Vinkki Tukholman risteilymatkalle

käynyt

Tein visiitin Tukholmaan laivalla. Laiva oli siisti, aamupala nautinto ja iltaviihde kymppi. Uikkarit unohtuivat kotiin, joten en tällä kerralla päässyt nauttimaan laivan saunaosastosta. Ystäväni oli saanut tietää, että Tukholmaan on noussut suurkaupunkien kokoluokassa kilpaileva ostoskeskus. Tunnelbanalla olen Tukholmassa liikkunut jo aikaisemmin, joten pääsy tsekkaamaan ko. ostaria Solnaan ei aiheuttanut vaikeuksia. MALL OF SCANDINAVIASTA löytyy satoja liikkeitä ja ruokapaikkoja kolmesta kerroksesta. Ohje: kävele satamasta tunnelbaanalle, mutta osta liput laivasta. Laivan infosta saat ohjeet, että kuinka pääset perille. Ko. tunnelbanalla suuntaat T-centraleniin ja T-centraalenista hyppäät paikallisjunaan ja paikallisjunalla suuntaat SOLNAAN. Paikallisjunalaiturilta näet Malla of Scandinavian. Opasteet tunnelbaanojen (maanalaisten) ja paikallisjunien asemilla ovat hyvät. Liikennöintikarttoja löytyy em. asemilta. Metrot ja junat kulkevat tiuhaan ja, jos liikut seurueessa, niin et eksy, vaikka juna tai metro liikennöisi ohi päätepisteesi. Helpointa on tietty löytää heti oikea osoite. Ostarissa valtava määrä liikkeitä jokaiseen tarpeeseen ja kaikenikäisille. Ostari notkuu myös ruokapaikkoja ja ostarilta löytyy myös ihana hampparipaikka Max. Varaudu matkaan hyvillä kengillä. Onnea reissuun!

2

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inköphelvete

Onhan siitä täällä jo jauhettu.
      Eri asia kiinnostaako ne samat ketjuliikkeet, joita on joka puolella.
      Helpompi ostaa netistä, etenkin kun ruotsissa muoti ei ole edukasta.

• käynEhkäToisenkinKerran

Suosittelen silti käynti Mall of Scandinavia ostarilla. Olen maailmaa jnkn verran jo nähnyt, mutta vastaavankokoista, loisteliasta, kaunista, valoisaa ja puhdasta ostaria en vielä ole nähnyt. Harmita ei tippaakaan se, ettei matkaani lähtenyt Korsin väskaa tms. Iloinen elämys oli jo se, että saattoi nähdä itse jotain kaunista ja mieliinpainuvaa. Suosittelen lämpimästi piipahdusta Solnassa risteilymatkan lomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2740
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2398
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2084
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      39
      2025
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1748
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1359
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1005
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      972
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      924
    Aihe