Ainakin yksi k-valolaitteeni lampuista on palanut. Silti laite toimii viidelläkin loisteputkella. Oletan olevan aamun ylimääräisestä kv-valosta olevan elimistölle hyötyä.
Monet hyötyisivät kirkasvaloista juuri nyt.
4
<50
Vastaukset
- Ota.selvää
On olemassa jotkin arvot, jotka vasta auttavat antamaan hoitavan valon. Netistä löytyy, itse perehdyin silloin kun ostin. Nyt olen unohtanut.
Jos uskoo, niin kai auttaa sittenkin. - Artsi3322
Kirkasvalolamppu toimii paremmin kaamosmasennukseen. Tuo lisää virtaa kintaisiin.
- hinnat.pudonneet
Joku mainoslehti ilmoitti kirkasvalolaitteesta hintaa 69€. Luxiteho 10.000. Se auttaa, joita kirkasvalo yleensä piristää.
Tavallinen valaistus vaan 500 luxia. Keinoauringon valo tekee tutkitusti hyvää.
- valoa_vessaan
Olen asentanut vessaan paljo lisävaloja. Aamusta heti vessaan, suihkuun, tukka ja meikki kuntoon - tuohon vierähtää hyvinkin kymmenisen minuuttia. Tuo aika on hyvä kylpeä kirkasvalossa.
Miksei tätä ole keksitty markkinoinnissa? Remppaajat, rautakaupat, valaisinmyyjät,.. mitä näitä nyt on? Markkinarakoa tuotteelle millä on vetoa! Kirkasvalo kylpy- wc-tiloihin aamutoimiin yhdistettynä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821720
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481212- 1201191
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?991012Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23982- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942