>> † KUOLEMA HÄÄYÖNÄ! †

Saija :(

Mistä johtuu että ennnen niin loistavasti sujunut sänkyelämämme koki totaalisen kuoleman hääyönä? Vika on siis minussa, en vain enää halunnut miestäni. Tuntui niin vastenmieliseltä "antaa" äijälle joka kuitenkin kuorsaa vieressäni "kunnes kuolema meidät erottaa".

Pari viikkoa meni joten kuten ilman seksiä, mutta sitten äijä alkoi haukkua minua pihtariksi ja purskahdin voimattomana itkuun. Riitahan siitä tuli ja itsetuntoni painui pohjalukemiin. Mitä tehdä? Ero? Käynkö/pitääkö ällöttävän ukkoni käydä vieraissa?

16

7940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

ja ainakin omalla kohdalla ohimenevää... Jos se on se "naimisiinmenopaniikki" joka toisilla iskee jo ennen häitä... Älä ota stressiä kyllä se siitä...

• Nanna

Ihmiset elävät kuin olisivat naimisissa jo ennen kuin oikeasti ovat. Toisin sanoen naimisiin meno ei muuta käytännössä heidän elämäänsä mitenkään. Mutta toista on, jos ei ole asunut sulhasen kanssa saman katon alla koskaan..on niinku pikkasen eri fiilikset! Miettikää ihmiset tuota! Ensin avioon ja sitten naimisiin jos haluaa sen muuttavan radikaalisti elämää! :) :)

• Jopas jotakin
        Nanna kirjoitti:

Ihmiset elävät kuin olisivat naimisissa jo ennen kuin oikeasti ovat. Toisin sanoen naimisiin meno ei muuta käytännössä heidän elämäänsä mitenkään. Mutta toista on, jos ei ole asunut sulhasen kanssa saman katon alla koskaan..on niinku pikkasen eri fiilikset! Miettikää ihmiset tuota! Ensin avioon ja sitten naimisiin jos haluaa sen muuttavan radikaalisti elämää! :) :)

Nyt tais mennä puurot ja vellit pitkin seiniä..

• janetar

Nuo häät on monelle niin stressaava kokemus, että halut lopahtaa hetkeksi. Häiden jälkeen kun stressi laukeaa, niin henkinen väsymys voi viedä seksihalut. Anna tilanteen tasaantua, kyl se siitä :).

• Kokenut

En itsekään uskonut mut niin se meidänkin liekki sammui pian häiden jälkeen.

• Älä yleistä

Sammuu jos antaa sammua.. Mikään ei ole itsestään selvää ja kaiken eteen täytyy tehdä töitä, myös avioliiton ja varsinkin rakkauden eteen..

• maisa
        Älä yleistä kirjoitti:

Sammuu jos antaa sammua.. Mikään ei ole itsestään selvää ja kaiken eteen täytyy tehdä töitä, myös avioliiton ja varsinkin rakkauden eteen..

itse uskon siihen, että kun jaksaa odottaa hääyöhön asti ennen kuin aloittaa seksin kumppanin kanssa niin varmaan ei ole hääyönä(eikä myöhemminkään) siitä ongelmia , etteikö haluaisi.. se on minun mielipiteeni=) jokainen tehkööt ninkuin parhaaksi näkee..

• Jorma K

Tietenkin se sun miehes käy vieraissa jos siinä vähänkään on miestä. Eikä se riipu sun "reppusi" asennosta tai anteliaisuudesta. Kaikki miehet käy kun tilaisuus tulee. Jaa on niitä nössöjä tohvelinimijöitäkin mutta ei ne mitään MIEHIÄ ole.

Ps. Ittelles siinä kiusan teet jos pihtaamaan alat, ei se äijä kauan vonkaa.

• sovinisti parhaasta päästä

Minusta sellainen ei ole MIES jonka täytyy omaa egoaan pönkittääkseen käydä vieraissa. Varmaan oli provo mutta silti nuija mikä nuija! Tuskin olet koskaan oikeasti edes keltään saanut :) tai jos olet todennäkösesti säälistä!

• vanha

Jorma on varmaan tosimies, on useita rakkaustarinoita, olisimpa Jorma.

Toivottavasti osaat itse olla tyytyväinen itseesi.

Kadehdin sinua minulla vain yksi ja yli 35 vuotta jo.
        Kaikki, minä en ole käynyt vieraissa, olen ajatellut että en tee sellaista jota en antaisi vaimonikaan tehdä.
        Enkä ole katunut.

• Nanna

Pettäminen on yksi kamalimmista asioista tämän maan päällä. Vetää mielen apeaksi jo pelkkä ajatus.

• VAIMO

Huumoria peliin! Minä totesin ensimmäisenä että harrastetaanhan me nyt kulta sitä kuuluisaa helkkarin tylsää ja huonoa avioliittoseksiä. Ajatus oli miehestäni selvästi kiihottava...

• Järkyttynyt

Otsikkosi on aivan kamala ja aiheeseen sopimaton. Tuttuni kuoli joitakin vuosia sitten, kun hääauto ajoi kolarin häämatkalle lähtiessä. Morsian jäi loukkaantuneena odottamaan yksin yhteistä lasta.
      Olisit vähän miettinyt ennenkuin provosi kirjoitit. Tuli mieleen se shokki vuosien takaa, kun kuulimme tapahtuneesta.

• järkyttynyt 2

Kuolema on vakava asia, eikä sitä sovi sotkea seksin loppumiseen.

• sattui Kuopiossa

Kuopiossa joskus vuosia sitten, kuoli sulhanen, kun auto alkoi heittelehtiä moottritiellä ja sulho putosi kyydistä.
        Olivat tiettävästi menossa kirkosta hääjuhliin Rauhalahteen.

• vanha

Teillä ja sinulla oli raskas päivä ja varmaan sitä edeltänyt kuukausikin.

Normaalia jännitystä

PUHUKAA sitten kun teillä on aikaa, puhukaa.

Asiat selkiää puhumalla, eikä millään muulla ja tietysti kuuntelemallakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe