Kiinnittymisvuoto vai join muuta

Tervehdys.

Olen googlannut jo kaikki mahdolliset tekstit ja ajattelin itse kirjoittaa ja kysyä viisaammilta.
En ole varma onko tämä palsta oikea, mutta...

Olen 29 vuotias nainen jolla takana reilu vuosi lapsettomuushoitoja. Tässä kierrossa hoidot keskeytettiin kierto päivällä 13 koska folli oli lyhistyny, eikä kasvanut... oli tuolloin 11mm.

Nyt on kp 25/31

Kp23 alko rusehtavanpunaista suhruvuoto, ei mitenkään runsasta mutta pyyhittäessä tarttuu hyvinkin paperiin ja suojaan. Lemmiskelty ollaan kp 16 ja 17
Outoa ja koskaan aikaisemmin moista ei ole ollut...
Ja yleensä kun menkat alkaa on myös rinnat todea kipeät sekä vatsakipuja... nyt ei niitä kipuja juurikaan ole.

Huomenna soittelen klinikalle...

Onko jollain kokemusta moisesta?

Kiitos
088
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Wissi kirjoitti:

Tervehdys.

Olen googlannut jo kaikki mahdolliset tekstit ja ajattelin itse kirjoittaa ja kysyä viisaammilta.
En ole varma onko tämä palsta oikea, mutta...

Olen 29 vuotias nainen jolla takana reilu vuosi lapsettomuushoitoja. Tässä kierrossa hoidot keskeytettiin kierto päivällä 13 koska folli oli lyhistyny, eikä kasvanut... oli tuolloin 11mm.

Nyt on kp 25/31

Kp23 alko rusehtavanpunaista suhruvuoto, ei mitenkään runsasta mutta pyyhittäessä tarttuu hyvinkin paperiin ja suojaan. Lemmiskelty ollaan kp 16 ja 17
Outoa ja koskaan aikaisemmin moista ei ole ollut...
Ja yleensä kun menkat alkaa on myös rinnat todea kipeät sekä vatsakipuja... nyt ei niitä kipuja juurikaan ole.

Huomenna soittelen klinikalle...

Onko jollain kokemusta moisesta?

Kiitos

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu