Voisiko joku lakimies selvittää

mesaammerikkoa

miksi heidän perheenjäsenensä voivat huoletta rikkoa lakia ja miksi he itse osallistuvat lain rikkomiseen?

Vahtaavat muiden lain noudattamista, mutta rikkovat itse Suomen lakia!

Voisiko joku lainoppinut vastata?

12

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasa-arvoa

      En halua. Haluan tietää, miksi lakimies voi rikkoa lakia?

    • raukkis

      En ole kiinnostunut lakikirjasta, vaan siitä', miksi lakimies rikkoo lakia.

    • Memohessi

      Melko abstrakti syytös joka ei yksilöi tekijää eikä tekoa. Voidaan jättää mappiin "valkovuoto"!

      • voevoevoenii

        Joku tuulitunneli tapaus kyselee tyhmiä


      • voevoenii
        voevoevoenii kirjoitti:

        Joku tuulitunneli tapaus kyselee tyhmiä

        jegy widohemes dopytes frogaly dumestos


    • olkaavaruillaan

      Eräs lakimies, joka tekee, niin kuin hänen suurimmin ihailema rikoksiin syyllistynyt henkilö käskee. Kehotan ihmisiä olemaan varuillaan. Lakimies on auttanut rikoksiin syyllistynyttä suorittamaan tekojaan.

    • pikkupikkula

      Todellista tuulitunneliporukkaa tuo lakimies sukulaisineen. Siitä olen samaa mieltä. Lakimies ei ole itsenäinen, vaan avittaa rikoksissa lähisukulaistaan. Kannattaa olla varuillaan, ettei valitse tuollaista epäitsenäistä, lähisukulaisensa määräysvallan alla olevaa määrääjän pikkukopiota. Lakimiehellä' ei ole minkäänlaista omaa ajatusta elämästä. Tekee niin, kuin MÄÄRÄTÄÄN.

    • hukkapikkunen

      Muuten pikkuhukka, mutta ei yhtä itsenäinen ajattelultaan.

    • mnähienolakimies

      Tuskin. Vaikka kovin rahvaanomaista porukkaa ovat "siviilissä" (esittävät hienostopiireissä muuta). Jalka nousee ja niiata niksautellaan Rouvan kupeessa. Kun selkä kääntyy, ei puututa esim. kaltoin kohteluun, vaikka vieressä oltaisiin.

    • viepiiloon

      Rouva ei osaa muuta kun määrätä ja pikkuhukka tekee, miten rouva komentaa.

      • hähhäh

        Vituttaako


    • suojelkaalapsianne

      Ei henkilökohtaisesti. Olen vaan huolissani muista mahdollisista uhreista, joita tuo kopla hankkii kidutustontilleen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe