Mua on vaivanut joka vuosi tälläinen ongelma. Joulupukki, se joulun kuuluisin maskotti sotkee mun elämää.
Mulla on kokoajan huono onni ja unia Joulupukista siitä lähtien ku Joulupukki tuli sotkemaan mun elämään.
Hän sotkee mun joulukalenteritkin vääriksi ja kaikki ennustukset on peruuntunut Joulupukin takia.
Miten oikeasti pääsisin eroon tästä kaaoksen maskotista? Haluan onneni takaisin!!
Joulupukki sotkee mun elämää!!
lumiukko999
3
126
Vastaukset
- Pukkiateisti
Anna sille piparia, niin rauhoittuu ;-)
- vanhankonstitkäyttöön
Akki puteistilla oli hyvä ohje. Myös kostutettu joulutorttu auttaa,
- Munaukko_Sahlberg
Eiku se on nettikummitus ja arabiterroristi. Gberijrpdgjffkdjeoekeöenelfnwlf.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843192
- 751281
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1691204Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78825Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817