Uskaltaako Rauman Uimahalliin mennä enää ollenkaan?
Jos ei henkilökuntaa ole paikalla , miten TURVALLISUUS taataan,enkä tarkoita nyt uimataitoa, vaan YLEISTÄ TURVALLISUUTTA, etenkin kun lukee muualla tapahtuneita seksualisia ahdisteluja uimahalleissa !
Valvotaanko peseytymistä ja vaatetuksen käyttöä suihku ja saunatiloissa Raumalla mitenkään.
Jos wc-paperin käyttö outoa eräille ryhmille , on bakterien siirtyminen altaaseen varmaa jos ei edes suihkussa käydä ennen altaaseen menoa, va ikka vain viikon pyyhkimättömyyden jälkeen. Mietityttää kyllä ......
Suomessa on jo useita esimerkkejä asiasta kun kokonaisia altaita suljettu ja vesi jouduttu vaihtamaan, kun kloori ei enää riitä.
Jopa silmiä jouduttu leikkaamaan vaarallisten bakteri-tartuntojen ilmettyä, bakterit joita ei ole ennen pohjoismaissa tavattu,aiheuttavat kyseistä tarvetta.
Lapsia en enää päästä yksinään altaalle.
RAUMAN UIMAHALLIN TURVALLISUUS
7
309
Vastaukset
- aikamiesi
Vai uimahallissa et uskalla käydä, no pysy sitten kotona. Onko sinulla idiootti mitään tietoa, mitä tuollaisen laitoksen ylläpito maksaa. Sama kirjastoilla, helvetin kallista.
Jos et ole sattunut huomaamaan, niin meri on täysin auki, eli sula. Mene otanlahteen uimaan äläkä siinä valita. Pelkäät, että silmät menee kiinni ja täytyy leikata. Ei se ole millään lailla vaarallista. Mieti jos persereikä menee kiinni, eikä voi leikata, Miettipäs sitä. - tosimiessss
Jaa, aikamiesi onkin noita B-rapun poikasia ku heti meni tonne pakarihommiinn,,,anna olla vaan ,tämä palsta ei o se minne aioit, se on se eri palsta mistä noita kavereita etsit
- aikamiesi
Ok. tosimiesss. Ai sulle tuli ensimmäisenä homot mieleen kirjoituksestani. Varmaan kun luet muumia, olet yhtä huolissasi, että et saisi persettä muumilta kun ei ole reikää.
Ole minun puolestani homo tai ihan mikä tykkäät, mutta ole se homo reilusti, äläkä arvio muita. Varmaan olet yhtä hyvä homo, kun tämän palstan mamujen karkottajat.
Eli et uskalla muuta kun kirjoitella täällä. Oletko muuten se homo joka antaa persettä vai se joka ottaa??? Tai no ole kumpi tahansa ei liity siihen että joltain ihan silmiä leikataan matujen takia. Ja kukaan ei tee mitään.- ääriraumalainen
Koskahan sun ryyppyputki loppuu?Meinaan et ristus mikä morkkis sul tulee olemaan.Toinen vaihtoehto on tietenkin se,että olet oikeesti just noin sekasi kun kirjoituksista voi päätellä.Sun kiukkus on 12vuotiaan tasolla,samoin kommentit.Onhan niitä hauska lukea tiettyyn pisteeseen,mut et ihan oikeesti...
- k---------
Uimahalli suljettava ehdottomasti ja heti.
- vesinäytteetkateissa
Uimahallin veden laadun tuloksia ei ole julkistettu enää elokuun jälkeen. Aikaisemmin 2 kertaa kuukaudessa. Ja huom. näytteet pitäisi lain mukaan ottaa kovimman ruuhkan aikaan! Raumalla on taidettu ottaa maanantaisin kun halli on ollut kiinni jo sunn.päivästä lähtien.
Tekisi mieli käydä uimassa, mutta todellakin vesi iljettää! Käyttöä pitäisi rajata, ja alennuskortit vain raumalaisille. Eurajokilaiset ja Pyhärantalaiset pysykööt pois Raumalta käyttämästä meidän palveluita, - Eijumalavita
Näytän ihan täysillä näille. Uimahallissa aina kauhee ruuhka. Parempi vaan jos Jotkut pelkää ni on paremmin tilaa. Noniin nyt tuli jo Pyhärantalaisetkin laitettua "muiksi" 😀😀, Rauma raumalaisille. Olikohan mahdollista rakentaa muuri tai kupoli Rauman ympärille että saisimme velloa peloissamme, mitä vielä voisimme pelätä? Päivi Räsänen diktaattoriksi ja laki käyttöön että kaikki mikä ei ole erikseen sallittua on jatkossa kielletty.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332