Millaiset tanssit siellä on, kannattaako sinne mennä?
Kunnonpaikka
4
462
Vastaukset
- SeOnNiinTuuria
Yleensä kuntoutettavia, joskus tuurilla tanssitaitoisia. Voi olla hyvät tanssit tai sitten ei. Tietysti me kaikki koetaan asiat eri tavalla joten kukaan ei voi tietää.
- vietävä
Eikö siellä sitten tavallinen tanssikansa käy? Vaikka olis nimekäs orkesterikin?
- SeOnNiinTuuria
Itse käyn tosi harvoin, mutta mitä olen kuullut niin sattuma voi tuoda joitakin tanssitaitoisia. Menemällä itse tietää,eihän sitä tarvita kuin yksi jos ne askeleet käy yhteen😊.
- Anonyymi
SeOnNiinTuuria kirjoitti:
Itse käyn tosi harvoin, mutta mitä olen kuullut niin sattuma voi tuoda joitakin tanssitaitoisia. Menemällä itse tietää,eihän sitä tarvita kuin yksi jos ne askeleet käy yhteen😊.
https://kunnonpaikka.com/viihde/viihde-tanssit-ja-tapahtumat/
- Mukava kylpylä Siilinjärvi Kuopio
- Täällä kannattaa olla yötä myöten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774