Miten muuaseeseen saa luvan ja mihin ampumiseen sellaista käytetään mutta miten sellaiseen saa luvan?Haluaisin lyhyen AR muuaseen ja liittyä johonkin seuraan samalla.
Muuase harrastamiseen
4
96
Vastaukset
- älyätarvitaanvähäsen
Muuaseeseen ei voi saada lupaa, jos hoksottimet ei riitä anomusten lukemiseen.
- muuase
Kannattaisi ensin varmaan liittyä siihen "johonkin seuraan", miettiä mitä aseella haluaa tehdä ja mikä ase tähän tekemiseen "hyvin" sopii. Sitten vasta kannattaa alkaa valitsemaan asetta itselleen.
- hienoase
Sitähän minä tässä juuri ajan takaa millaiseen seuraan pitää liittyä saadakseen tuollaisen muuaseen.Kyllä joku osaa kertoa miten lupaa haetaan kun en itse sellaista ole aikaisemmin hakenut.
Aseen olen ja valinnut ja tiedän minkä haluan mutta apua pitää saada luvan hakemisen kanssa. - muuase
Kertoisitko mitä ajattelit sillä "muuaseella" tehdä? Yleensä asetta hankittaessa päätetään ensin mihin tarkoitukseen ase hankitaan ja vasta sitten katsastetaan aseita.
Jos kirjoitat lupahakemukseen ammunnan harrastamisen "muuaseella", niin et lupaa sen hankkimiseen tule saamaan. Luvan saamisen ehtona on, että hankittavan aseen tulee hyvin soveltua käyttötarkoitukseensa. Eli tarvitset käyttötarkoituksen, johon "muuase" soveltuu hyvin eikä ole tarkoitukseen liian tulivoimainen taikka muuten huonosti sopiva. Koska "muuase" on myös ns. erva-ase, täytyy punnita voiko sen tilalla käyttää normaalia asetta ja onko jokin erityinen syy miksi "muuase" soveltuu käyttötarkoitukseensa paremmin kuin normaali ase.
Eli mitä ajattelit sillä "muuasella" tehdä ja miksi normaali ase ei sovellu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.948086- 1743782
- 533289
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552541- 482175
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291970- 481912
- 601788
- 191783