Joku varmaan tietää, mitkä on kahden tietyn miehen suhdekuviot tällä hetkellä? Kumpikin ehkä 45-50 vuotiaita, eronneita ja ammateiltaan taksiyrittäjä ja rekka/jakeluauton kuski. Mukavia ja urheilullisia, sen jo tiedän, mutta ujous estää suoran lähestymisen, kun en tiedä ovatko jo varattuja. Joten auttakaa naista pulassa, jos vaan mitään tiedätte.
Tiettyjen miesten suhdekuviot?
7
284
Vastaukset
- pirjotietää
Ovatko he kovia panemaan ? Epäilen etteivät ole koska ikä painaa,nuoret kundit tikkaakat kuin koneet
- luum
Käyppä vaan ihan rohkeasti näiden miesten juttusilla. Siitä se vaan lähtee.
- holor
vai on kyrvän puute kuusysillä
- Totuudentorvelot
Toinen noista petti eukkoaan jo avioliiton aikana, joten ap:n kannattaa miettiä kannattaako sellaisen luonteen kanssa mitään kehitellä. Vaikka olisi kuinka ihana ja mitä vielä.
- taksittaja
Taas tää jatkuu!!! Nyt ei hermo kestä! Ei!
- Dotdotdot1
Niin mikä jatkuu? Noiden miesten tekemiset, minä en ainakaan tunnista keitä ovat? Onko Sjoella epätasapaino vapaiden keski-ikäisten miesten ja naisten välillä, kumpaan suuntaan?
- luum
No vuosikuusysi. Kuinka sinulle noiden miesten kasssa kävi. Menitko juttusille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089