Koska olet saanut läpän ja miten on elämä sujunut leikkauksen jölkeen?
Mekaaninen aorttaläppä
3
99
Vastaukset
- pumppuvika
Vasta viikko sitten laitettiin On-X hiilikuituläppä. Kotiuduin juuri sairaalasta. Myös minua kiinnostaa kokeneempien meininki uudella raksuttimella varustettuna. Suurin huoli tässä vaiheessa on Marevan-hoitotasapainon oppiminen.
- jussilevoma
Meikäläinen sai Medtronicin puoli vuotta sitten. Voit halutessa laittaa mailia:[email protected], kun täällä ei näytä juttu enää luistavan :)
- åsqwd
Vuonna 2008 laitettiin hiilikuituinen läppä. Lähes yhtä paljon olen liikkunut ja urheillut kuin ennen sydänleikkaustakin. INR pysynyt melko hyvin haarukassa. Pyrin syömään suht samalla tavalla päivittäin varsinkin salaattien ja hedelmien suhteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456