Olen monta leivänsyyöjää kulkiessani tavannut ja ojassa en ketään. Osaavat naisetkin siis leipää syödä.
Itse olen suuri leivän ystävä. Mieleen on jäänyt lapsuudesta vastapaistetut rukiiset reikäleivät. Vastapaistetusta reikäleivästä pala ja voita sen pehmeälle pinnalle. Mikä elämykselinen maku tuosta suupalasta lähti.
Leipä on tärkeän osteskellessani. Kauhistun myös sitä suurta leipämäärää, joka varmaan joutuu pois heitettäväksl.
Kun ihmiset tekevät rikoksia ei heitä nykyäänkään vangita vaan istutetaan leivättömään pöytään.
Leipä miehen tiellä pitää
3
59
Vastaukset
- sallalalainen
Älä kauhistele, nykyisin ei enää saa heittää eilisellä päivämäärällä kirjattua leipää ne viedään jakelukeskuksiin ja kauppansa tekee.
Eihän päivämäärä huononna elintarvikkeita vaan huono säilytys ja ihmisten herkkäuskoisuus.
Lapsuudessa kehuttiin että home leivässä kannattaa poistaa ja sitten sen saa syödä, olihan ne 'ruokakomerot' siistejä, ei niissä pilaantunutta säilytetty, ne vietiin eläimille mikä ei ihmisille kelvannut. - tai.pullaa
Jos leipä loppuu niin syödään pullaa.
- Pelkkäämössöä
Ei kannata. Leivässä on ravintoarvoa, pullassa ei yhtään eikä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691