Luutennetin Iltakäsky

Vittumainen_Liisa

Hei !
Ja niin oli taasen näinä aikoina, syksyisen kuulaana lauantai iltana. Koolle kutsuttu erään hienostohuvilan pihapiiriin, notskin äärelle. Paradoksaalisen ylevässä paririvissä, omanarvontunnossaan ryhtiä natisten vetäviä hjupseereita ja poikapoikia joukkueellinen. Kyynelrariossa oli viesti salainen kokoontumisen tititetty, riveistään harvenevan ja harmaantuvan joukkion jäsenille vain lähetetty.
Luutennetin viimeistä iltakäskyä aika oli kuuntelemaan tullut.

Paraatijoukkue Asentoo !!!

"Hyvät jermut, veljet ja pojaat. Ajat muuttuvat ja on aika tullut meidänkin viimein vapautuksen kirkkaasta lähteestä avoimesti ammentaa. Auringon valkoista valoa ei meidän tarvitse enään salassa, piilossa prismalla sateenkaaren väreiksi taittaa. On aika alkaa myös näyttäämään värejä. Vaikka maalata talo ja tapetoida seinät ja katot sateenkaaren loistolla. Tähän asti olemme vaan joutuneet hiljaa tahollamme, vaivihkaa luottamuksella värejä tunnustaa. Kovat kaulassa, mitalit ja remmi rinnannassa kun ovat meitä velvoittaneet. Karheat sarkakankaat ihoamme herkkää liian kauan ovat hinkanneet."

"Mitä ? Lonkkia särkee ja heikottaa. Voi anteeksi pojat. Lepoo !
Nohniin mihinkäs minä jäinkään ?
Todellakin."

"Vapautuksemme päivämäärä on lyöty lukkoon 27.10.2016
Me voimme ylväinä pystypäin astella meille räätälöityjen ihananien pehmeiden silkkisten pitsisten asusteiden erikoiseen liikkeeseen Hannu & Mauriin. Enään ei tarvitse kaukaa Tukkiholmasta tilailla ja piilossa formun sarkaisen. Tiukan kravaatin alla pitää. Vuosikymmenet ovat syvällä juoksuhautojen suojissa vietetty.
On aika nousta hyökätä ja vyöryttää sateenkaarilippua heiluttaen.
Meillä on oma ihananan oma Silkkisten Lähibutiikki. Visa vinkukoon ulvokoon niinkuin tykistömme keskitys vihulaisen taivaalla. Vyörytämme vailla pelkoa häpeää. Kahmimme hamstraamme ostoskärrymme kukkuroilleen Silkkisiä !!!

Paraatijoukkue Asentoo !!!
Kolminkertainen eläköönhuuto Suurelle Orvolle Johtajallemme !
Eläköön ! Eläköön ! Eläköön !
Lepoo !!!"

Ja niin jälleen kerran, niinkuin aina monesti ennenkin. Jatkui iltama notskin kohentamisella, kynttilöiden sytyttämisellä ja Ghetto Blasterin valmistelulla iltasoittoa varten. Ja sieltähän se taas kuuluikin mustan katumaasturin äänitorven tööttäys. Vielä kerran trokausreissultaan saapui luottomies. Saaliinjako ja keekoilu saattoi alkaa. Vielä kerran.

Aika poikapoikia.

0

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
        Tampere
        170
        3349
      2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
        Maailman menoa
        373
        2151
      3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
        Puolanka
        49
        2068
      4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
        Puolanka
        41
        1971
      5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
        Ikävä
        32
        1471
      6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
        Ikävä
        93
        1241
      7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
        Ikävä
        54
        1203
      8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
        Hindulaisuus
        385
        1075
      9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
        Ikävä
        114
        1003
      10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
        Ikävä
        46
        879
      Aihe