Mistä ase kannattaa ostaa?

sfff4444

Mitkä ovat hyviä paikkoja ostaa ase?

17

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläkannattaa

      Ase kannattaa ostaa Gun Storesta Vegasista. Siellä on hyvä valikoima ja hinnat kohtuulliset.

      • VainPaikallisille

        Joo on kohtuulliset, mutta.....tuontilupa ALV tulli. Jos ei mene trakistuksesta läpi tai lupa peruutetaan jää se "halpa ase" valtiolle eikä tule mitään korvauksia.


      • mitäkysyttiin
        VainPaikallisille kirjoitti:

        Joo on kohtuulliset, mutta.....tuontilupa ALV tulli. Jos ei mene trakistuksesta läpi tai lupa peruutetaan jää se "halpa ase" valtiolle eikä tule mitään korvauksia.

        Ei tätä kysytty vaan ainoastaan mitkä ovat hyviä paikkoja ostaa ase.


    • mustalaiset ei kysele ostolupia

    • ostelija

      Itse olen ostanut aseita kaupoista. Kaupat ovat hyviä ostopaikkoja.

      • sfff4444

        Kai niissä kaupoissakin eroja on? Kuten hinnoissa, toimitusajassa, valikoimassa ja miten hoitaa takuu asiat.


      • eityhmä

        Mikset heti kysynyt, että haluat tietää edullisen kaupan, jolla on nopea toimitusaika ja laaja valikoima sekä takuuasiat kunnossa?


    • TuotaMieltä

      Ikkunaostokset on halpoja.....Ei tartte maksaa ollenkaan ja etenkään yöaikaan..

      • 49494

        Luvattomalla pyssyllä on huono metsästää, ellei sitten salametsästä.


    • Mount_Hermon

      vuoren rinteiltä saat salakuljettajalta kalashnikovin hintaan 100 taalaa. Saa koeampua paikan päällä.

    • muutamamuukin

      Teräasekeskus myy paukkupatruunoilla varustettuja aseita, lisäksi on muutama muukin kauppa, joka myy aseita, mutta kantolupa pitää ensin olla.

      • Pollo1212

        Ei tarvitse olla kantolupaa... Riittää että on hankintalupa


    • luvatsekaisin

      mikä halavatun kantolupa?...historiaa..tarviinko mää kantolupaa tuolle vasemmassa puntissa olevalle isoo kaliiperiselle?
      en vaan hallussapitoluvan..

    • PuputKumoon

      Otappas yhteyttä Seppo Kastepohjaan. Liike on Hämeenlinnassa. Asiantunteva liike ja jos hyllystä ei löydy sinua kiinnostavaa niin SE TILATAAN.

    • xxxszzza

      Jos käy jotakin koulua, niin Teräasekeskuksesta ei kannata ostaa, pollarit hakee pyssyn pois.

      • noeiolehyvä

        Teräasekeskus on huono paikka ostaa ampuma-ase, sillä liike ei myy ampuma-aseita.


      • BulletToTheHead

        Niin ja missäköhän syy.....suomen valtio ei halua kansalaisten omistavan aseita tai REHELLISTEN kauppiaiden myyvän niitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe