Portsarit: Ongelmia tiskin takana.

turhautunut-

Otsikko ei antanu montaa merkkiä laittaa :D Oon nyt noin 6 vuotta tehnyt portsarin/järkkärin hommia baareissa ja isoissa ja pienissä tapahtumissa, niin en mielestäni ihan untuvikko ole, mut nyt tuli tämmönen tapaus vastaan, ja ois kiva kuulla muiltakin kokemuksia vastaavista.

Oon yhdessä baarissa nyt ollut kolmisen kuukautta, mutta tais just hommat loppua ku ei kuulu vuoroja ja kuu lähenee loppuaan. Mitä ikinä teinkään niin tiskin takana ollut vuoropäällikkö ei ollut tyytyväinen. Hänen kaveriensa mukaan en esim kysynyt heiltä papereita, vaikka kysyin kyllä.

Baari oli mielestäni täynnä (istumapaikat menneet, seisomaan olisi mahtunut vielä asiakaspaikkojen mukaan 5 henkeä), joten en ottanut sisään, koska liikkuminen oli vaikeaa asiakkaille jo siinä vaiheessa. Tästä vuoropäällikkö tuli mulle sanomaan et heillä ei ole tiski läheskään täynnä. Koitin siinä puolustuksekseni sanoa et nä ihmiset juo yhtä juomaansa ja seurustelee, mä en voi sille asialle mitään jos eivät osta koko ajan. Ei tänne mahdu enää ihmisiä. Eikä me voida käskeä ihmisiä terassille vaikka siellä lämmitys onkin, jos eivät sinne itse halua mennä sisältä.

Kolmas tapaus mikä jäi mieleen oli yks poisto. Ovelta tiskin toiseen päähän on noin 10 metriä. Siellä nojailee tiskiin joku keski-ikänen mies, vuoropäällikkö katselee mua vihasesti siinä ja hetken päästä tulee toinen myyjä sanomaan että heitä toi ulos, vinkuu viinaa koko ajan. Menen tietty jututtamaan miestä et ois kotiinlähdön aika. Tähän mies vähän ihmettelevästi sanoo että:"No okei, mää menen", ja kävelee reippaasti itse ulos. hieman humalassa, mut järki toimi, puhe suju ja kävelikin huomattavasti paremmin kuin monet muut baarissa. Mun ois varmaan pitäny kuulla sen miehen puheet sinne 10 metrin päähän kaiken sen hälyn ja housebändin yli. Koska yleisestä käyttäytymisestä ei kyllä huomannut et mies on hankala asiakas.

1

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyrä

Tällaista se on välillä. Olen itse ollut myös töissä paikassa johon olin ilmeisesti liian kallis, ja hiillostivat pihalle juuri tuollaisella paskalla. Ajatuksia olisi pitänyt osata lukea ja fysiikan lait kyetä muuttamaan. Parempi vaan kun pääsee pois. Uutta matoa koukkuun, kyllä tekijälle töitä löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      29
      6680
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      89
      3854
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      67
      3812
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      256
      3214
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2797
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2745
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2600
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2480
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2084
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      131
      1927
    Aihe