Äänestin numeroa 6.
Emma-gaala 2005
13
647
Vastaukset
HURRAA!!! Yksi ääni plakkarissa !
Varmaan äänestit samaa numeroa useamman kerrankin ?- Numero 6 voittaa...
Tiedoksi Justiinax sulle että tuo numero 6 voittaa pisteet kotiin.
Missäs on Kansa??? Ei taida kehdata mennä kisaan vai???? Numero 6 voittaa... kirjoitti:
Tiedoksi Justiinax sulle että tuo numero 6 voittaa pisteet kotiin.
Missäs on Kansa??? Ei taida kehdata mennä kisaan vai????Tapsan ei tarvitse olla tuollaisissa äänestyksissä Hän on paras laulaja muutenkin. Ei noissa Emma- äänestyksissä koskaan ole kaikki parhaat laulajat mukana.
Kari VOI saada Emman ( jos ahkeraan käytte äänestämässä), mutta Tapsa saa ehkä hengenpelastusmitalin. Kumpi on arvokkaampi asia ?- Wiinax
äänestäminen on tehty mahdottomaksi, tai ainakin samasta numerosta ei voi äänestää kuin kerran.
- hahahha
Justiinax kirjoitti:
Tapsan ei tarvitse olla tuollaisissa äänestyksissä Hän on paras laulaja muutenkin. Ei noissa Emma- äänestyksissä koskaan ole kaikki parhaat laulajat mukana.
Kari VOI saada Emman ( jos ahkeraan käytte äänestämässä), mutta Tapsa saa ehkä hengenpelastusmitalin. Kumpi on arvokkaampi asia ?Tapsa saa mitallin siitä kun niin ahkerasti saa sakkoja
- Tiia
hahahha kirjoitti:
Tapsa saa mitallin siitä kun niin ahkerasti saa sakkoja
Viimekesänä olin Tapsan keikalla ja pyysin häneltä nimmaria. Kun Tapsa otti povitaskustaan kynän, näin ,että sillä oli iso nippu jotain lappuja siellä povarissa. Mä mietin ,että mahtoikohan ne kaikki olla sakkolappuja ? ;)
- anna.h
Wiinax kirjoitti:
äänestäminen on tehty mahdottomaksi, tai ainakin samasta numerosta ei voi äänestää kuin kerran.
Sehän on reilua ja ihan oikein. Näin sen täytyy ollakin...
- jouni
minä äänestin numero 1
- Ompelija-544
vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.
- Upeeta
Ompelija-544 kirjoitti:
vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.
Karihan se on kaikkein paras.
- anna.h
Ompelija-544 kirjoitti:
vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.
Hienoa. Ompelijattaret ja myös me opettajattaret ymmärrämme hyvän päälle! Niin ja kyllä voi äänestää useita kertoja samasta puhelinnumerosta, jos haluaa, ei siinä mitään rajoituksia ollutkaan.
- KARIFANI
Ompelija-544 kirjoitti:
vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.
HIENOA,MAHTAVAA NIIN MINÄKIN ÄÄNESTIN KARIA
- KARIFANI
Sama täällä numero 6
Hän on paras kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540