Emma-gaala 2005

Äänestäjä

Äänestin numeroa 6.

13

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HURRAA!!! Yksi ääni plakkarissa !
      Varmaan äänestit samaa numeroa useamman kerrankin ?

      • Numero 6 voittaa...

        Tiedoksi Justiinax sulle että tuo numero 6 voittaa pisteet kotiin.

        Missäs on Kansa??? Ei taida kehdata mennä kisaan vai????


      • Numero 6 voittaa... kirjoitti:

        Tiedoksi Justiinax sulle että tuo numero 6 voittaa pisteet kotiin.

        Missäs on Kansa??? Ei taida kehdata mennä kisaan vai????

        Tapsan ei tarvitse olla tuollaisissa äänestyksissä Hän on paras laulaja muutenkin. Ei noissa Emma- äänestyksissä koskaan ole kaikki parhaat laulajat mukana.

        Kari VOI saada Emman ( jos ahkeraan käytte äänestämässä), mutta Tapsa saa ehkä hengenpelastusmitalin. Kumpi on arvokkaampi asia ?


      • Wiinax

        äänestäminen on tehty mahdottomaksi, tai ainakin samasta numerosta ei voi äänestää kuin kerran.


      • hahahha
        Justiinax kirjoitti:

        Tapsan ei tarvitse olla tuollaisissa äänestyksissä Hän on paras laulaja muutenkin. Ei noissa Emma- äänestyksissä koskaan ole kaikki parhaat laulajat mukana.

        Kari VOI saada Emman ( jos ahkeraan käytte äänestämässä), mutta Tapsa saa ehkä hengenpelastusmitalin. Kumpi on arvokkaampi asia ?

        Tapsa saa mitallin siitä kun niin ahkerasti saa sakkoja


      • Tiia
        hahahha kirjoitti:

        Tapsa saa mitallin siitä kun niin ahkerasti saa sakkoja

        Viimekesänä olin Tapsan keikalla ja pyysin häneltä nimmaria. Kun Tapsa otti povitaskustaan kynän, näin ,että sillä oli iso nippu jotain lappuja siellä povarissa. Mä mietin ,että mahtoikohan ne kaikki olla sakkolappuja ? ;)


      • anna.h
        Wiinax kirjoitti:

        äänestäminen on tehty mahdottomaksi, tai ainakin samasta numerosta ei voi äänestää kuin kerran.

        Sehän on reilua ja ihan oikein. Näin sen täytyy ollakin...


    • jouni

      minä äänestin numero 1

      • Ompelija-544

        vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.


      • Upeeta
        Ompelija-544 kirjoitti:

        vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.

        Karihan se on kaikkein paras.


      • anna.h
        Ompelija-544 kirjoitti:

        vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.

        Hienoa. Ompelijattaret ja myös me opettajattaret ymmärrämme hyvän päälle! Niin ja kyllä voi äänestää useita kertoja samasta puhelinnumerosta, jos haluaa, ei siinä mitään rajoituksia ollutkaan.


      • KARIFANI
        Ompelija-544 kirjoitti:

        vaatteita valmistava työporukka, kaikki naisia (noin 600 henkilöä) äänestettiin jokainen Kari Tapiota.

        HIENOA,MAHTAVAA NIIN MINÄKIN ÄÄNESTIN KARIA


    • KARIFANI

      Sama täällä numero 6
      Hän on paras kuitenkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe