Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

>> † KUOLEMA HÄÄYÖNÄ! †

Saija :(

Mistä johtuu että ennnen niin loistavasti sujunut sänkyelämämme koki totaalisen kuoleman hääyönä? Vika on siis minussa, en vain enää halunnut miestäni. Tuntui niin vastenmieliseltä "antaa" äijälle joka kuitenkin kuorsaa vieressäni "kunnes kuolema meidät erottaa".

Pari viikkoa meni joten kuten ilman seksiä, mutta sitten äijä alkoi haukkua minua pihtariksi ja purskahdin voimattomana itkuun. Riitahan siitä tuli ja itsetuntoni painui pohjalukemiin. Mitä tehdä? Ero? Käynkö/pitääkö ällöttävän ukkoni käydä vieraissa?

16

7900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ja ainakin omalla kohdalla ohimenevää... Jos se on se "naimisiinmenopaniikki" joka toisilla iskee jo ennen häitä... Älä ota stressiä kyllä se siitä...

      • Nanna

        Ihmiset elävät kuin olisivat naimisissa jo ennen kuin oikeasti ovat. Toisin sanoen naimisiin meno ei muuta käytännössä heidän elämäänsä mitenkään. Mutta toista on, jos ei ole asunut sulhasen kanssa saman katon alla koskaan..on niinku pikkasen eri fiilikset! Miettikää ihmiset tuota! Ensin avioon ja sitten naimisiin jos haluaa sen muuttavan radikaalisti elämää! :) :)


      • Jopas jotakin
        Nanna kirjoitti:

        Ihmiset elävät kuin olisivat naimisissa jo ennen kuin oikeasti ovat. Toisin sanoen naimisiin meno ei muuta käytännössä heidän elämäänsä mitenkään. Mutta toista on, jos ei ole asunut sulhasen kanssa saman katon alla koskaan..on niinku pikkasen eri fiilikset! Miettikää ihmiset tuota! Ensin avioon ja sitten naimisiin jos haluaa sen muuttavan radikaalisti elämää! :) :)

        Nyt tais mennä puurot ja vellit pitkin seiniä..


    • janetar

      Nuo häät on monelle niin stressaava kokemus, että halut lopahtaa hetkeksi. Häiden jälkeen kun stressi laukeaa, niin henkinen väsymys voi viedä seksihalut. Anna tilanteen tasaantua, kyl se siitä :).

    • Kokenut

      En itsekään uskonut mut niin se meidänkin liekki sammui pian häiden jälkeen.

      • Älä yleistä

        Sammuu jos antaa sammua.. Mikään ei ole itsestään selvää ja kaiken eteen täytyy tehdä töitä, myös avioliiton ja varsinkin rakkauden eteen..


      • maisa
        Älä yleistä kirjoitti:

        Sammuu jos antaa sammua.. Mikään ei ole itsestään selvää ja kaiken eteen täytyy tehdä töitä, myös avioliiton ja varsinkin rakkauden eteen..

        itse uskon siihen, että kun jaksaa odottaa hääyöhön asti ennen kuin aloittaa seksin kumppanin kanssa niin varmaan ei ole hääyönä(eikä myöhemminkään) siitä ongelmia , etteikö haluaisi.. se on minun mielipiteeni=) jokainen tehkööt ninkuin parhaaksi näkee..


    • Jorma K

      Tietenkin se sun miehes käy vieraissa jos siinä vähänkään on miestä. Eikä se riipu sun "reppusi" asennosta tai anteliaisuudesta. Kaikki miehet käy kun tilaisuus tulee. Jaa on niitä nössöjä tohvelinimijöitäkin mutta ei ne mitään MIEHIÄ ole.

      Ps. Ittelles siinä kiusan teet jos pihtaamaan alat, ei se äijä kauan vonkaa.

      • sovinisti parhaasta päästä

        Minusta sellainen ei ole MIES jonka täytyy omaa egoaan pönkittääkseen käydä vieraissa. Varmaan oli provo mutta silti nuija mikä nuija! Tuskin olet koskaan oikeasti edes keltään saanut :) tai jos olet todennäkösesti säälistä!


      • vanha

        Jorma on varmaan tosimies, on useita rakkaustarinoita, olisimpa Jorma.

        Toivottavasti osaat itse olla tyytyväinen itseesi.

        Kadehdin sinua minulla vain yksi ja yli 35 vuotta jo.
        Kaikki, minä en ole käynyt vieraissa, olen ajatellut että en tee sellaista jota en antaisi vaimonikaan tehdä.
        Enkä ole katunut.


      • Nanna

        Pettäminen on yksi kamalimmista asioista tämän maan päällä. Vetää mielen apeaksi jo pelkkä ajatus.


    • VAIMO

      Huumoria peliin! Minä totesin ensimmäisenä että harrastetaanhan me nyt kulta sitä kuuluisaa helkkarin tylsää ja huonoa avioliittoseksiä. Ajatus oli miehestäni selvästi kiihottava...

    • Järkyttynyt

      Otsikkosi on aivan kamala ja aiheeseen sopimaton. Tuttuni kuoli joitakin vuosia sitten, kun hääauto ajoi kolarin häämatkalle lähtiessä. Morsian jäi loukkaantuneena odottamaan yksin yhteistä lasta.
      Olisit vähän miettinyt ennenkuin provosi kirjoitit. Tuli mieleen se shokki vuosien takaa, kun kuulimme tapahtuneesta.

      • järkyttynyt 2

        Kuolema on vakava asia, eikä sitä sovi sotkea seksin loppumiseen.


      • sattui Kuopiossa

        Kuopiossa joskus vuosia sitten, kuoli sulhanen, kun auto alkoi heittelehtiä moottritiellä ja sulho putosi kyydistä.
        Olivat tiettävästi menossa kirkosta hääjuhliin Rauhalahteen.


    • vanha

      Teillä ja sinulla oli raskas päivä ja varmaan sitä edeltänyt kuukausikin.

      Normaalia jännitystä

      PUHUKAA sitten kun teillä on aikaa, puhukaa.

      Asiat selkiää puhumalla, eikä millään muulla ja tietysti kuuntelemallakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe