Paljon näkee sellasia pareja: tosi komea mies (melkein mallitasoa) ja ruma nainen (lihava,finninaamainen,ei meikkiä, muutenkin ruma). Miten tämä voi olla mahdollista? Eikö se yleensä niin oo et kaunis&komea, tavallinen&tavallinen ja ruma&ruma... Mistä johtuu, et nykyisin ihan minkänäköinen nainen tahansa, oli sitten vaikka tosi lihava ja ruma saa itselleen komean miehen? Kertokaa naiset (rumat naiset!) miten teette sen? Entä kertokaa hyvännäköset miehet mitä ihmettä te näätte rumissa naisissa?? Ku saisitte varmasti todella kauniin kumppanin. Ja huom. tähän ei kelpaa vastaukses se et, rumat on yleensä älykkäitä ja järkeviä ja kauniit taas tyhmiä bibmboja. Varmasti on myös mukavia, järkeviä kaunottaria, ja täysiä tampioita rumia naisia.
Ymmärrän, että kaikille ulkonäkö ei ole se tärkein, mutta silti...? Katsoohan ihmiset ainakin ensiksi sen ulkonäön. Eli yleensä rumat jää kokonaan huomioimatta, eihän niihin yleensä mennä ensimmäisiksi tutustumaan (oli sitten rumalla ihmisellä kuinka mukava luonne tahansa) jos kauniimpiakin vaihtoehtoja on.
Itse olen myöskin ruma, erittäin ruma omasta mielestäni. Kertokaa, miten onnistuisin minäkin saamaan komean miehen itselleni?
miks rumat naiset saa komeita miehiä?
13
1408
Vastaukset
- ..............................
............................oisit voinu jättää tän kirjottamatta
- itsekin ruma nainen
???
- Elvisrebel`=
itsekin ruma nainen kirjoitti:
???
En tiä mut.Täällä ois ainakin meit komeit miehii
http://www.pelulamu.net/isanmaa/
Meille voi myös kirjoittaa
http://www.freebok.net/books/Kovikset/sign.html - itsekin ruma nainen
Elvisrebel`= kirjoitti:
En tiä mut.Täällä ois ainakin meit komeit miehii
http://www.pelulamu.net/isanmaa/
Meille voi myös kirjoittaa
http://www.freebok.net/books/Kovikset/sign.htmlEikun ihan oikeesti! Kerokaa! Vai eikö kukaan tiedä vastausta?
- vastaajatar
Kauniit naiset on tehty pantaviksi, rumat/tavalliset on tehty naimisiin vietäviksi ja lasten äideiksi. Ajattelepa nyt itsekin jos kainalossasi on jumalatar niin kaikki miehet kuolaa perään ja mies saa koko ajan pelätä että muija lähtee toisen matkaa vaikka itsekin olisi komea. Sama pätee naisiin, kaunista miestä on vaikea pitää itsellään kun se äijä yleensä on täysi kusipää joka etsii vain yhä kauniinpaa naista pantavaksi. Kunnes siis äijä päättää etsiä vaimon itselleen.
Eli tähän pätee siis myös sanonta moni kakku päältä kaunis... Ja lisäksi monesti mies ottaa itselleen tosi kauniin naisen, mutta joka muuttuu seurustelun myötä läski finninaamaksi eli akka päästää itsensä rupsahtamaan. Siinä sulle vastaus.- itsekin ruma nainen
No ei se kyllä aivan noinkaan mene! Ei kaikki kauniit naiset ole pettäjiä,kusipäitä tms, ei myöskään kaikki rumat naiset luotuja naimisiin vietäviksi ja lasten äideiksi. Ei tuolla tavalla voi yleistää. Ihmisiä on niin monen luontoisia, eikä sitä voi ulkonäöstä päätellä. Mutta miten saisin edes juttuseuraa miehistä, kun kukaan ei koskaan vilkaisekaan minuun päin? En myöskään itse kehtaa tehdä aloitetta koska pelkään tulevani torjutuksi. Olen ainakin itseni mielestä oikein mukava luonteeltani, eli pitäisikö tavata miehiä jätesäkki päässä, jotta miehet huomaisivat ensiksi mukavan luonteeni, eivätkä heti kiinnittäisi huomiota vähemmän kauniiseen ulkomuotooni.
Se minua edelleen ihmetyttää miten te muut rumemmat naiset saatte komeita miehiä? Näitä tällaisiakin pareja kun olen nähnyt, ruma nainen/komea mies. Kertokaa, miten hurmaatte miehet! Minua kun miehet eivät vilkaisekaan... :(
Ehkäpä internet olisi hyvä ratkaisu, netissä/puhelimessa kun sitä pakostakin tutustuu ensin toisen luonteeseen, sitten myöhemmin vasta ulkonäköön, ja onko sillä siinä vaiheessa enää merkitystä, jos toiseen on jo ihastunut? - PunkPrinsess
No ei se kyllä aivan noinkaan mene! Ei kaikki kauniit naiset ole pettäjiä,kusipäitä tms, ei myöskään kaikki rumat naiset luotuja naimisiin vietäviksi ja lasten äideiksi. Ei tuolla tavalla voi yleistää. Ihmisiä on niin monen luontoisia, eikä sitä voi ulkonäöstä päätellä. Mutta miten saisin edes juttuseuraa miehistä, kun kukaan ei koskaan vilkaisekaan minuun päin? En myöskään itse kehtaa tehdä aloitetta koska pelkään tulevani torjutuksi. Olen ainakin itseni mielestä oikein mukava luonteeltani, eli pitäisikö tavata miehiä jätesäkki päässä, jotta miehet huomaisivat ensiksi mukavan luonteeni, eivätkä heti kiinnittäisi huomiota vähemmän kauniiseen ulkomuotooni.
Se minua edelleen ihmetyttää miten te muut rumemmat naiset saatte komeita miehiä? Näitä tällaisiakin pareja kun olen nähnyt, ruma nainen/komea mies. Kertokaa, miten hurmaatte miehet! Minua kun miehet eivät vilkaisekaan... :(
Ehkäpä internet olisi hyvä ratkaisu, netissä/puhelimessa kun sitä pakostakin tutustuu ensin toisen luonteeseen, sitten myöhemmin vasta ulkonäköön, ja onko sillä siinä vaiheessa enää merkitystä, jos toiseen on jo ihastunut?mitä helvettiä sä kyselet jos sulle ei vastaukset kelpaa..?? Mitä väliä sillä kuka saa kenet kunhan joku on happy--
- pantteri
Ehkäpä internet olisi hyvä ratkaisu, netissä/puhelimessa kun sitä pakostakin tutustuu ensin toisen luonteeseen, sitten myöhemmin vasta ulkonäköön, ja onko sillä siinä vaiheessa enää merkitystä, jos toiseen on jo ihastunut?Katos aatu avuton. Juttu on siinä, että sulla pitää olla jotain mistä ne kiinnostuu. Jokainen ihminen on yksilö, jos korostaa niitä piirteitä itsessään joita muilla ei ole... kiinnostus herää. Toisekseen... anna niiden miesten luulla, että sulla on joku "salaisuus", joku semmonen jonka ne haluu kuulla. Älä kerro heti kaikkee, jätä asioita hieman auki. Ja salaperäinen ja vaikeasti tavoiteltava on eriasia. Kolmannekseen... Ooto koskaan huomannu mitä hymyllä saa aikaan kun hymyilee oikeaan aikaan? ;) Siin pari vinkkii ja jos oot kiinnostunu vaan ulkonäöstä ni en voi muuta sanoo ku onnee yksinäiselle elämälles
- meghan
Juuri näin, näinhän se menee.
Oletko koskaan kuullut sanontaa "kauneus on katsojan silmässä" tai "moni kakku päältä kaunis"?
Näiden komeiden miesten mielestä rumat naiset voivat olla kauniita, vaikka eivät ehkä olisi sinun mielestäsi. Jotkut miehet ovat myöskin hieman enemmän syvällisempiä (kuin ehkä sinä), eivätkä pidä sitä ulkonäköä tärkeinpänä ominaisuutena.
Myöskin sanonta "moni kakku päältä kaunis" pätee ainakin joihinkin tapauksiin. Jotkut kauniit (mutta myös nämä rumatkin) voivat olla kuuluisaa petturiluokkaa. No, en kuitenkaan yleistä.
Miettisit vähän, ennenkuin kirjoitat (ja katsoisit vaikkapa peiliinkin).- itsekin ruma nainen
Todellakin, minä mietin tätä asiaa, ja ihan ihmeissäni yhä olen. Ja peiliin katsoessa ihan säikähtää, on se oma peilikuva vaan sen verran ruma. Vaikka kauneus on katsojan silmässä, niin eipä vaan minua kukaan kauniina pidä. Taidan olla jo aivan hirviö-luokkaa..
- **mie**
näin! ei ulkonäkö oo suhtees tärkeintä! tai onhan se, mutta yleensä vanhemmat n.29-30w aina rakastuu kaikkiin rumiin vaik ei se niin tärkeintä oo!!! olis se kivaa jos olis itelläki tosi komee mies!!
- Thisismeandmylife
Niinpä niin..
- jennuli^
Mikä tekee lihavasta, finninaamaisesta ja meikittömästä ruman? Sekö, että hän on lihava, finninaamainen ja meikitön?
Totuus on, että kyllä kaikki sitä ulkonäköä katsoo, makuja on vain niin paljon erilaisia, sen takia eri näköisillä ihmisillä on kumppaneita. Tottakai myös luonne on tärkeä.
Mutta oletko miettinyt sitä, että ehkä se "ruma" tyttö ei sen pojan mielestä ole ruma? ja Siihen kun lisää heidän hyvin yhteen matsaavat luonteensa, niin mikä siinä estää seurustelemasta? Ei mikään.
"Itse olen myöskin ruma, erittäin ruma omasta mielestäni."
Katsoisin, että tämä on osa ongelmaasi. Kuka haluaa itsesäälissä rypevää ihmistä, joka aina väittää olevansa ruma. Ja se, että vaikutat melko pinnalliselta haikaillessasi vain komeiden miesten perään.
Itse en todellakaan mikään hoikka ole, noita kiloja nyt jonkin verran liikaa (eli sinun mukaasi ruma) mutta seurustellut olen, ja ihan hyvännäköistenkin jätkien kanssa. Tosin en nyt, mutta vipinää riittäisi enemmän kuin tarpeeksi. Juuri viimekin viikonloppuna kuultu "sä oot ihan vitun hyvännäkönen, sun pitäs vaan hymyillä enemmän" ja sanojana ihan kivannäköinen kaveripoitsu, jolla nyt vuoden verran varmaan ollut jonkinlainen ihastus meikäläiseen.
Kyselit neuvoja, miten me "rumilukset" se tehdään.. En oikeastaan tiedä..En täydellinen kaunotar ole, mutta sen verran panostan ulkonäkööni, että pidän nättejä, sopivankokoisia vaatteita, meikkaan ym. Korostan parhaita puoliani, joten en oikeastaan edes ihmettele, vaikka mua nätiks sanotaan. Ja siihen päälle se luonne, iloinen, itsetunnon omaava, pirteä, sosiaalinen, huumorintajuinen.
Pienistä asioista se loppupeleissä lähtee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202373Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3081286- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681