kertokaa kolme PARASTA ja kolme HUONOINTA kunkin kyseisen artistin luonteenpiirrettä :
1. Paula Koivuniemi
2. Jari Sillanpää
3. Anne Mattila
4. Kari Tapio
5. Tapani Kansa
6. Janne Tulkki
7. Mikko Mäkeläinen
Laulajien luonteenpiirteet ?
6
804
Vastaukset
- Tiina
1.P.Koivuniemi:
räväkkyys
?
?
- koppavuus
- itseriittoisuus
- tiukkapipoisuus
2. J.Sillanpää:
iloisuus
huumorintaju
herkkyys
- imelyys
- teennäisyys
- itserakkaus
3. A.Mattila:
tavallisuus
vaatimattomuus
sympaattisuus
- ?
- ?
- ?
4. K.Tapio:
miehekkyys
inhimillisyys
sympaattisuus
- tekonöyryys
- ?
- ?
5. T.Kansa:
välittömyys
aitous
poikamaisuus
- äkkipikaisuus
- ailahtelevaisuus
- rämäpäisyys
6. Janne Tulkki:
kiltteys
ystävällisyys
kohteliaisuus
- teennäisyys
- Liiallinen mielistelyn halu
- ?
7. Mikko Mäkeläinen:
huomaavaisuus
kohteliaisuus
?
- makeilu
- ?
- ?- Hmmm
Ei tuollaiseen voi vastata. Jonkin mielestä iloisuus ja positiivisuus ovat makeilua ja mielistelyä. Jokainen luo ihmisestä omat käsityksensä julkisuuskuvan ja lavaesiintymisen pohjalta, ei sellainen kuva voi olla todellinen...
- Saapas
Hmmm kirjoitti:
Ei tuollaiseen voi vastata. Jonkin mielestä iloisuus ja positiivisuus ovat makeilua ja mielistelyä. Jokainen luo ihmisestä omat käsityksensä julkisuuskuvan ja lavaesiintymisen pohjalta, ei sellainen kuva voi olla todellinen...
Joo! Ei pelkän lavaesiintymisen perusteella voi tehdä luonnearviointia. Pitää tuntea artisti myös muuten!
- voi jee....
T Kansa on lapsellinen, tekonöyrä, makeileva, koppava, tiukkapipo, teennäinen,itserakas,ailahteleva jne......
voi jee.... kirjoitti:
T Kansa on lapsellinen, tekonöyrä, makeileva, koppava, tiukkapipo, teennäinen,itserakas,ailahteleva jne......
Et sitten vahingossakaan yhtään HYVÄÄ luonteenpiirrettä Tapsasta löytänyt?
Mä voisin luetella tähän listan Kari Tapion huonoista luonteenpiirteistä, mutta antaa sen nyt toistaiseksi olla.
- sitäpaitsi
Miten ihmisistä, joita ei tunne voi kertoa luonteenpiirteitä? Sitäpaitsi ihminen, joka arvostelee jonkun luonnetta julkisesti, varsinkin nimimerkin suojissa, on mielestäni itse erittäin alhainen halveksittava luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522