Finnair rekry 2017 pt. 2

PartTwo

Aloitetaan uus keskustelu 2-vaiheesta, kun muodostuu muuten niin pitkiksi nuo....

97

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulevalentoemäntä

      Sain edellisessä haussa medin vasta yli viikko hakuajan päättymisen jälkeen.
      Nyt ilmeisesti tahti tiukempi, mutta varmaan loppuviikosta infoavat.

    • lentämään

      Juu varmaankin tällä viikolla infoa tulee, jos kerran ryhmähaastattelut alkavat jo ensiviikolla. :)

    • Lennilee

      Miten te yksilöhaastatteluihin edenneet, minkälainen haastatteluprosessi on ollut? Testataanko kielet?

    • unelmaduuni

      Täälläkin jännätään : )

    • ssoe

      Tsemppiä kaikille!! Kohta tipahtaa tieto sähköpostiin! :)

    • Haluanpäästä

      niin jännnää... heräilin koko yön ku jänskäs ja aamulla viideltä aloin tarkistamaan sähköpostia et joko tullu jotain :'D

    • Ryhmikseenkö

      Hakemuksia tullut n. 3000 kuulemma. Eli aika sama kuin edellisissä hauissa jos muistan oikein. Muistaako joku paljon kutsuttiin ryhmiksiin? Muistelen, että 900?

      • ilmairmeli

        Moi! Mistä kuulit tuon tiedon? Itse kuulin että perjantaihin mennessä olisi tullut 1800... Näinköjän jo huomenna tulisi tietoa


      • Ryhmikseenkö

        Kaverilta finskillä. Heille ilmeisesti tiedotellaan. Kaivelin vanhoja keskusteluja niin 900 tosiaan meni jatkoon.
        Nyt en muista enää myöskään, että pitikö med1 tuloksia myös ootella ennen ryhmiskutsua vai tuliko ne samaan aikaan ja sitten myöhemmin mahd. hylkäys?


      • ueifhueh

        Kiitos tästä! Eli n. joka 15 hakija pääsee... Jokohan sitä heittäisi kirveen kaivoon, kovat on vaatimukset. Jotenkin tuli paremmat tunnelmatkyllä kuitenkin kun luki ask.fi:n kysymyksiä emoiksi haluavista.. Ei sitä itse sitten sieltä ihan hölmöimmästä päästä olekaan ;) Hienoin oli mielestäni tyyppi joka halusi tietää miten finnair järjestää hänen kuljetuksensa haastatteluun ulkomailta :D


      • Juuppajuu

        Niin, ainoo vaan että edellisissä hauissa pääsi sisään just ne nuorimmat/kokemattomimmat. Joita pitkälti veikkaan että nuo kyselijätkin on...


      • joooooooo

        Mietin just sitä, että koskaan ei voi tietää et mikä se niitten määritelty profiili on et millasta ne yksinkertasesti hakee aina kun hakee. No ei auta arvailla kohta se selvii..


    • Haluanpäästä

      mä saan kohta vatsahaavan tästä odottamisesta :'D

      • tulevalentoemäntä

        Sama ! Edellisellä kerralla pääsin "vain" ryhmähaastatteluun asti ja nyt aion todella saada paikan lentoemäntänä. Jännittää kauheasti, ettei nyt hylätä jo alkumetreillä!


      • Haluanpäästä

        voih hitsi, missä luulet olevan syy, et tyssäs ryhmähaastattelussa? Olikse vaikee se aihe? siis en pysty keskittyy omaan päiväduuniin nyt yhtään haluun tätä NIIN PALJON.


      • Jeppejeejee

        Onko teillä kellään lentokokemusta muualta?


      • Emonen

        On kokemusta ja ryhmis meni mielestäni paremmin kuin muilla ryhmäläisillä. Yhdellä tuli itku yms. Ja silti ryhmikseen tyssäsi. Eli kokemus tais olla se vika.
        Lentävien kursseja tais olla yksi ja uusien kursseja loput 8tms... saa nähdä miten tällä kertaa...


      • tulevalentoemäntä
        Haluanpäästä kirjoitti:

        voih hitsi, missä luulet olevan syy, et tyssäs ryhmähaastattelussa? Olikse vaikee se aihe? siis en pysty keskittyy omaan päiväduuniin nyt yhtään haluun tätä NIIN PALJON.

        En ole varma! Varmaan jäädyin liikaa ja aihe oli aika hankala meidän ryhmässä, mutta nyt pakko skarpata.
        Oon vaihtanut työnkuvaa tämän jälkeen, että minulla on paljon englanninkielisiä asiakkaita, joten toivon, että englanti tulee nyt ulos suusta luonnollisemmin :D

        Rämppään kanssa sähköpostia koko ajan :(

        Ja ei ole aikaisempaa lentokokemusta. Lapsuudesta asti haaveammatti!


      • Haluanpäästä
        Emonen kirjoitti:

        On kokemusta ja ryhmis meni mielestäni paremmin kuin muilla ryhmäläisillä. Yhdellä tuli itku yms. Ja silti ryhmikseen tyssäsi. Eli kokemus tais olla se vika.
        Lentävien kursseja tais olla yksi ja uusien kursseja loput 8tms... saa nähdä miten tällä kertaa...

        itku..? miksi :o


      • sdfhsdufhs
        Emonen kirjoitti:

        On kokemusta ja ryhmis meni mielestäni paremmin kuin muilla ryhmäläisillä. Yhdellä tuli itku yms. Ja silti ryhmikseen tyssäsi. Eli kokemus tais olla se vika.
        Lentävien kursseja tais olla yksi ja uusien kursseja loput 8tms... saa nähdä miten tällä kertaa...

        Olivatko siis ennen lentäneet omalla kurssillaan? Tiedätkö miten kurssi erosi ihan peruskurssista, oliko esim lyhyempi? itte myös pelkään että lentokokemus nähdään haittana eikä hyötynä... mikä on hassua


      • Emonen

        Jännitti ja enkku ei tuntunut sujuvan, siitä sit vissiin tunteet pääs pintaan...
        Ja juu, lentävillä pari viikkoa lyhyempi kurssi ja olleet omilla kursseillaan...


      • uashdusdha
        Emonen kirjoitti:

        Jännitti ja enkku ei tuntunut sujuvan, siitä sit vissiin tunteet pääs pintaan...
        Ja juu, lentävillä pari viikkoa lyhyempi kurssi ja olleet omilla kursseillaan...

        Noh, siksi noita ryhmiksiä on että karsitaan jyvät akanoista, vaikea ajetella että pärjää tiukemmissa tilanteissa jos itkettää jo kielen puhuminen.


    • joooooooooo

      Kirjotitteko muuten erikseen liitettävän hakemuskirjeen englanniksi vai suomeksi?

      • sudfhuiefhwös

        Mä kirjotin suomeksi... niin kuin tehtävänantokin oli. Miten muut?


      • joooooooooo
        sudfhuiefhwös kirjoitti:

        Mä kirjotin suomeksi... niin kuin tehtävänantokin oli. Miten muut?

        Mä vastasin suomeksi niihin valmispohjiin, missä oli kysymyksetkin suomeksi. CV ja hakemuskirje englanniksi..


      • joooooooooo
        joooooooooo kirjoitti:

        Mä vastasin suomeksi niihin valmispohjiin, missä oli kysymyksetkin suomeksi. CV ja hakemuskirje englanniksi..

        ajattelin, koska osa työpaikkailmoituksesta oli englanniksi ja finskin sivuilla paljon englanniks kaikkea..


      • ssoe

        Mä tein hakemuksen ihan suomeksi kun kysymyksetkin oli suomeksi. CV oli englanniksi, sai sitä kautta vielä boostattua enkun osaamista kivasti :) Linkkasin myös Linkedin siihen omaan kenttään


      • dgfhjkl
        ssoe kirjoitti:

        Mä tein hakemuksen ihan suomeksi kun kysymyksetkin oli suomeksi. CV oli englanniksi, sai sitä kautta vielä boostattua enkun osaamista kivasti :) Linkkasin myös Linkedin siihen omaan kenttään

        jep näin mäkin ajattelin! mut sit mietin et voi luoja sitä enkun synonyymitehtävää, se meni niin penkin alle et ne nyt menee vähän ristiin. mut ehkä ihan ymmärrettävää ku aikarajatki oli ihan hullut...


    • hdfuisdhfi

      Laitoitteko linkedin tms muuta nettilinkkiä johonkin profiiliin netissä?

      • joooooooooo

        mulla ei oo linkediniä niin en... yritin alkaa väsäämään sitä mut ois tullu ihan liian hätäsesti tehtyä.


      • tulevalentoemäntä

        En tajunnut laittaa :(


    • hdgsahdg

      mä taas en laittanut edes cv:tä kun kaikki työtehtävät tuli kirjoitettua kenttiin ja laitoin vielä linkedinprofiiliin linkin, josta ne näkyy, ajattelin että ihan liian tårta på tårta muuten

      • joooooooooo

        Joo varmasti menee hyvin noinkin. Toi linked ois kyllä hyvä hankkia. Laitoitteko suosituksia liitteisiin?


      • uwdhguiasdghuls

        En laittanut, nime ja yhteystiedon kyllä.. Yritin pitää niin että laitoin vain ne asiat mitä pyydettiin, ja nekin hyvin pelkistetysti ja simppelisti.


      • joooooooooo

        mäkin laitoin siihen kohtaan missä pyydettiin yhteystiedot, mut liitin vielä sitte liitteisiin kopion suosituksesta.. =O


    • Jassunen90

      Tulis nyt jo...... Kauheaa odotusta. Mitä veikkaatte, tuleeko tänään tai huomisen aikana??

      • sfdhgjk

        mulla alkaa toivo hiipua ainaki tän päivän suhteen :'D ei oikeesti voi yhtään tietää, hyvin mahd et tulee vasta loppuviikosta.


      • fdsfsdf

        Toivon että tulisi tänään mutta pelkään että menee to-pe akselille... jos 3000 hakemusta kahlattavana on se aika projekti vaikka järjestelmät auttavatkin....


      • tulevalentoemäntä

        Logiikan mukaan tulisi viikko ennen ryhmiksiä, eli viimeistään huomenna !
        En sitten tiedä :(


      • joooooooooo

        totta.... saas nähä. kamalaa tää odottaminen on kyllä. ja kumminkin tää on vasta alkua jos pääsee tästä jatkoon :'D tsemppiä kaikille niin paljon!!!!!


      • sfsdfsdf

        Samoin tsempit kaikille! Tunttu helpottavalta päivittää tätä sivua ja jännittää yhdessä, toi meilin päivittäminen kun ei auta...


      • joooooooooo

        siis sanoppa muuta :''DD mun työkaveritkaan ei enää jaksa nyt sympatisoida ku oon aivan hermorauniona ja poikaystäväki on ihan tyytyväinen et mul on tää vertaistukiryhmä täällä suomi24ssa :''D


      • tulevalentoemäntä

        Tsemppiä kaikille ! Toivottavasti päästään jatkoon ja ilmoitus tulee asap :D


    • uiashduiahd

      Minkälaisen kuvan muuten valitsitte?

    • Pimpelipompe

      Hätäpäissäni valitsin semmosen kuvan, joka oli otettu jossain juhlissa...

    • Päivämääriä

      Kattelin viime haun päivämääriä:
      20.12.2015 Haku päättyi
      30.12.2015 klo 8.43 Med001 kysely
      14.1.2016 klo 11.44 Med001 hyväksyminen
      14.1.2016 klo 16.06 Ryhmiskutsu
      18.-21.1 Ryhmikset
      22.1. Klo 17.47 "Kiitos, ei jatkoon"

      Mihinköhän väliin terveyskysely tässä haussa mahtuu jos ryhmikset jo 3.-9.11?!

      • sudhfudsfh

        Eli siis edellisessä haussa kestänyt kk koko proggis... Ja 10 pv ennen kuin tietoa jatkosta, ja me ollaan täällä tokana päivänä jo ihan helisemässä :D Ihmettelen vain sitä miksi tänä vuonna näin kova kiire pitää ryhmähaastattelut... Jos kurssit vasta kevät-kesä/akselilla? Jouluko sekottaa välissä..


      • tulevalentoemäntä

        Katsoin samaa jo aiemmin! Nyt paljon tiukempi aikataulu. Med001:n tultava pian ja samoin kutsun ryhmikseen, koska jo ensi viikolla pitäisi olla ryhmiksissä :)


      • tulevalentoemäntä
        sudhfudsfh kirjoitti:

        Eli siis edellisessä haussa kestänyt kk koko proggis... Ja 10 pv ennen kuin tietoa jatkosta, ja me ollaan täällä tokana päivänä jo ihan helisemässä :D Ihmettelen vain sitä miksi tänä vuonna näin kova kiire pitää ryhmähaastattelut... Jos kurssit vasta kevät-kesä/akselilla? Jouluko sekottaa välissä..

        Ja ask.fm:n mukaan yksilöhaastattelut vasta tammikuussa, joten miksi niin pitkä aika ryhmisten ja ykslöhaastattelujen välillä? oivoi.


      • dfgfdgfdsda

        elikkä ryhmähaastattelukutsut tullu 4 pv ennen haastattelujen alkamista.... Hmm... Eli periaatteessa tieto voi kolahtaa postiluukusta vasta ma aamuna :D


      • gnyy

        Ryhmähaastatteluiden jälkeen tulee medit, jolloin ryhmiksen ja medin perusteella kutsutaan yksilöhaastatteiluihin. Kaiken järjen mukaan ajattelisin :)


    • myöshakenut

      Tuun seuraamaan

    • Jhgddoiteel

      Joulu varmaan sekoitti, mutta on tossa terveyskyselyn tuloksiinkin mennyt 2 viikkoa joulun jälkeenkin, se tässä vähän hämää...

    • sdgfhjhgfd

      "Osalle hakijoista lähetetään hakemusten ja testitulosten perusteella kutsu ryhmähaastatteluihin, jotka ajoittuvat todennäköisesti 3.11.-9.11.2016 väliselle ajalle."

      oiskohan hakuprosessi muuttunut jotenkin?? jos medit onkin vasta ryhmiksen jälkeen tms

      • dgfdgdgf

        voi olla, mutta mun mielestä olisikyllä aikamoista resurssien tuhlaamista, viime vuonna vissiin 60 oli pudonnut pois kun medit ei mennyt läpi....


      • uhiupubupp

        totta.. mut mitenköhän ehtii ne meditki tässä välissä hyväksyä ennen tota 3/11... nnoo ehkä ny vaa ootellaan :''D


      • Medittt

        Mun mielestä ton verran putos vielä med01 ja lisäselvitysten jälkeen.


    • Badmood

      Tää koko valintaprosessi on niin villilänsi. Kun lentoemännät pääsee valitsemaan itselleen kolleegoja... Siellä ei päde edes viidakon lait. Auta armias jos sulla on vääränväriset sukkahousut niin saattaa kaatua koko homma siihen. Ihan herran haltuun vaan koko homma.

      • Enpäusko

        Lentoemännät valitsee..? Eiköhän siihen hommaan ole HR puolelta joku...


      • Paitsettä

        Ihan siellä emot "haastatteli" ainakin ryhmähaastatteluissa. Jos sinne pääsi 900 ja 6x6 ryhmiä haastatellaan kerrallaan, ei ihan joku HR:stä ehdi kaikkeen...


      • Paitsietteisittenkään

        Haastattelee ja seuraa tilannetta -> tekee muistiinpanot. Ei tee lopullista päätöstä. Ei myöskään valitse hakemusten perusteella haastatteluihin kutsuttavia.


      • Lentoemona2008
        Paitsietteisittenkään kirjoitti:

        Haastattelee ja seuraa tilannetta -> tekee muistiinpanot. Ei tee lopullista päätöstä. Ei myöskään valitse hakemusten perusteella haastatteluihin kutsuttavia.

        Kyllä ne haastattelijat ja valintojen tekijät on lentävien esimiehiä ja kouluttajia jotaka kaikki ovat lentäväämiehistöä. HR hoitaa paperiasiat vain. Miksi HR olisi valitsemassa ketään koska ei ne tee töitä koneessa. Et näin... toivottavasti löytävät uusia hyviä kollegoja :)
        Lykkyä tykö vaan kaikille :)


    • gnyy

      ask.fm:ssä lukee että ryhmähaastattelukutsut tulevat loka-marraskuun vaihteessa, eli luulisin että loppuviikosta voimme odottaa kutsuja.

    • Siipisiipi

      Mäkin haluaisin niiiiin kovasti päästä :( Harmittaa tosi, tosi, tosi paljon, jos en pääse edes ryhmiksiin. Olen mielestäni kaikin puolin sopiva, niin on varmaan vaan moni muukin... Nettitehtävät ei menneet ihan nappiin, mutta ei ilmeisesti kaikilla muillakaan?

      • LDldlekfkfjdj

        Joo siis ei mulla ainakaan, tai jäi ainakin sellanen fiilis. Luoyan siihen et sain tehtyä paremman hakemuksen kun koskaan :D


    • Siipisiipi

      Liittikö kaikki erillisen hakemuskirjeen? Apua, mä en tehnyt ollenkaan!! Viime hauassa tein ja siitä tuli tosi pitkä, yritin ihan liikaa. Olisi pitänyt joku ihan lyhyt tehdä silti.

      Päätin vaan keskittyä vastaamaan hyvin lomakkeen eri kohtiin ja sainkin mielestäni tosi melko hyvät vastaukset. Kuinka pitkästi vastasitte? Mulla tuli merkkimäärät liki täyteen miksi haet tehtävää- ja vahvuudet-kohtiin. Koulutuksesta, kursseista ym. kerroin myös lisätietoja. Eli kyllä hakemuksessani oli hyvin informaatiota, mutta ei tosiaan erillistä hakemuskirjettä eikä LinkedIniäkään ole... Onnistunkohan yhtään erottumaan sieltä 3000 hengen joukosta :(

      • Lentoemoko

        Mä vastasin täyteen kans ne miksi haen ja vahvuudet ja sit hakemuskirje sellanen alle A4 englanniksi. Siihen missä täytettiin työpaikat ja kuvailut niistä, vastasin tosi lyhyesti ja ytimekkäästi.... mut älä huoli mä veikkaan että lyhyestikin ilmaistu oikeet asiat saattaa just pompata positiivisella tavalla sieltä joukosta!


      • Lentoemoviimerekrysta

        Miksi täällä on moni kirjoittanut tuon vapaamuotoisen hakemuksen englanniksi? Eihän se edes ollut tosiaan välttämätön liite. Suomessa oleva työpaikka ja hakemuskin suomeksi... Joo, yritätte varmasti erottua joukosta, mutta itse en näe siinä mitään järkeä.


      • Laksjekdksjhs

        Kirjotin englanniksi koska kyseessä globaali organisaatio ja työkielenä ainakin 50% englanti ;) mutta ei ollut pakollinen tietenkään enkuksi tehdä :)


      • Mmmukaan
        Laksjekdksjhs kirjoitti:

        Kirjotin englanniksi koska kyseessä globaali organisaatio ja työkielenä ainakin 50% englanti ;) mutta ei ollut pakollinen tietenkään enkuksi tehdä :)

        Kun itse hakemukseen kirjoitettiin suomeksi niin vaihtelun vuoksi laitoin hakemuskirjeen ja CV:n englanniksi. Jospa se antaisi hieman enemmän informaatiota ja pienen mahdollisuuden erottua joukosta. Olihan hakuilmoituskin englanniksi.


    • Englanniksi

      Yksinkertaista: Hakemus kirjoitetaan työpaikkailmoituksen kielellä. Siksi minäkin kirjoitin vapaamuotoisen hakemuksen englanniksi. Toivotaan että tärppää.

    • ygygyu

      Uusi jännä päivä taas edessä... Tyhjyyttään huutaa postilaatikko näin aamusta.

    • Jännittääå

      Luulisin (toivon) että tänään tulis jonkun näköstä s-postia...!

    • sjfhduisdhfid

      En varmaan ikin äelämässäni ole odottanut mitään näin paljon.

    • Ledkfkkssl

      En mäkään :DDDDD toinen päivä edessä töissä kun en tuu keskittyy yhtään jeejee

    • sdasdd

      Tänne sitten heti infoa jos joku on saanut jotain!

    • Öalakdkdjsj

      Ne varmaa finskil lukee tätä meijän hätäilyy ja lähettää ne tahalleen joskus ens maanantaina :'D

      • egrgerg

        Olisvat iloisia että aiheuttavat näin paljon hyvää pöhinää ja anonyymiä yhteisöllisyyttä :D


      • gds

        haha niinpä:D


    • sufhuisdh

      Ootteko tsekanneet onko teidän linedinissä käyty? Mulla ei olla... Tosin ehkä se ei oo tän vaiheen juttuja vielä.

      • Jfsjloieewqasa

        Hakemukset käydään läpi "monimenetelmäisesti". Luulen, että 3000 hakemusta läpikäydessä ei ole aikaa käydä mitään linkkejä katsomassa. Veikkaan että ensimmäinen rankkaus tapahtuu pitkälti koneellisesti.


    • jeejejjeejejejee

      Miten muuten luulette, että kuinka painoarvo jakautuu arvostelussa hakemuksen ja netissä tehtyen testien kesken? Koska niiden molempien perusteella kumminkin pääsee jatkoon. Musta olis outoa, että ne testit vaikuttais enemmän, koska oli suhteellisen suppeat ...

      Mitä muut mieltä?

    • Lfkfor

      Ask.fm vastattu että tuli yli 3000 hakemusta niinkuin joku täällä eilen jo sanoikin. Siellä myös sanottiin että tällä viikolla tulee haastattelukutsut.

      • sggsgsgsg

        tulee kyl epätoivonen olo tosta hakemusten määrästä :'D


      • lentämään

        Niin kyllä tulee... On kyllä suosittu työ kyseessä.. :D


    • Meniköhänperille

      Meniköhän mun LinkedIn linkki hakemukseen? Liitin sen siihen liitteiden www -osoite kohtaan, mutta esikatselussa sitä ei näkynyt...

    • ushfdishf

      Eli 6,6 prosenttia hakijoista valitaan. Plumps sanoi kirves ku putos kaivoon :(

      • lentämäään

        huh... saa kyllä olla todella ylpeä, jos loppujen lopuksi tulee valituksi!


    • Going

      Mutta 30% saattaa päästä ryhmähaastatteluun ;)

      • fkldskkdöföl

        totta;) mä aion niin päästä loppuun asti PISTE.


    • sduifhduisf

      Toi vastaus tällä viikolla sai jotenkin luovuttamaan tämän päivän suhteen....

    • udhfusdhfo

      Kuinkakohan iso prosentti hakemuskista oli totaalista hölpönpöppöä jotka teilataan samantien... Ehkä 20 %?

      • gdffxdfgg

        mäki yritin tota miettiä... kollegat arveli että sellaset 20-30% .. seuraavat mitkä tiputtaa paljon jengiä on medit tietty.. sit onki siitä kiinni et kestääkö kantti haastatteluissa


      • udsfhui

        Ainakin Ask.fi:n kysymysten perusteella ei oo ihan järjenjättiläisiä kaikki jotka on liikkeellä....


      • Ettäsellasta
        udsfhui kirjoitti:

        Ainakin Ask.fi:n kysymysten perusteella ei oo ihan järjenjättiläisiä kaikki jotka on liikkeellä....

        No ei niitä järjen jättiläisiä täälläkään liiemmin näy...


      • sdjfhdsfuhuidf

        eipä sitä järjenjättiläinen onneksi tartte ollakaan kaataakseen kahvia 10 kilometrissä


    • TÄNNEKAIKKI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe