kohtalotoverit

isabella930

Hei! Haluaisin kertoa tänne oman tarinani, ja toivon että jos sinulta löytyy samankaltaisia ajatuksia, jakaisit oman tarinasi :) Olin 16v kun sain ensimmäisen paniikkikohtaukseni, olin aivan varma että olin tulossa hulluksi. Lapsuuteni on ollut aika traumaattinen joten luulen että sieltä tulee jotain ahdistuksen tunteita. Olen siis tänä päivänä 23 vuotias ja viime syksynä tuntui että kaikki alkoi alusta. Kun sain 16 vuotiaana ensimmäisiä ahdistuskohtauksia, olin varma että nyt minulla on joku sairaus. Luin öisin netistä kaikenmaailman sairauksia ja juoksin lääkäreillä milloin mistäkin vaivasta. Jossain vaiheessa sairaus pelot vaihtui aggressiiviseksi kun katsoin elokuvan missä nainen murhasi miehensä. Olin siis sen jälkeen aivan paniikissa että mitä jos satutan jotain läheistä, itkin itseni uneen ties kuinka monta kertaa. Muutin omilleni 19 vuotiaana, jonka jälkeen päähäni putkahti ajatus että mitäs jos nyt tapankin itseni?! MINÄ ?! rakastan elämää enkä koskaan haluaisi vahingoittaa ketään tai itseäni. Aloitin lääkityksen citalopram 20mg joka toimikin Kunnes mun luokkakaveri kertoi että hänen ystävä on itsetuhoinen ja aloin sitten pelkäämään että mitä jos minustakin tulee ja sitä olen tässä nyt pelännyt vuoden päivät.. HUHHU. pelkään siis että satutan itseäni mutta en todellakaan tahdo tehdä niin.. sitten kun mietin että nämä ovat vain ajatuksia, hetken päästä miettii mutta MITÄ JOS ? älytöntä. Onko kenelläkään samankaltaisia ajatuksia? Mikä helpottaa teidän oloanne? Oletteko päässyt eroon ja jos niin miten? Tekstini oli varmaan sekava mutta toivottavasti vastaatte jotain! Hyvää syksyä kaikille :)

0

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        123
        9616
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        50
        2817
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        160
        2574
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        22
        2049
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        14
        1796
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        14
        1623
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        15
        1547
      8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        11
        1484
      9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        11
        1429
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1336
      Aihe