Onko Raumalla kuntosalia pelkästään naisille?

Tiina---

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja haluaisin aloittaa uuden harrastuksen kuntosalilla.
Entä missä hinnoissa kuntosalilla käymiset on?

11

1608

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouluneekeri

Oletko Lepakko?

• Syytäolisiollanaisilleom

Ei kiinnosta veivata salilla persettä kun pojat kyttäää epäilsin :)

• Raumalainen-

Gymppikunto on paras sali ja siellä käy kyllä miehiä enemmän. Tule sinne vaan minun kanssa treenaamaan.

• Olisinpa

Älä muuta tänne, tää on suomen paskin mesta joka mittarilla....... Jäätävä kalastajakylä......

• Anonyymi

Missä harrastat kalastusta

• kuntoilijamies

Ei taida olla naisten salia raumalla, on niin pieni paikka että ei sellainen ole kannattavaa bisnestä pitää vain naisille salia. Friskissä käy naisia mutta miehiäkin hiukan. Laadultaan paras sali on gymppikunto noin 40-47 egee kuussa työttömille. Itse ostin vuosi kortin ja maksoi 407 euroa niin säästin rahaa 150 euroa

• kuntoilijamies

Kymppikunto on aika pieni sali mutta koskaan siellä ei ole ruuhkaa ollut. Siellä on kyllä kaikki vahkeet treenaamiseen mitä tarvii ja siellä siivotaan usein. Kuntosumpussa kävin vuosia sitten eikä siellä mopattu lattioita kun kerran kuusa.

• Anonyymi

No mee töihin tms

• LadyLine-Pori

Porista löytyykuntosali vain naisille.LADYLINE.
      Salilla voi kuntoilla ilman pelkoa että matumiehet ovat kyyläämässä.
      Tervetuloa.

• Anonyymi

Mun poikaystävä on Matu, onko se sua kytännyt ???

• Anonyymi

Seitsemän vuotta aloitettu sitten,mites on kotiuduttu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe