Hei,
Kirjoittelinkin tuonne vanhaan viestiketjuun Yleistä mielenterveydestä -osioon, mutta löysin vasta sitten paremman paikan tällaiselle keskustelulle.
Onko täällä muita, jotka puristelevat näppyjä ja finnejä pakkomielteisesti? Täällä on nimittäin yksi ja kaipaisin vertaistukea. Puristelen kasvoni helposti verille, jopa aamulla ennen kuin pitäis lähteä kotoa. Meikillä yritän peitellä jälkiä, mutta eihän se läheskään aina auta riittävästi. Puristeluun menee aikaa helposti 1-2h/päivässä kaiken kaikkiaan. Aina ei oikeasti ole edes puristeltavaa, mutta sitä jää vaan etsimään. Tämä on jonkinlainen tapa rauhoittua ja rentoutua. Puristelen näppyjä ympäri kehoa, mistä ikinä niitä sattuu löytymään. Puristelen näppyjä jopa mieheni kasvoilta hänen salliessaan sen :(
Olen harkinnut psykoterapeutin vastaanotolle hakeutumista, mutta asia nolottaa äärettömän paljon. Miten kehtaisin mennä vastaanotolle vaivan kanssa, joka paistaa suoraan kasvoilta?!
Kertokaa kokemuksianne tällaisen vaivan kanssa!
Näppyjen ja finnien puristelu
tarrtarr
1
121
Vastaukset
Ei oo kyllä monella kokemuksia tähän liittyen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882