Kyselisin onko tuollaiseen tomtomin one 3rd edition 512mb malliin saatavilla jostain uudempaa skandinavian karttaa ilmaiseksi.?
Karttani on tuo alkuperäinen skandinavian kartta, joka tuli kun ostin tuon navigaattorin vuonna 2011.
Tiedän kyllä, että uusi kartta pitäisi ostaa tomtomin kaupasta, mutta onko missään saatavilla ilmaiseksi?
Tomtom one 3rd edition uudempi kartta ilmaiseksi?
17
1244
Vastaukset
- ensanoen
On kyllä, mutta en sano. Googleta, niin saatat löytää.
- tomtomnavi
Eli ei ole.
- ensanoen
Voe veikkonen, katohan tuolta:
http://gpsunderground.com/forum/gps-navigation-systems/tomtom-gps-systems/tomtom-maps/
Sivulle pitää rekisteröityä ja kirjautua
No, ehkä jos on poropeukalo, niin ei tuoltakaan onnistu. Ehkä tarvii perustietoa Tomtomista ja englisch olis myös hjuva.
- tomtomnavi
Kysyin siis suoraa tiedostoa, jonka siirtämällä saisi uudemman kartan Tomtomiini.
En siis ala muuttamaan käyttöjärjestelmää.
Kyllä itsekin tuon foorumin olen löytänyt, mutta etsinkin pelkkää tiedostoa, jonka siirtäisin tomtomiini.
Tuon foorumin mukaan pitäisi kaikki käyttöjärjestelmät mennä muuttamaan ja on riskinsä, että navigaattorin saa ihan sekaisin. - tomtomnavi
Eli scandinavian 975.7448 kartan tarvitsisin miten ladata?
- tomtomnavi
Virhe siis scandinavia 975.7748 kartan tarvitsisin.
- bbyvvfv
Kerro mullekin on samanlainen
- Jip
Ehdottomasti laittomia tämän tyyppiset rikolliset ja krimalisaation johdattavat keskustelut.
- varmaankin.näin
Elektrolyyttikondensaattorin voi kätevästi ladata työntämällä sen lähimpään pistorasiaan.
- SerAstiaKutsuu
Viskaa se Tom Tom jo ser-jätteisiin ja osta parempi navigaattori. Tai kysele navigaattoripalstalla; https://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/varusteet-ja-huolto/navigaattorit-ja-lisavarusteet !
- EI-enää-onnistu
Itselleni tuli ilmoitus, että muisti ei enää riitä uusiin karttapäivityksiin. 3 rd oli hylättävä.
- näinon
Laita koneeseen isompi elektrolyyttikondensaattori.
- Karratkoneelle
näinon kirjoitti:
Jos siellä nyt on 150uf/10v, niin kuinka iso sinne pitää laittaa tilalle?
- SerAstiaKutsuu
Tom Tom on kertakäyttölaite. Jos vaikka on luvattu ilmaiset karttapäivitykset, niin päivitystiedosto on salattu, sitä ei voi siirtää laitteesta toiseen ja uusi kartta on yleensä isompi kuin vanha, eli yli vuoden vanhaan laitteeseen tuskin sopii. Olen edelleen sitä mieltä että voisit vaihtaa merkkiä, itselläni on eräs ?-kirjaimella alkava malli, jo kymmenen vuotta vanha ja latasin taas pari kuukautta sitten uuden kartan. Muistikorttipaikka on ehdottomasti oltava, jotta kortin voi vaihtaa, kun uusi kartta ei enää sovi.
- nimetön.nimimerkki
näinon kirjoitti:
Sinun päähäsi pitäisi laittaa isompi konkka, saisit enemmän tilaa tyhmyydelle.
- Lisääcapaa
nimetön.nimimerkki kirjoitti:
Sinun päähäsi pitäisi laittaa isompi konkka, saisit enemmän tilaa tyhmyydelle.
Riittääkö 1f superCapasitor?
- IlimanAikojaan
Kun ostaa Tompan tai Garminin elinikäisillä karttapäivityksillä, niin tuoreen kartan saa aina "ilmaiseksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339