Viimeinen itselleni kohdistettu viesti oli:
Sinä olet kiinnostunut palstan tilasta, Pilmari ei.
Eikö kaikkien täällä kirjoittajien pitäisi olla kiinnostunut? Yhdessähän tehty ratkaisu vie joko hyvään tai huonoon, ehkä jopa pahaan.
Itse toivon, että tämä palsta toimisi, vähintään asiallisena,
kohtauspaikkana jokaiselle.
Onnistuminen on kiinni meistä.
Mielipiteitä ja ajatuksia
10
53
Vastaukset
Kas kun ei Pilmaria kiinnosta?
- uloss.siitä
Teetkö mitään muuta kuin päivystät palstalla ja kyhäät aina vain uusia aloituksia asioista jotka ei muita kiinnosta. Oletko edes syönyt tänään, käynyt ulkona, pukeissa ?
Olen syönyt ja juonutkin oikein hyvin. Kiitos kysymästä!
- eimuutaelämää
Kun katsoo tuonne Ruunemannin profiiliin niin huomaa kuinka ahkerasti tuo viestejä tehtailee.Aamun ja puoli viiden väliin mahtuu 18 viestiä lisäksi on nuo puska nikeillä tehdyt.
- vaalierkki
Viimeaikoina pilmari on pärjännyt aloitusten teossa ylläätävän hyvin, aihealua vaan yllättävän suppea, käsittänyt joko itseään kehuvia tai toisten tölväisyjä käsittäviä aloituksia.
- Pliis...lopettakaa
Kuka ihmeen pilmari ? Minulle tuo nikki ei sano yhtään mitään. Jos joku tehtailee omaksi ilokseen aloituksia, so what. Sinäkin vaalierrki pidät huolta että jokaisen uudemmankin on kuultava päivittäin nuo iänikuiset katkeruudet. Ettekö te palstan äijät yhdessä yhdelle pilmarille pärjää !!???
- Huuh
Huijari koko pilmari
- karvapääkin
onko pakko jos ei halua??
no ei tietenkään ole, miksi mennä aina aina aina aina tölvimään alottajaa jos nikki kertoo taustaan, tehkää itse alotuksenne, vähenee edes joutavat arvostelut.- sääli-inhokkoani
Kyllä itse ainakin "livenä" valitsen ystävät/kaverit, jopa sukulaiset, joiden kanssa keskustelen, mutta "hienotunteisesti" väistän, ...no joskus aivan muuta?
Aloituksessa oli; Itse toivon, että tämä palsta toimisi, vähintään asiallisena,
kohtauspaikkana jokaiselle?
Miksi aloittaja itse hyökkäilee toisia (inhoamaansa nikkiä) kohtaan ja jakelee ohjeita, kuinka kirjoittaa?
En olisi uskonut, että tämäkin saitti tuo jollekin mielenterveysongelman ja mitä pahimmasta päästä! Tämä on pahempi, kuin peliriippuvuus/tupakointi, tai juopottelu.
Runea tuskin enää kukaan pystyy "parantamaan" tuosta hänen tuskastaan Pilmarin nikkien kirjoituksista? - sohivat-toisiaan
Minä olen tullut siihen tulokseen näiden kahden kukon osalta, että molemmille on tullut ns. pää vetävän käteen, eli kummallakaan ei enää viisari värähdä, joten ainoat kiksit, joita nämä luomakunnan kruunut saavat, on nokittelu toistensa kanssa. Suotakoon se heille, vähiin on ilot jääneet kummankin osalta. Ei ihme, että sekoilevat, nyt pelkästään toisiinsa. Näin on näreet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187