Onko äitipuoli lasten kasvattaja

äitipuolikyselee

kun lapset tulveat isän luokse? Eikö hän ole silloin lasten äiti ka oikeus komentaa ja kasvattaa? Mietimme mehen kanssa sitä kun hänen exä ei tykkää että heidän lapsilla on äitipuoli joka on fiksumpi kuin hän ja kauniimpi. Se tkee musta hänen silmissä huonon äidin hänen lapsilleen, vaikka olen sanonut että ohjeistan, kavatan ja komennan mutta en ota heitä lapsikseni vaikk akuinka lapset haluavatkin mut äidikseen. Mies on sitä mieltä ettei mitään väliä kuka on äiti ja kuka äitipuoili kunhan joku vaan hoitaa äidin asiat.

42

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1säpappa

      Lasten ollessa isänsä luona, lapset ovat isänsä vastuulla ja myös kasvatusvastuu on silloin isällä.

      Sinä voit mennä silloin vaikka kaljalle.

      • äitipuoliväsynyt

        Ai jaa. Jos ei juo kaljaa? Voiko mennä mehulle?
        Mies sanoi kyllä että olen vastuussa myös kasvattajana ja parempi kuin heidän äitinsä kun tyrkkii lapset aina mun kotiini. Tiedän et oon hyvä lasten kanssa joten siksi kai se miehen exä ne meille tuokin kun osaan kasvattaa ja opastaa. Mutta luulis nyt äidin itsensä hoitavan kun on ne halunnutkin.
        Meillä ei ole aikaa aina vieraisiin lapsiin, me halutaan olla oman perheen kesken.


      • 1säpappa
        äitipuoliväsynyt kirjoitti:

        Ai jaa. Jos ei juo kaljaa? Voiko mennä mehulle?
        Mies sanoi kyllä että olen vastuussa myös kasvattajana ja parempi kuin heidän äitinsä kun tyrkkii lapset aina mun kotiini. Tiedän et oon hyvä lasten kanssa joten siksi kai se miehen exä ne meille tuokin kun osaan kasvattaa ja opastaa. Mutta luulis nyt äidin itsensä hoitavan kun on ne halunnutkin.
        Meillä ei ole aikaa aina vieraisiin lapsiin, me halutaan olla oman perheen kesken.

        Voi mennä mehulle tai vaikka lenkille. Voit myös vaikka siivota omaa kotiasi tai mennä kavereittesi luokse (jos sinulla sellaisia on).

        Mitään kasvatusvastuuta sulla ei muiden lapsiin ole.

        "Meillä ei ole aikaa aina vieraisiin lapsiin, me halutaan olla oman perheen kesken."

        Sulla ei tarvitsekaan olla, mutta miehelläsi PITÄÄ olla aikaa OMIIN lapsiinsa.


      • äitipuolivoimaton
        1säpappa kirjoitti:

        Voi mennä mehulle tai vaikka lenkille. Voit myös vaikka siivota omaa kotiasi tai mennä kavereittesi luokse (jos sinulla sellaisia on).

        Mitään kasvatusvastuuta sulla ei muiden lapsiin ole.

        "Meillä ei ole aikaa aina vieraisiin lapsiin, me halutaan olla oman perheen kesken."

        Sulla ei tarvitsekaan olla, mutta miehelläsi PITÄÄ olla aikaa OMIIN lapsiinsa.

        Hyvä et voi mennä mehulle. Me miehen kanssa mitimmejust joulua, vietämme sen kahdenkesken, jouluna pitää olla oma rauha sen on iloinen juhla. Käymme ehkä viemässä hänen lapsilleen yhdet paketit jotka olen itse virkannut, pienet tottu nuket. Ovat varmasti iloissaan. Jouluna saavat olla äitinsä luona koska sinne ne oikeesti kuuluu, äiti on kasvattaja, minä kasvatan silloin kun ovat ongelmallisia, siihen mull aon kyjyä. Kurjaa kun on semoset lapset ettei kukaan halua ottaa heitä jouluna viraakseen. Olemme onnekkaita iehen kanssa, mies sanoinkin että olen ihana enkeli hänen helämässään.


      • FatLizzy
        äitipuolivoimaton kirjoitti:

        Hyvä et voi mennä mehulle. Me miehen kanssa mitimmejust joulua, vietämme sen kahdenkesken, jouluna pitää olla oma rauha sen on iloinen juhla. Käymme ehkä viemässä hänen lapsilleen yhdet paketit jotka olen itse virkannut, pienet tottu nuket. Ovat varmasti iloissaan. Jouluna saavat olla äitinsä luona koska sinne ne oikeesti kuuluu, äiti on kasvattaja, minä kasvatan silloin kun ovat ongelmallisia, siihen mull aon kyjyä. Kurjaa kun on semoset lapset ettei kukaan halua ottaa heitä jouluna viraakseen. Olemme onnekkaita iehen kanssa, mies sanoinkin että olen ihana enkeli hänen helämässään.

        "äiti on kasvattaja"

        Kyllä. Äiti JA isä ovat kasvattajia. Sinä ET ole.
        Kun sinä kasvatat, lapset ovat tietenkin ongelmallisia. Mitä muuta sun kasvatuksestasi muka voisi seurata? Siihen sulla tosiaan on kykyjä.


      • äitipuolellarankkaakyllä
        FatLizzy kirjoitti:

        "äiti on kasvattaja"

        Kyllä. Äiti JA isä ovat kasvattajia. Sinä ET ole.
        Kun sinä kasvatat, lapset ovat tietenkin ongelmallisia. Mitä muuta sun kasvatuksestasi muka voisi seurata? Siihen sulla tosiaan on kykyjä.

        Kaikki aikuiset ovat lasten kasvattajia. Ongelmalapset tarvii paljon aikuisten opastusta ja komentoa, niinkuinmeillä. Siksi onkin hyvä että meitä on kolme kasvattajaa, minä pääosassa kun tiedänlapsita paljon miten ne tottelee. Olin kerran päiväkodissa kesälomittajana ja opin siellä mitenlapsia komennetaanj a narrataan.

        Minä kasvatan miehenl apsia siinä kuin vanhemmatkin koska olen lasten vanhmepi sillon kun ovat täällä meillä, olen heille äiti.
        Lapset ovat oppineet aika paljon minun opastuksessa, he tietävät mihin astiat laitetan kun on syöty ja osaavat erinäisiä kotitöitä, mutta paljon on opeteltavaa heillä. Onneksi joulu on rauhoitettu vain meille, lapset ovat sillon melskaamassa muualla. On ihanaa olla äitipuoli kun ei ole lapsia jokapäivä tässä ja kuitenkin saa olla äiinä ja komentaa ja käskyttää ja näkee miten lapset oppii asioita ja tottelevat käskyjäni. Tykkään olla osa aika äiti. Vaikka opit unohtuvat aina kun menevät kotiinsa ja kun tullaan ollaanihan ummikkoja. Ei ole kotona otettu säänötjäni ja neuvojani käyttöön, mutta periksi ei anneta. Josku vielä kiittävät ja ovat onnessaan kun ovat minun lapsipuoliani.


      • Kossut
        äitipuoliväsynyt kirjoitti:

        Ai jaa. Jos ei juo kaljaa? Voiko mennä mehulle?
        Mies sanoi kyllä että olen vastuussa myös kasvattajana ja parempi kuin heidän äitinsä kun tyrkkii lapset aina mun kotiini. Tiedän et oon hyvä lasten kanssa joten siksi kai se miehen exä ne meille tuokin kun osaan kasvattaa ja opastaa. Mutta luulis nyt äidin itsensä hoitavan kun on ne halunnutkin.
        Meillä ei ole aikaa aina vieraisiin lapsiin, me halutaan olla oman perheen kesken.

        Älä juoppo selitä, Olet tällä hetkelläkin kännissä.


      • Opettelekirjoittamaan
        äitipuolivoimaton kirjoitti:

        Hyvä et voi mennä mehulle. Me miehen kanssa mitimmejust joulua, vietämme sen kahdenkesken, jouluna pitää olla oma rauha sen on iloinen juhla. Käymme ehkä viemässä hänen lapsilleen yhdet paketit jotka olen itse virkannut, pienet tottu nuket. Ovat varmasti iloissaan. Jouluna saavat olla äitinsä luona koska sinne ne oikeesti kuuluu, äiti on kasvattaja, minä kasvatan silloin kun ovat ongelmallisia, siihen mull aon kyjyä. Kurjaa kun on semoset lapset ettei kukaan halua ottaa heitä jouluna viraakseen. Olemme onnekkaita iehen kanssa, mies sanoinkin että olen ihana enkeli hänen helämässään.

        Sulla ei ole kykyjä muuta, kun juopotteluun, älä ainakaan opeta lapsia kirjoittamaan , koska siihen sulla ei ole kykyä.


    • mikkomallikasjyrisee

      Lasten kuuluu olla kuuliaisia vanhemmille ihmsille, viis siitä kuka hän on lapsen elämässä. Äitipuoli on lasten kasvattaja johan sen sanoo järkikin. Jos hän elää lapsen kanssa niin hän kasvattaa ja opettaa lasta siinä samall akun hoitelee kotityöt ihan kuin äiti konsanaan. Mitä tulee lapsista jotka eivät kunnioita vanhempia ihmisiä tai äitipuolta joka raataa hänen edestään ja sitä ei kukaan huomaa. Kaikki hyvä työ menee kuitenkin oman äidin piikkiin, hän saa kiitokset vaikka äitipuoli on kaiken tehnyt lasten eteen.

    • Humpuukiaon

      Voi, voi, lässykkä noita sun fantasioitasi, oikeesti sulla ei ole miestä eikä lapsia, ei sulla ole ketään ,jota saisit terrorisoida, yksin olet katkerana ja alkoholisoituneena vanhana ämmänä.

    • Trolliontaaskännissä

      Opettele kirjoittamaan trolli, tai koita kirjoittaa joskus selvänä ja keksi uusia tarinoita.

    • jkioö

      Ap. Et muutu äidiksi millään keinolla ja lapset tulevat isäänsä tapaamaan, joten hänellä on vastuu lapsista silloin, tätä vastuuta ei siirretä uudelle kumppanille.

      Joten et kasvata lapsia tai komenna lapsia. Muuten miten toimit omiesi kanssa, räyhäätkö heillekin jatkuvasti, jospa ottaisivat tuollaiselta ihmiseltä omatkin lapset pois.
      Isän tehtävä on hänen luonaan kertoa ei komentaa lapsille asiat, kuinka teillä toimitaan. Ja jos lapset ovat vain kahden viikon välein pari yötä kodissanne, en oikein näe lapsia kohtaan hyvänä, että heitä komennetaan jatkuvasti.
      Mitä heiltä sitten oikein odottaisit heidän teillä ollessa, istuvan hiljaa kädet ristissäkö
      ja odottavan seuraavaa määräystä. Eikö heidän tulisi viettää aikaa isänsä kanssa, leikkien, keskustellen tai käyden jossakin miehen puoleisissa sukulaisissa, vaikkapa isovanhempien, serkkujen luona.

      • ihanaäitipuolivalittaa

        Eihän kukan muutu miksikään mitä ei ole mutta uusia haasteita saa aina elämäänsä ja voi kuvitella että on. Ei sitä pidä sillai todesa ottaa että muuttuu äidiksi yhdessä yössä jos ei oiekestimuutu, muta vi kuvitella olevansa miehen lasten äitinä kun kuitenkin tulevat isän ja uuden vaimon ja heidän äitipuolen kotiin. Ihan sama on ko vai eikö oo, voi sitä silti leikkiä olevansa äitinä kun kuitenkin saa kasvattaa ja on valtavat vastuut ongelma lasten kasvattamisessa.
        Omienlasten kanssa ei ole ollut koskaan tämmöisiä ongelmia ovat todella todella upeita lapsia.
        No ei normaaleita lapsia tarvikkaan komentaa he ymmärtävät jo ensimmäisetä komnnosta, mutta mulle sattui juuri oikukkaat kersat kun heidän äiti ole kasvattanut heitä ja nyt minä saan ohjaita ja opastaa.
        Meillä tehdään kotitöitä, jos meiataan syödä ja nukkua ja olla kuin kotonaan. Me ei olla hotelli, ja mies tietää sen ja komentaa lapset siivoomaan jos minä en heitä saa toimimaan. mies tekee niinkuin pyydän hän on niin kultainen. Koti on meidän ja ylimääräisiä ihmisiä ei haluta kovin usein. On ihanaa viettää perhe elämää omalla perheellä. Lapsilla on oma koti miksi he eivät viihdy siellä. Jos pysyisivät poissa ei tulisi riitaa ja mun ei tarvis uhrata vapaa aikaani toistenlasten kasvattamiseen.


      • Haasteensakullakin

        Taidat olla jo umpikännissä, kirjoitusasu sitä luokkaa, sulla taitaa olla haaste pysyä selvänä.


      • FatLizzy
        ihanaäitipuolivalittaa kirjoitti:

        Eihän kukan muutu miksikään mitä ei ole mutta uusia haasteita saa aina elämäänsä ja voi kuvitella että on. Ei sitä pidä sillai todesa ottaa että muuttuu äidiksi yhdessä yössä jos ei oiekestimuutu, muta vi kuvitella olevansa miehen lasten äitinä kun kuitenkin tulevat isän ja uuden vaimon ja heidän äitipuolen kotiin. Ihan sama on ko vai eikö oo, voi sitä silti leikkiä olevansa äitinä kun kuitenkin saa kasvattaa ja on valtavat vastuut ongelma lasten kasvattamisessa.
        Omienlasten kanssa ei ole ollut koskaan tämmöisiä ongelmia ovat todella todella upeita lapsia.
        No ei normaaleita lapsia tarvikkaan komentaa he ymmärtävät jo ensimmäisetä komnnosta, mutta mulle sattui juuri oikukkaat kersat kun heidän äiti ole kasvattanut heitä ja nyt minä saan ohjaita ja opastaa.
        Meillä tehdään kotitöitä, jos meiataan syödä ja nukkua ja olla kuin kotonaan. Me ei olla hotelli, ja mies tietää sen ja komentaa lapset siivoomaan jos minä en heitä saa toimimaan. mies tekee niinkuin pyydän hän on niin kultainen. Koti on meidän ja ylimääräisiä ihmisiä ei haluta kovin usein. On ihanaa viettää perhe elämää omalla perheellä. Lapsilla on oma koti miksi he eivät viihdy siellä. Jos pysyisivät poissa ei tulisi riitaa ja mun ei tarvis uhrata vapaa aikaani toistenlasten kasvattamiseen.

        "No ei normaaleita lapsia tarvikkaan komentaa he ymmärtävät jo ensimmäisetä komnnosta, mutta mulle sattui juuri oikukkaat kersat kun heidän äiti ole kasvattanut heitä"

        Saanko kysyä millanen luuseri se sun äijäs on, kun se ei ole osannut ollenkaan kasvattaa lapsiaan. Vai onko ne kersat tulleet juuri isäänsä?


      • onjoskusniinraskasta
        FatLizzy kirjoitti:

        "No ei normaaleita lapsia tarvikkaan komentaa he ymmärtävät jo ensimmäisetä komnnosta, mutta mulle sattui juuri oikukkaat kersat kun heidän äiti ole kasvattanut heitä"

        Saanko kysyä millanen luuseri se sun äijäs on, kun se ei ole osannut ollenkaan kasvattaa lapsiaan. Vai onko ne kersat tulleet juuri isäänsä?

        Sanos muuta, sitä olen ihmetellyt, vanhempien kuuluu kasvattaa omat lapset eikä jättää äitipuolen hommaksi. Ehkä he tietävät että äitipuolet osaavat paremmin niin eivät viitsi.
        Mun mies on kiireinen ei hänellä ole aikaa ollut kasvataa lapsia, se kuuluu äidille. Onneksi tulin taloon niin lpaset voivat olla kiitollisia aikanaan ja korvata sitten kun ovat töissä.


      • FatLizzy
        onjoskusniinraskasta kirjoitti:

        Sanos muuta, sitä olen ihmetellyt, vanhempien kuuluu kasvattaa omat lapset eikä jättää äitipuolen hommaksi. Ehkä he tietävät että äitipuolet osaavat paremmin niin eivät viitsi.
        Mun mies on kiireinen ei hänellä ole aikaa ollut kasvataa lapsia, se kuuluu äidille. Onneksi tulin taloon niin lpaset voivat olla kiitollisia aikanaan ja korvata sitten kun ovat töissä.

        Eli sun äijäs on luuseri, jota ei vois vähempää kiinnostaa omat lapset.


      • omaperheparasperhe
        FatLizzy kirjoitti:

        Eli sun äijäs on luuseri, jota ei vois vähempää kiinnostaa omat lapset.

        No ei oo, tosi mukava mies, tykkään että hoitaa kotia ja ja toki rakkaus minuun on suurta. Mutta emme halua ylimääräisiä ihmisiä sotkemaan viikonloppuja ja juhlapyhiä elleivät sitten aherra ja tee omaa osuuttaan meillä, hotelliksi emme ala.


      • FatLizzy
        omaperheparasperhe kirjoitti:

        No ei oo, tosi mukava mies, tykkään että hoitaa kotia ja ja toki rakkaus minuun on suurta. Mutta emme halua ylimääräisiä ihmisiä sotkemaan viikonloppuja ja juhlapyhiä elleivät sitten aherra ja tee omaa osuuttaan meillä, hotelliksi emme ala.

        Kiva jos on mukava edes sulle, mutta luuseri se silti on, jos hyljeksii lapsiaan. Mulkku suorastaan lapsiaan kohtaan.


      • Omaperselähin
        omaperheparasperhe kirjoitti:

        No ei oo, tosi mukava mies, tykkään että hoitaa kotia ja ja toki rakkaus minuun on suurta. Mutta emme halua ylimääräisiä ihmisiä sotkemaan viikonloppuja ja juhlapyhiä elleivät sitten aherra ja tee omaa osuuttaan meillä, hotelliksi emme ala.

        Älä vaan sen mulkun kanssa lapsia tee, sehän vihaa omia lapsiaan, ne lapset on niitä ylimääräisiä ,jotka sotkee kaikki paikat, kun siitä ukosta ei ole isän vastuuseen., hänellä, kun oma" perse"lähin viis lapsista.


    • miestukeekokoajan

      AP, äitipuoli on aina lasen kasvattaja vaikke omia olisikaan. Sen parempaa lahjaa ei erolapset voi saada kuin uuden äidin itselleen. Sitä he ovat odottaneet aina että tulisi uusi äiti joka laittaa säännöt ja ohjeet. On hienoa että entiset äidit uskovat lapset uuden äidin hoiviin. Tietävät ettei itse osaisi kasvattaa normaaleiksi.

      • FatLizzy

        Pahempaa tuomiota ei lapsi voi saada, kuin luuserin isäksi ja lissun määräilemään.


    • NäinLapissaOnAsiat

      No jos mulla joskus tulisi olemaan nainen (jota epäilen suuresti koska en etsi ketään enkä liiku missään oikein ihmisten ilmoilla silloin kun lapset eivät luonani ole. Eri asia jos joku nainen kävelee jossain vastaan ja tekee aloitteen mutta se on hyvin epätodennäköistä johtuen tuosta ensiksi mainitsemastani syystä)

      Niin katsoisin ettei kasvata meidän lapsiamme. Se on minun ja lasten äidin tehtävä.

      Ei se ero tarkoita millään muotoa sitä että isä tai äiti eivät olisi vanhempia lapsilleen yhtälailla kuin yhdessä ollessaan. Kuka noin naurettavan ajatuksen on saanut päähänsä? :)

      Ei lapset tarvitse uutta äitiä. Heillä on jo äiti ja sen tekisin selväksi ensimmäisenä naiselle. Mua ei nyt kiinostakkaan naiset vaan haluan vain viettää aikaa lasten kanssa ja ne päivät kun eivät ole mulla niin haluan olla vain yksin.

      • niinsurkeitanaisiaon

        Joo ei kukaan suttura ole oikeutettu puhuttelemaanm iehen lapsia saatikka haukkumaan ja ajamaanheitä isän luota pois. Sillon kunlapset tulevat uuden sutturan on poistuttava kiusaamasta lapsia vaikka hotelliin jos ei muualle. Se on isän ja lasten aikaa eikä siinäkaivta vieraita ulkopuolisia ihmisiä. On kumma kun vieraat naiset tyrkyttävät itseään ja tunkeutuvat toisten elämään väkisin. Miesten pitää olla lujia ja sanottava naisilleen ettei tulla kun lapaset tai exä on kylässä, se ei ole naikkosten koti sillon vaan siellä on oma perhe. Selväksi on tehtävä että nainen on siivooja ja ruuanlaittaja ja pyykkäri, ei mitään muuta. Kuka mies ottaa uuden vaimon no ei kukaan fiisaas.


      • FatLizzy
        niinsurkeitanaisiaon kirjoitti:

        Joo ei kukaan suttura ole oikeutettu puhuttelemaanm iehen lapsia saatikka haukkumaan ja ajamaanheitä isän luota pois. Sillon kunlapset tulevat uuden sutturan on poistuttava kiusaamasta lapsia vaikka hotelliin jos ei muualle. Se on isän ja lasten aikaa eikä siinäkaivta vieraita ulkopuolisia ihmisiä. On kumma kun vieraat naiset tyrkyttävät itseään ja tunkeutuvat toisten elämään väkisin. Miesten pitää olla lujia ja sanottava naisilleen ettei tulla kun lapaset tai exä on kylässä, se ei ole naikkosten koti sillon vaan siellä on oma perhe. Selväksi on tehtävä että nainen on siivooja ja ruuanlaittaja ja pyykkäri, ei mitään muuta. Kuka mies ottaa uuden vaimon no ei kukaan fiisaas.

        Onkohan tuo nyt huvittavaa vai säälittävää, kun itse kommentoi omaan aloitukseensa ja on vielä eri mieltä itsensä kanssa.


      • Lässyonsekopää

        Lässy on jo niin dementoitunut ja usein myös pöhnässä, ei se muista kumpaa hän nyt puolustaa ,äitiä tai äitipuolta ja aloituksia hän tekee urakalla pöhnässä, ei sitä nyt voi kaikkia muistaa ,ainakaan Lässyn järjellä.


    • uusionuusi

      Tottakai on, äitipuoli on lapselle erittäin tärkeä ihminen, ilman itipuolta lapsei ei menesty koulussakaan. Isät kun ovat kiireisiä niin siloin äitipuoli ottaa vastuun ja komennon perheestä. Lapsille pitää sanoo etttä äitipuoli on nyt tärkeä ihminen joka kavattaa ja opettaa ja laatii säännöt.

      • Jouuuuuuuuuu

        "Itipuoli kavattaa" jouuuu lapet kräsii"


      • FatLizzy

        Eli ydinperheiden lapset eivät pärjää koulussa, koska heillä ei ole äitipuolta?


    • kaikenlaisia

      Mitä te itkette ja peuhaatte lasten hoidosta ja kasvatukseata .itse olette valinneet .niin makaa kuin petaa ! Olisitte pysyneet erillään miehistä ja naisista joilla on lapsia. Sitä paitsi oma äiti ja oma isä ovat ainoat oikeat vanhemmat puolikkaat ei koskaan korvaa niitä ! Sanokaa mitä sanotte nähty on ja koettu !

      • miksirikotte

        Niin just kuunnelkaa perheenrikkojat, viisaus puhuu.
        Miksi rikotitte toisten perheet, ja nyt itkette kun joudutte täihin kun ette pääsekkäänsiivellä asusmaan ja kuluttamaan miehen rahoja.
        Kurjaa kun pitää kiusata ihmisiä ja sitten kuvitella että pääsee juopotelemaan viianan kanssa joka ikinen päivä..


      • Lissuujouuuu
        miksirikotte kirjoitti:

        Niin just kuunnelkaa perheenrikkojat, viisaus puhuu.
        Miksi rikotitte toisten perheet, ja nyt itkette kun joudutte täihin kun ette pääsekkäänsiivellä asusmaan ja kuluttamaan miehen rahoja.
        Kurjaa kun pitää kiusata ihmisiä ja sitten kuvitella että pääsee juopotelemaan viianan kanssa joka ikinen päivä..

        " rikotitte pehreen täihin juopotelemaan viianan kanssa ja lapet kräsii jouuuuu "


      • miksirikotte kirjoitti:

        Niin just kuunnelkaa perheenrikkojat, viisaus puhuu.
        Miksi rikotitte toisten perheet, ja nyt itkette kun joudutte täihin kun ette pääsekkäänsiivellä asusmaan ja kuluttamaan miehen rahoja.
        Kurjaa kun pitää kiusata ihmisiä ja sitten kuvitella että pääsee juopotelemaan viianan kanssa joka ikinen päivä..

        Miksi luulet että uudet puolisot ovat perheenrikkojia? Oletko ajatellut että se voi olla äiti joka on jo valmiiksi suunnitellut hankkuitumalla raskaaksi vaikka mies ei tätä haluaisikaan? Mieshän se ei voi olla joka näin tekee koska suomessahan äiti saa valitata tekeekö abortin vai ei joka on aivan perseestä. Joten luuletko että mies sitten väkisin alkaisi seurustelemaan ja perustaisi perheen tämän hullun kanssa ? Niin eiköhän ne ydin äidit ole yleensä näitä ns. Perheenrikkojia joita suomessa on enemmän mitä ydin ja uusia perheitä ? O.o


    • kaikkinaisetrikkoo

      Kun rikkoo toisten perheen ei voi edes osottaa ekkä kukaan hyväksyy semmoista ihmistä eläänsä tai lastensa elämään. On hyvä kärsiä seuraukset, ollanäyrä ja kunniottaa miehen exää ja lapsia eikä tunkeutua väkisin heidän elämäänsä sotkemaan. Syy on aina siinä perheenrikkosjassa, ei muissa. Piste.

      • Lissujouuuuuu

        " osottaa ekkä eläänsä ollanäyrä perheenrikkosja, lapet kräsii ....jouuuu


      • Miksi luulet että uudet puolisot ovat perheenrikkojia? Oletko ajatellut että se voi olla äiti joka on jo valmiiksi suunnitellut hankkuitumalla raskaaksi vaikka mies ei tätä haluaisikaan? Mieshän se ei voi olla joka näin tekee koska suomessahan äiti saa valitata tekeekö abortin vai ei joka on aivan perseestä. Joten luuletko että mies sitten väkisin alkaisi seurustelemaan ja perustaisi perheen tämän hullun kanssa ? Niin eiköhän ne ydin äidit ole yleensä näitä ns. Perheenrikkojia joita suomessa on enemmän mitä ydin ja uusia perheitä ? O.o
        KommentoiIlmiannaJa


      • oletkosinäsellainen
        Hattivattikai kirjoitti:

        Miksi luulet että uudet puolisot ovat perheenrikkojia? Oletko ajatellut että se voi olla äiti joka on jo valmiiksi suunnitellut hankkuitumalla raskaaksi vaikka mies ei tätä haluaisikaan? Mieshän se ei voi olla joka näin tekee koska suomessahan äiti saa valitata tekeekö abortin vai ei joka on aivan perseestä. Joten luuletko että mies sitten väkisin alkaisi seurustelemaan ja perustaisi perheen tämän hullun kanssa ? Niin eiköhän ne ydin äidit ole yleensä näitä ns. Perheenrikkojia joita suomessa on enemmän mitä ydin ja uusia perheitä ? O.o
        KommentoiIlmiannaJa

        Miksimuuten lapset ja exä sitten kaipaavat ja itkevät kun mies on heidät hylännyt? Jos he olisivat eronneet asiat olisi toisin, mutta kun joku rikkoo heidän perheen siitä jää lapset istättömiksi eikä lapset nää isää enää koskaan. Onko oikein? HÄ? No ei ole.
        Perheenrikkojia on lähes kaikki naiset joilla ei ole ole omia lapsia eikä ole koskaan nähneet miestä tai surustelleet, he eivät tiedä miltä tuntuu kun lapsilta viedään isä eikä enää lapset näe isäänsä.


      • FatLizzy
        oletkosinäsellainen kirjoitti:

        Miksimuuten lapset ja exä sitten kaipaavat ja itkevät kun mies on heidät hylännyt? Jos he olisivat eronneet asiat olisi toisin, mutta kun joku rikkoo heidän perheen siitä jää lapset istättömiksi eikä lapset nää isää enää koskaan. Onko oikein? HÄ? No ei ole.
        Perheenrikkojia on lähes kaikki naiset joilla ei ole ole omia lapsia eikä ole koskaan nähneet miestä tai surustelleet, he eivät tiedä miltä tuntuu kun lapsilta viedään isä eikä enää lapset näe isäänsä.

        Lissun lapset itkevät, kun luulevat että isänsä on heidät hylännyt ja joutuvat nyt asumaan tyranniäitinsä kanssa ilman isän suomaa turvaa. Oikeastihan lissu estää lasten ja isän tapaamiset.


    • Tottakai sinä olet se joka päätät lasten asioista silloin kun lapset ovat kotonasi. eihän se niin onnistu että ns seuraat elämääsi sivusta sillä miehesi lapset kuuluvat myös elämääsi!

      • oletparessujuoppo

        Höpö höpö! Eihän se meihen exäkään ppäätä tän perheenrikkojan kakaroiden asioista, miski joku ventovieras suttura utelee ja haukkuu miehen lapsia ja kiusaa heitä?
        Heh jopas vitsit murjasit tähän aamuun... nauramme niin että talo tärisee
        Kukaan vieas katkera eukko ei päätä yhtään kenenkään lapsista. Lapsilla on paras oma äiti joka miehen kanssa päättää, ei kukaan sairas päätä yhtään mistään.
        Miksi olet katkera vai hävettääkö kun rikoit perheen? Sitten kuvittlet eläväsi miehen siivellä ja juot kaljaa ja viinaa, ja haukut hänen lapset????? Ei ole sullakaan kivaa...mene hoitoon ihminen.


    • kaikkensakuitenkitekee

      itipuoli on siksi olemssa joka määrää eroperheiden elämää, kasvattaa miehen lapsia, kouluttaa miestä ja pitää miehen exän loitolla. Hänellä on hurjasti töitä ja ne paskimmat hommat. Hän joutuu olemaan kahden välissä, eikä suosia muita kuin miestä. Hän opettaa myös miehen suvun ymmärtämään mikä on ero tilanne. Hänellä onkaikki langat käsissä ja huolehtii myös uuden perheen raha asioista.
      Kurja on se ettei siitämakseta, ja uusi äiti joutuu olemaan työssä tai työttömänä. Lapset ovat hankalampia ymmärtää uuden idin kometelu ja kasvatus. Myöskään äidiksi sanomiseen menee monta vuotta, kun meiheen lapset eivät ymmärrä olla kiitollisia eikä kohteliaita ja kunnioittaa ihmistä joka raataa heidän vuokseen. Uusi äiti on lapsille rikkaus. Rankkaa on uudella äidillä.

      • Monipersoonalissu

        Olet sinä sitte perkeleen hullu ämmä, ensin haukut äitipuolta ja seuraavaksi puolustat äitipuolta, olet taas itsesi kanssa erimieltä.
        No , sairauteesihan kuuluu monta persoonaa, seuraavaksi sitte olet mies jolla uusvaimo, jään odottelemaan sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe