Asua, kun muuta huolenaihetta ei ole, kuin MaTujen tekemät rikokset muualla tai Matut jotka tekee jotain muualla. Tai matut jotka ei tee mitään missään
On tää hyvä paikka..
9
147
Vastaukset
- työntekijä
Eikun silmät ummistaa kaikelta pahalta.. mitäs sulla on huolenaihetta sitten..? Eikö ole töitä? Terveys mennyt?
Kerro kerro huolenaiheesi??- o.tosi.ihme.hinttari
Tämän palstan huolenaihe on yhden sekopään häiriköinti.
Tämä ei ole enää Harjavallan palsta. - työntekijä
o.tosi.ihme.hinttari kirjoitti:
Tämän palstan huolenaihe on yhden sekopään häiriköinti.
Tämä ei ole enää Harjavallan palsta.Soita poliisit.. ;) pöpilästä karannut sekopää..
- Korjaus
Ei oo karannut. Nykyään pöpilästäkin pääsee nettiin.
Ja sen kyllä huomaa! - työntekijä
Korjaus kirjoitti:
Ei oo karannut. Nykyään pöpilästäkin pääsee nettiin.
Ja sen kyllä huomaa!Tottakai pääsee. Ei nyky yhteiskunnassa saa ketään syrjiä..! Hullut pääsee nettiin. :)
ja valtio maksaa.. !! Eli veronmaksajat. Harmi kun ei vielä pidetä vanhuksista parempaa huolta.. no siihen on olemassa selvä syy...
ne on jo niin vanhoja että KUOLEVAT kohta. Ei tarvi eläkkeitä maksaa..
- NiiiinSeVainOn
Kyllä vaan. Se on niin että nykyään rikoksia ei tee enää ketkäänmuut kuin matut. Siksi voi olla täysin huoletta ja ilman minkäänlaista vaaraa, jos paikalla ei ole matuja. Niin se on.
Oikeastaan se on varmaan suvakkien valetta että Suomessa olisi muka ylipäätään tehty mitään rikoksia ennen kuin alkoi tulemaan turvapaikanhakijoita.- Lintukodossaan
Ja nyt harjavallankin rikollisuus laskee nollaan kun satulinna sulkeutuu! On meillä ihana lintukoto sitten taas!
- postyalpo
https://youtu.be/dWZpR1ZZ9G8
Näin käy kun kaiken maailman ihmiset tänne pääsee- röyhkeäraiskarimamu
Juuri tästä suvakit unelmoi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772