Sytytetään liekki

Kasvunaikaa

Tiedän että sinullakin oli vaikea vaihe elämässäsi kun kohtasimme..
Tiedän että olet kokenut tämän itsellesi tavallaan hyvin epämukavaksi ajoituksellaan.. Ja olen niin pahoillani että en ole ajatellut sinua kuten olisi tarvinnut, ahdistus, muutos,tunteet, toivottomuus, riivatunhenki ja epäusko sokaisi koska ajattelin että riittää kun autan sut niistä yli ja sä autat mua omistani, yhdessä olisimme nostaneet toisemme jaloilleen.
Mutta toisaalta, olisit puhunut minulle niistä..
En halua mitään niin paljon kun antaa aikaa, ja olla tukenasi kun sitä tarvitset ja vain silloin kun tarvitset.
Mutta se ei tarkoita että meitä tarvitsisi sen enempää tulla, vaikka haluaisin olla ystäväsi..lasket pääsi rinnalleni ja kuulet sydämeni sykkeen, se sykkii lämpöä ja huolenpitoa, sinulle.
Voin olla sinun viimeinen oljenkortesi joka taatusti pysyy jaloillaan kun haluat ensin katsoa muut voimavarat.. Mutta muista, jos ne ei riitä..ei leikitä
Tiedät mistä minut löydät.
Kulta ikuisesti

68

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijaksakauaa

      Kiitos sanoistasi..nyt ne vasta sekaisin onkin, enkä nyt tarkoita kohtaamista vaan
      mitä nyt on tapahtunut. Tiedän sen mitä tarkoitat oljenkorrella ja en varmasti leiki
      kanssasi.

      Hyvää yötä

      • Aapeeee

        Ja tiedän että pärjäät loistavasti ilman olkenkorsia..


    • Ainavähän

      Otatko tämän esille seuraavalla kerralla?. Miksi näin haluat tehdä?.

    • Pupunpuppua

      Jostain syystä - puppua - tiedätkö, mitä puppu on? Se on aika paljolti tiivistä kökköä. Kökkö taasen on potaskaa ja potaska, se on jauhettua p.skaa :)

      • Kasvunaikaa

        Tiedän :) olen syönyt potaskaa ja puppua.. Mutta en muista miltä maistui, oli jäistä.
        Mut ei enää maistu eikä p...aa jaksa jauhaa..


    • Ei_erityinen

      Ensimmäinen kommenttini tähän ketjuun:

      Tällaiset asiat pitää kertoa suoraan AO:lle, ei tänne. Minäkin käytän usein sanontaa "mutta toisaalta", aloitus ei silti ollut minulta.

      Toivottavasti löydätte yhteyden toisiinne, keitä olettekin.

      • Ei_erityinen

        Enkä käyttäisi sanaa "kasvun aika", johan tämä tilanne on kasvattanut minua 6 vuotta. Mieluumminkin nyt on kyseessä LUOPUMISEN aika.


    • Painukaamuutvittuun

      Niin on paska puhetta. Minä olen hänen aina ja hän minun. Se on jo päätetty.

    • Kasvunaikaa

      Olet minulle kaksonen, olet minä.. ja minä olen sinä, näimme itsemme katsoessamme toisiamme. Tiedän, varmasti..
      Ja tätä mielipidettä ei kukaan pysty murtamaan, sillä vain kaksosella on voima tehdä niin suuria asioita henkisesti ja fyysisesti ", yhtään vähättelemättä muuttaa elämää ja ihminen aivan eriksi, tai oikeastaan näyttää ja avata portit sekä lukot...sellaiseksi kuin oikeasti sisimmässäni olemme.. Jos olet aivan varma etten saanut aikaan elämässäsi mitään ihmeellistä muutosta tai tunnetta niin sitten sä olet sitä mieltä.
      Mulle olet kaksonen vaikka sä et sitä tuntisi.

      • oletkomies

        Vai nainen?


      • Kasvunaikaa

        Ihminen


      • Kukkaseppelsydänsukat

        Voi sinä ihana pikkuinen mies
        sydämmeni on sykkyrässä. : )


      • sinuapaljonkin
        Kasvunaikaa kirjoitti:

        Ihminen

        :)))


      • hiukansitä
        Kukkaseppelsydänsukat kirjoitti:

        Voi sinä ihana pikkuinen mies
        sydämmeni on sykkyrässä. : )

        Minkä kokoinen on pikkuinen mies:) Kuvaileppa


      • Kukkaseppelsydänsukat

        Se on hellittely nimi


      • Pupunpuppua

        Totta. Asia on juuri noin kuin kuvaat.. Se on omituista... niin outoa, että pelkäisin, ellen olisi itse omin silmin nähnyt ja kokenut... vastassa kasvosi... vasta... päätä.


      • jotenkintajuan

        samankaltaisuutta ja erojakin. ne ovat tietynlainen sisäinen piirre, joka
        tunkee ulos tietyin samanlaisin tuntein, huumorin ja eletyn elämän kokemuksista
        tulevan viisauden ja tyhmyyden ilmentymiä.
        Herkkyydestä johtuvien hyväksikäyttöjen, ei aina fyysisen, kokemisesta.
        Kasauma joka löytyy myös toisesta.


      • huhhuheipäuskoisi
        jotenkintajuan kirjoitti:

        samankaltaisuutta ja erojakin. ne ovat tietynlainen sisäinen piirre, joka
        tunkee ulos tietyin samanlaisin tuntein, huumorin ja eletyn elämän kokemuksista
        tulevan viisauden ja tyhmyyden ilmentymiä.
        Herkkyydestä johtuvien hyväksikäyttöjen, ei aina fyysisen, kokemisesta.
        Kasauma joka löytyy myös toisesta.

        niinpä taisimmekin olla vastapäätä


      • Pupunpuppua
        huhhuheipäuskoisi kirjoitti:

        niinpä taisimmekin olla vastapäätä

        Joo olkaa ihan rauhassa vaan ;) Mä juon tän kahvini ja jatkan matkaa. Tosiasiassa.. edelleen ajatukseni on, että aloitus jatkoineen on PUPPUA. Pelkkää höttöä, olen pahoillani.


      • Pupunpuppua

        Voihan asioita sotkea tahallaankin... miehelle yhdelle hyvää viikkoa!


      • ReikäSet

        Samoin eräälle naiselle rolloon :)
        Sotketaan sitten kunnolla..


      • P.p.Rakkaalle

        Just sinne... :)


      • KelleRolloon

        Onko tuo S nimimerkissä tunniste vaiko eikö?


    • MinäVaanKysyn

      Hetkinen, hetkinen. Kuka lukee ajatuksiani?

    • voiäiree

      Siis mitvit???

    • EnuSko

      Kuka ja kenelle? Toivo heräsi...

      • Tarinamme

        Voisin kirjoittaa aika samoin J miehelle...


    • Ei_erityinen

      "Hetkinen, hetkinen. Kuka lukee ajatuksiani? "

      Ei kukaan lue ajatuksiasi. Joku käyttää taas näppäimenlyönnit
      tallentavaa vakoiluohjelmaa. Ja harkitsee taas kai vähän hakkerointia
      EIKÄ KYSE OLE MINUN FYYSISESTI SAIRAASTA, MUTTA HENKISESTI TERVEESTÄ
      SINISILMÄISESTÄ MIEHESTÄNI.

      Tulen aina rakastamaan Sinua jollain tavoin,
      ensimmäinen todellinen rakkauteni
      VIHREÄSILMÄINEN MIES,
      vaikka oletkin sairaalloisen MUSTASUKKAINEN,
      ja SALAMYHKÄINEN.

      Onko sinulla "Petta Kaikalainen" Annelise, Katsiaryna vai Charlotte
      vai Liselotte rakastumisesi kohteena, en tiedä.
      Toivotan onnea.

      Älä enää hakkeroi. Ota suoraan yhteys nuoruuden
      rakkauteni VIHREÄSILMÄINEN MIES,
      jos kysyttävää on.

      • enolekoskaan

        hakkeroinut


    • Fiuuuh

      Juhuu! Yöpommitus alkoi 😁

    • MunJuttus

      Mä kirjoitan ihan omilla näppäimillä ja vakoilen ainoastaan omia ajatuksiani joita yritän saada tallennettua tähän tekstiin.
      Ajatukset kulkee joskus niin nopeasti että olen vasta lauseen puolivälissä niin päässä on jo toinen juttu käsitteillä.
      Se mies on mulle todella tärkeä, arvokas ja kultainen.. Ehkä aikamme tulee vielä..

    • einäitämuilleuskalla

      Saattaa saada semmoiset
      hupsun paperit.

      • Aapeeee

        Paperit ja lääkkeet ja diagnoosit sekä hullujenhuoneet ;)
        Pinkki pehmustettu huone kiitos !
        <3


      • Aapeeee

        Juu, no on mulla yksi ystävä joka tuntee kaksosensa.. Mutta ei puhuta nyt hänestä..
        Me ollaan jollain tavalla erinlaisia mutta ei hulluja ;)
        No, vähän..


      • äläpuutumunasioihin

        Myönnän että olen erittäin omaehtoinen tietyissä asioissa, enkä anna periksi ennen kuin asiat muuttuvat niin ettei enää kohdella epäoikeudenmukaisesti.


      • Aapeeee

        Toimisin samoin jos elämääni yritettäisiin tunkeutua väkisin..


      • Aapeeee

        Asiat muuttuu, ihmiset muuttuu, sielu parantuu, olo on hyvä..


    • E.lle

      Tämä viesti tuntui tutulta. Jos se oli vihreäsilmäiseltä mieheltä naiselle, jonka silmät ovat..? Oli miten oli, jos luet tämän haluan sinun tietävän, että olet minulle rakas, aina. <3

    • Sejokakeksiimeistä

      Mikä vaikea vaihe? En tunnista? Taitaa sinulla itselläsi olla vaikea vaihe menossa vai vaihdevuodet? Kuinka vaan osaan jo lukea sinua ja esittämistäsi. Annat ymmärtää ihan helvetin huonosti mutta tiedän jotain sinusta ja se on minun etuni. Puhaltelevat mitä haluat nähty on ja kuultu satusi.

      • Aapeeee

        Elän tällä hetkellä elämäni todella avartavinta aikaa..
        Ei ole kiinni siitä ettenkö saisi seuraa tai kumppanin jos näin haluaisin.. Mulla on kaikki avut siihen ja enemmänkin eikä vaihdevuodet ole vielä lähelläkään ;)
        Rakastuin, siksi olen täällä.. Koska en voi olla hänenkään kainalossa niin änkesin teidän ;)


      • Pääpilvissäsulla

        Ok.


      • Aapeeee

        Ei ole..


      • itoldyouso
        Aapeeee kirjoitti:

        Elän tällä hetkellä elämäni todella avartavinta aikaa..
        Ei ole kiinni siitä ettenkö saisi seuraa tai kumppanin jos näin haluaisin.. Mulla on kaikki avut siihen ja enemmänkin eikä vaihdevuodet ole vielä lähelläkään ;)
        Rakastuin, siksi olen täällä.. Koska en voi olla hänenkään kainalossa niin änkesin teidän ;)

        Ettet vaan ois mies?Tää kaikki tuntuu niin tutulta,luin kuin omaa tarinaani.Oon sun kaksonen ja tunnen sen liiankin hyvin,huoh..Soita jo helvetti mulle,tää ei voi jatkua näin.Tiedän et meil on esteitä mut asiat järjestyy kyllä,luota muhun niin mäki voin suhun.En mä voi avautua sulle kun oot niin etäinen,lopeta se ja tutustu muhun.Pelkään kanssa tätä tilannetta ja näitä tunteita mut ei nää asiat selviä kuin kohtaamalla ne.Soittaisin mut oon liian lukossa,ole sä rohkeempi ja tee alote..


      • kaimuistatsen

        Kaksoset vaikuttavat toistensa elämään hyvin pitkään.
        Tahtoivat tai ei, tuntevat samoja tuntemuksia pitkin elämänsä
        kaarta, vaikka olisivat hyvinkin etäällä toisistaan.
        Käyttäytyvät toistensa kaltaisesti tietämättä mitä toinen tekee.
        Tuntevat toistensa kipua yms.
        Kaksostutkimus selvittää kummallisia asioita.
        Siinäpä opettelua,;))


    • älänyviittihei

      pellen jorinaa jolla ei ollu ikänä mielenkiintoo muuhun ku akkain kans vehtaamiseen.
      pelkkää tuubaa koko stoori. valhetta sanon minä-

      • moderniabalettia

        Ikävä-palstalla mikä on totta mikä on tuubaa... ikävää täynnään eri muodoissaan, pilkahduksia jostakin, onko totta vai tarua, todellisuuden peilisalissa pyöritään...onko peilit hiottuja vai hiomattomia, vääristävätkö vai heijastavatko...kas siinä pähkinä särkijälle.


    • mitenapkehtaa

      kirjottaa tommosta sontaa. ittensä hauskuuttaminen ei oiken kohtaa ton tekstin kanssa.

    • mikäswittuilijaukon

      nyt noin sai skriivaan mutta ei hätää vieressä jo kirjottaa kiusaamisesta.) hah haha hah.

    • Mihinkäänkohtaan

      En osannut sijoittaa sinua kirjoituksessasi, mikään kohta ei pitänyt paikkaansa.
      Sinä pidit pilkkanasi ja syydit ilkeitä sanoja kuten tuossakin toisessa ketjussa.
      Yritin puhua, kymmenen vuotta, se aika ei vielä riittänyt.
      Kiusaamalla ei voi nostaa ketään jaloilleen, niin vain lyö lyötyä lisää, kuten sinä teit.
      Mutta mitä näistä enää.

      • EiSaaKiusata

        Joo.. no en ole kiusannut ketään, en oo se keneksi luulet.


      • Enpäusko
        EiSaaKiusata kirjoitti:

        Joo.. no en ole kiusannut ketään, en oo se keneksi luulet.

        Olet hyvinkin.


      • EiSaaKiusata

        No en taatusti ole kiusannut ketään..
        Höpsö ;)


    • vaintähän

      lisäsin

    • Josliekkionpäässyt

      Sammumaan sitä voi olla vaikea sytyttää uuudelleen ja kasvullako tarkoitat omaa kasvuasi ihmisenä? Sitä ei näe näistä tämänkin päivän kamaluuksista. Se ei ole kasvua, se on taantumusta.

      • EiSaaKiusata

        Voisitko tarkentaa tämän päiväisistä kamaluuksista jotain? ;)


      • tourette_kouristus

        Ap ei taida muistaa mitä paskaa milloinkin jauhaa


      • Niinvaanon

        Hei, mistäköhän sä tiedät mitä kukakin kirjoittaa ja mikä on totta ja mikä ei? Mutta kaikki kirjoitukseni on 100%totta.. Olen vain luovuttanut..
        En usko meihin


    • sinäkaksonen

      minä kaksonen mikähän yhteys?
      pitäs teetättää tutkimus olis siinävähän ihmettä.

    • Löydettiin

      Haluaisin uskoa tämän olevan sinulta. Kaunista tekstiä, jota osaat kirjoittaa. Tunnen samoin. Mutta olen niin väsynyt..

      • oikeintunnistit

        koeta levätä muistan sinua.


      • kauniitsanat

        kertovat sisimmän tilasta. Joskus joutuu niin vaikeaan tilanteeseen, että
        joutuu valtavasti ponnistelemaan, ettei sanoisi sitä mikä kiertää
        ajatuksissa, koska se ei välttämättä olisi aina totta. Tekisi suuren vahingon vain sille,
        jonka hyvinvoinnista haluaa aidosti välittää. Se, jos mikä hajottaa-
        parempi näin saa kuitenkin hyvän mielen, jos voi olla avuksi.
        Joskus kyllä epäilyttää vahvasti, että oisko parempi lähteä
        keskustelemaan tuulivoimasta. Saisi huitoa tuuleen mielinmäärin.


    • omamielipiteeni

      Kauniit sanat on ihan hienoja, mutta saattavat olla jotain muuta kuin todellisuus.
      Kaunis teksti ei riitä.

      • Mitätöity

        Ei tietenkään riitä, siksi olenkin hiljaa.
        Sanani ovat mitättömiä ja annan tunteiden valua tiimalasinlailla sormienvälistä, kerään tunteeni hiekat uudelleen ja taas valuvat.. Uudelleen ja uudelleen.. Ne valuvat.


      • Mitätöity

        Jospa joskus voisin todistaa, voimani ehtyvät.. Mutta taantumakin on tunnetila..


    • eräälletäällä

      Olet minulle xxxxxx ja tunnen sisäistä xxxxxxxx.

    • muskelisulopoikas

      OON MUSKELISULOPOIKA JA HALUAN KERTOA MIKÄ SAA MUT SYTTYMÄÄN. MÄ HALUUN MIEHEN KANSSA ALOTTAA SUHTEEN JA Sä MIES OOT SÄ, Sir. SUN SÄIHKYSÄÄRET JA PUHTOINEN, MAUTON SEKÄ HAJUTON PERÄAUKON ALUE JOKA EI IKINÄ NÄYTÄ LIKAISELTA SE JOS JOKIN ON JOTAKIN

    • NaapurinFifi

      Eiiih,ongelma siinä etten mä tarvitse apua, huoltajaa tmtään pään painamista rintakarvoihin. En puhunut joo, enkä avautunut, kun ei ollu tarvetta puhua ja avautua yhtään mistään sulle. Mun kuoren alla ei ole sen kummempaa syvyyttä, ei ole kuortakaan, olen hyvin simppeli tapaus enkä mä siedä kroonisesti ongelmaisia teatraalikkoja, joilla on kauhea tarve olla tarvittuja, saada huomiota. Hanki vaiks se koira.

    • Skunkkix

      En

      Mun liekki on mun ja se palaa hyvin itse, siihen ei tarvita toista. Mee myötätuntojes/säälies kaa helvettiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      624
      4622
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3509
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3211
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2469
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2309
    6. 252
      1867
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe