Portsarit: Ongelmia tiskin takana.

turhautunut-

Otsikko ei antanu montaa merkkiä laittaa :D Oon nyt noin 6 vuotta tehnyt portsarin/järkkärin hommia baareissa ja isoissa ja pienissä tapahtumissa, niin en mielestäni ihan untuvikko ole, mut nyt tuli tämmönen tapaus vastaan, ja ois kiva kuulla muiltakin kokemuksia vastaavista.

Oon yhdessä baarissa nyt ollut kolmisen kuukautta, mutta tais just hommat loppua ku ei kuulu vuoroja ja kuu lähenee loppuaan. Mitä ikinä teinkään niin tiskin takana ollut vuoropäällikkö ei ollut tyytyväinen. Hänen kaveriensa mukaan en esim kysynyt heiltä papereita, vaikka kysyin kyllä.

Baari oli mielestäni täynnä (istumapaikat menneet, seisomaan olisi mahtunut vielä asiakaspaikkojen mukaan 5 henkeä), joten en ottanut sisään, koska liikkuminen oli vaikeaa asiakkaille jo siinä vaiheessa. Tästä vuoropäällikkö tuli mulle sanomaan et heillä ei ole tiski läheskään täynnä. Koitin siinä puolustuksekseni sanoa et nä ihmiset juo yhtä juomaansa ja seurustelee, mä en voi sille asialle mitään jos eivät osta koko ajan. Ei tänne mahdu enää ihmisiä. Eikä me voida käskeä ihmisiä terassille vaikka siellä lämmitys onkin, jos eivät sinne itse halua mennä sisältä.

Kolmas tapaus mikä jäi mieleen oli yks poisto. Ovelta tiskin toiseen päähän on noin 10 metriä. Siellä nojailee tiskiin joku keski-ikänen mies, vuoropäällikkö katselee mua vihasesti siinä ja hetken päästä tulee toinen myyjä sanomaan että heitä toi ulos, vinkuu viinaa koko ajan. Menen tietty jututtamaan miestä et ois kotiinlähdön aika. Tähän mies vähän ihmettelevästi sanoo että:"No okei, mää menen", ja kävelee reippaasti itse ulos. hieman humalassa, mut järki toimi, puhe suju ja kävelikin huomattavasti paremmin kuin monet muut baarissa. Mun ois varmaan pitäny kuulla sen miehen puheet sinne 10 metrin päähän kaiken sen hälyn ja housebändin yli. Koska yleisestä käyttäytymisestä ei kyllä huomannut et mies on hankala asiakas.

1

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyrä

      Tällaista se on välillä. Olen itse ollut myös töissä paikassa johon olin ilmeisesti liian kallis, ja hiillostivat pihalle juuri tuollaisella paskalla. Ajatuksia olisi pitänyt osata lukea ja fysiikan lait kyetä muuttamaan. Parempi vaan kun pääsee pois. Uutta matoa koukkuun, kyllä tekijälle töitä löytyy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe