirjoitti:

        Onko tämä rayong palsta reppana.

        Onko tämä Pattayan palsta, nolla?


      • 656546456456

        Muista mennä kirjoittamaan lerppasi tilasta pattaya palstalle 13 cm... Resuperse


      • NilkkiLerppa
        656546456456 kirjoitti:

        Muista mennä kirjoittamaan lerppasi tilasta pattaya palstalle 13 cm... Resuperse

        Ei tarvitse. Lerppa sä sitä keskustelua pidät.


      • 46KaatoaToukokuussa
        654767567657 kirjoitti:

        Täynnä yhdessä hierontapaikassa muutama, menes taas resuperse kertomaan pilin pituutta pattayan palstalle, reppana.

        Lerppa et ole Hua Hinissä käynyt. Soi Bintabatilla lukuisia tyttöbaareja joissakin on takahuone missä tytöt hoitelevat


      • 654767567657
        46KaatoaToukokuussa kirjoitti:

        Lerppa et ole Hua Hinissä käynyt. Soi Bintabatilla lukuisia tyttöbaareja joissakin on takahuone missä tytöt hoitelevat

        resuperse baarit on niin pieniä ettei niissä ole takahuoneita pieni varasto 4m2 missä jääkaappit, et ole Hua hinisssä edes käynyt.... ne on keksimäärärin 20.-30m2... ruharuhaha....


      • 46KaatoaToukokuussa
        654767567657 kirjoitti:

        resuperse baarit on niin pieniä ettei niissä ole takahuoneita pieni varasto 4m2 missä jääkaappit, et ole Hua hinisssä edes käynyt.... ne on keksimäärärin 20.-30m2... ruharuhaha....

        Rappuset kulkevat yläkertaan,persläpi. Et ole panomies et voi tietää. Lisäksi lähes kaikissa massage mestoissa takahuoneet.


      • 654767568657
        OnNähty kirjoitti:

        "Moni tykkää lady pojista"
        Minusta lady pojat ovat parhaita Pattayalla.

        Hua Hinissä on ladyboy kulttuurilla pitkät perinteet, vuodesta 1920 alkaen Hua Hin on ollut tunnettu ladyboystaan. Palstojen lukijat taitavat olla niin nuoria etteivät muista monsieur Mossea joka lehtien palstoilla jo-70 luvulla ylisti Hua Hin tyttöpoikia. Yhä edelleen Hua Hinissä käy paljon ladyboysta kiinnostuneita, nykyään vain julkkis homoja ei Hua Hinissä näy ovat Ranskan Cannesissa jossa minulla on myös 560m2 asunto ja jahti. Orkkideat kasvat Hua Hinissä paremmin.


      • Baaritaukeaakuudelta

        kyllähän tuossa lerpan videossa lukuisia huoria valmistautui illan toimiin.


    • HuaHinonmielessäin

      Ei ole Hua Hinin ladypoikien voittanutta, tammikuussa yhdestoista kerta ihanaan Hua Hiniin ladypoikia tapaamaan. Kerran kävin Pattayalla, se riitti, ei ollut tarjonta läheskään Hua Hinin vertaista.

      • ontyperää

        Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin haaveilla seksifantasioistanne? Ketä tuollainen kiinnostaa?


    • 654767567657

      Pattaya on liian iso.Hua hinnissä löytää maksulliset helpommin.Näin alle 50 saan parhaat päältä vähän halvemmalla.Suosittelen hua hinnia.Pattayalla on perseen hinta kallistunut huassa on helpompi sopia diilejä.
      Ennen hua oli huono nykyään saa kaikki tarpeet tyydytettyä helposti.

    • TurhaKieltää

      Tuollaista toimintaa monella kadulla Hua Hinissä viime helmikuussa.

      • TurhaKieltää

        Sain kiksejä kun lerppana katselin toisten iloista vapaa-ajan viettoa ja kateus pani kirjoittelemaan. Tällaista tämä elämäni on.


    • HuanLadyBoyjaDildoYöäk
      • LerpankaveriVideossa

        Tuo puppeli joka dildoa mikrofoniksi luuli on Lerpan meribiologi kaveri.


    • KankiKovanaHuaHinissä

      Soi Bintabatilla on iltaisin myös katutyttöjä. Lähtevät mukaasi 1000B short time ja 1500 long time, ei tarvitse maksaa barfinea. Niiden joukossa on vain erittäin paljon leidareita, mutta kokeneet eroittavat ne naisista.
      Itse tykkäsin kovasti Hua Hinin saippuahieronta paikasta. Siellä hinnat ovat muistaakseni 1800B ylös ja tyttöjä päivä ja iltavuorossa yhteensä töissä noin 100kpl kauneimmat ja nuoremmat kalliimpia. Mutta palvelu on hyvää ja kiireetöntä loppuun asti.

    • Thaimaalainen

      HALOO JA HERÄTYS YLLÄPITO !!!!!!!!!!!!!!!

      • 5555555

        MItähän väärää tossa nyt on.Asiallista kerrontaa hua hinnin palveluista.
        Tämä on nimenomaan matkailuasiaa.Minä haluan palvelut kohtuu hintaan sillä välin kun huonompi puolisko käy omissa hoidoissaan.


    • Aatu899

      ei ollu tolla videolla kovin kummosia huoria.

      • 69-69-96-96

        Hua Hin huorat samalla tasolla kuin hua hinkin ja siellä viihtyvät, kulahtaneita.


    • paikallaasunut

      Hua Hin on naishuoratarjonnaltaan vain vanhoja Bangkokin ja Pattayan jätteitä sisällään pitävää seutua. Leidipoikien tarjonta sen sijaan on erinomaista.
      Vanhusten ja homppelien oma Hua Hin, nuoria ja nättejä thaineitosia kaipaavat karttavat visusti Hua Hiniä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe