Hei !
Ja niin oli taasen näinä aikoina, syksyisen kuulaana lauantai iltana. Koolle kutsuttu erään hienostohuvilan pihapiiriin, notskin äärelle. Paradoksaalisen ylevässä paririvissä, omanarvontunnossaan ryhtiä natisten vetäviä hjupseereita ja poikapoikia joukkueellinen. Kyynelrariossa oli viesti salainen kokoontumisen tititetty, riveistään harvenevan ja harmaantuvan joukkion jäsenille vain lähetetty.
Luutennetin viimeistä iltakäskyä aika oli kuuntelemaan tullut.
Paraatijoukkue Asentoo !!!
"Hyvät jermut, veljet ja pojaat. Ajat muuttuvat ja on aika tullut meidänkin viimein vapautuksen kirkkaasta lähteestä avoimesti ammentaa. Auringon valkoista valoa ei meidän tarvitse enään salassa, piilossa prismalla sateenkaaren väreiksi taittaa. On aika alkaa myös näyttäämään värejä. Vaikka maalata talo ja tapetoida seinät ja katot sateenkaaren loistolla. Tähän asti olemme vaan joutuneet hiljaa tahollamme, vaivihkaa luottamuksella värejä tunnustaa. Kovat kaulassa, mitalit ja remmi rinnannassa kun ovat meitä velvoittaneet. Karheat sarkakankaat ihoamme herkkää liian kauan ovat hinkanneet."
"Mitä ? Lonkkia särkee ja heikottaa. Voi anteeksi pojat. Lepoo !
Nohniin mihinkäs minä jäinkään ?
Todellakin."
"Vapautuksemme päivämäärä on lyöty lukkoon 27.10.2016
Me voimme ylväinä pystypäin astella meille räätälöityjen ihananien pehmeiden silkkisten pitsisten asusteiden erikoiseen liikkeeseen Hannu & Mauriin. Enään ei tarvitse kaukaa Tukkiholmasta tilailla ja piilossa formun sarkaisen. Tiukan kravaatin alla pitää. Vuosikymmenet ovat syvällä juoksuhautojen suojissa vietetty.
On aika nousta hyökätä ja vyöryttää sateenkaarilippua heiluttaen.
Meillä on oma ihananan oma Silkkisten Lähibutiikki. Visa vinkukoon ulvokoon niinkuin tykistömme keskitys vihulaisen taivaalla. Vyörytämme vailla pelkoa häpeää. Kahmimme hamstraamme ostoskärrymme kukkuroilleen Silkkisiä !!!
Paraatijoukkue Asentoo !!!
Kolminkertainen eläköönhuuto Suurelle Orvolle Johtajallemme !
Eläköön ! Eläköön ! Eläköön !
Lepoo !!!"
Ja niin jälleen kerran, niinkuin aina monesti ennenkin. Jatkui iltama notskin kohentamisella, kynttilöiden sytyttämisellä ja Ghetto Blasterin valmistelulla iltasoittoa varten. Ja sieltähän se taas kuuluikin mustan katumaasturin äänitorven tööttäys. Vielä kerran trokausreissultaan saapui luottomies. Saaliinjako ja keekoilu saattoi alkaa. Vielä kerran.
Aika poikapoikia.
Luutennetin Iltakäsky
Vittumainen_Liisa
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830