Asua, kun muuta huolenaihetta ei ole, kuin MaTujen tekemät rikokset muualla tai Matut jotka tekee jotain muualla. Tai matut jotka ei tee mitään missään
On tää hyvä paikka..
9
113
Vastaukset
- työntekijä
Eikun silmät ummistaa kaikelta pahalta.. mitäs sulla on huolenaihetta sitten..? Eikö ole töitä? Terveys mennyt?
Kerro kerro huolenaiheesi??- o.tosi.ihme.hinttari
Tämän palstan huolenaihe on yhden sekopään häiriköinti.
Tämä ei ole enää Harjavallan palsta. - työntekijä
o.tosi.ihme.hinttari kirjoitti:
Tämän palstan huolenaihe on yhden sekopään häiriköinti.
Tämä ei ole enää Harjavallan palsta.Soita poliisit.. ;) pöpilästä karannut sekopää..
- Korjaus
Ei oo karannut. Nykyään pöpilästäkin pääsee nettiin.
Ja sen kyllä huomaa! - työntekijä
Korjaus kirjoitti:
Ei oo karannut. Nykyään pöpilästäkin pääsee nettiin.
Ja sen kyllä huomaa!Tottakai pääsee. Ei nyky yhteiskunnassa saa ketään syrjiä..! Hullut pääsee nettiin. :)
ja valtio maksaa.. !! Eli veronmaksajat. Harmi kun ei vielä pidetä vanhuksista parempaa huolta.. no siihen on olemassa selvä syy...
ne on jo niin vanhoja että KUOLEVAT kohta. Ei tarvi eläkkeitä maksaa..
- NiiiinSeVainOn
Kyllä vaan. Se on niin että nykyään rikoksia ei tee enää ketkäänmuut kuin matut. Siksi voi olla täysin huoletta ja ilman minkäänlaista vaaraa, jos paikalla ei ole matuja. Niin se on.
Oikeastaan se on varmaan suvakkien valetta että Suomessa olisi muka ylipäätään tehty mitään rikoksia ennen kuin alkoi tulemaan turvapaikanhakijoita.- Lintukodossaan
Ja nyt harjavallankin rikollisuus laskee nollaan kun satulinna sulkeutuu! On meillä ihana lintukoto sitten taas!
- postyalpo
https://youtu.be/dWZpR1ZZ9G8
Näin käy kun kaiken maailman ihmiset tänne pääsee- röyhkeäraiskarimamu
Juuri tästä suvakit unelmoi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559