Kuuluuko Sonera UK-puistossa?
GSM kuuluvuus UK-puistossa
4
239
Vastaukset
- Sokostiyhteys
Sonera kuuluu varsin hyvin paikoissa, joista on yhteys Sokostille.
- Vintilä
Elokuussa Vintiläntunturilla sai yhteyden Elisalla.
- Vesterisen_poju
Sokostin päällä on Soneran masto, missä on nykyisin myös DNA, mutta ilman 3G:tä. Soneralla pelaa 3G.
Puiston laidalla toimii Elisa, ja heikommin DNA. Olen saanut Elisalla jopa yhteyden Harrijoen laidalta ja Reututuntureilla.
Itäkairassa on Sonerallakin heikkoja kohtia. Kannattaa pakottaa puhelin 2G tilaan jolloin toimii paremmin esim. Härkämurustalla ja Kemihaaran lähellä.
Nuorttin seudulta ei ole kokemusta. - Hummeripoika
Vieriaavalla ja Nummerusaapalla sattaa saada yhteyden Soneralla. Laajat suot ovat periaatteessa aika hyviä paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876