Palstala on taas niin perinteistä ikaalilaista keskustelua, että pian joku kellarissa kasvanut naisihminen, joka ei kehtaa edes tavaraansa pestä, tulee palstalla järkyttämään mielensä ja purkaa pahan olonsa aloittamalla polun otsikolla "Järkyttävää".
Näin käy aina tasaisin väliajoin. Onkin hyvä, että palstalle kerätään tietoa ikaalilaisesta elämäntavasa myös näille mielensäphoittajille sekä tuleville sukupolville.
Olkaamme ylpeitä palstastamme.
Järkyttävää!
15
293
Vastaukset
- vajakin.fantasiat
Nukkuisit yöllä niin nuppisikaan ei olisi noin seko.
- Vajakkit
Vajakkimeno jatkuu. 99.999% on vajakkeja. Vajakit tykkää anaalisexistä.
- nuorta.kollia
Rouva tykkää seksistä poikansakin kanssa.
- Toim.joht
Oon itsekkin lämmennyt anaaliseksille. Kun käyn panemassa naimisissa olevaa salarakastani, tykkään että hän työntää sormensa peppuuni.
- kusivaiva.vain
Toim.joht kirjoitti:
Oon itsekkin lämmennyt anaaliseksille. Kun käyn panemassa naimisissa olevaa salarakastani, tykkään että hän työntää sormensa peppuuni.
Pikku Hilsuko taas saa uusia fantasioita kun pili on
kourassa yöllä? - Anonyymi
karva.noppa kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos tykkää pojista?
Ei kai mitään jos kyse on täysi-ikäisistä mutta kun koivuniemi juoksee kakaroitten perässä kieli pitkällä ja kuola valuen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai mitään jos kyse on täysi-ikäisistä mutta kun koivuniemi juoksee kakaroitten perässä kieli pitkällä ja kuola valuen
Jokainen taaplaa tyylillään.
Peräaukko on emätintä tiukempi. Uskokaa asia.
- Anusonpienempi
Uskotaan ja tiedetään, usko nyt jo! Jos minun kokoiseni on mahtunut äiteen römpsästä pihalle, niin en usko että peräaukko samaan venytykseen pystyy.
- yhteiskäytössä
Äitees pimpsa olikin aina käytössä joten venyihän se helposti.
- Anonyymi
yhteiskäytössä kirjoitti:
Äitees pimpsa olikin aina käytössä joten venyihän se helposti.
punikki Oiva käytti mielellään eevan pepareikää hakumäen portaikossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
punikki Oiva käytti mielellään eevan pepareikää hakumäen portaikossa
Suontaka oli oikeasti hyvin asiallinen herrasmies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suontaka oli oikeasti hyvin asiallinen herrasmies.
Oivan mersu oli oikee legenda. Penkit oli puhtaat ei sotkettu toisen autoja.
- Anonyymi
hahaha...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471