Portsarit: Ongelmia tiskin takana.

turhautunut-

Otsikko ei antanu montaa merkkiä laittaa :D Oon nyt noin 6 vuotta tehnyt portsarin/järkkärin hommia baareissa ja isoissa ja pienissä tapahtumissa, niin en mielestäni ihan untuvikko ole, mut nyt tuli tämmönen tapaus vastaan, ja ois kiva kuulla muiltakin kokemuksia vastaavista.

Oon yhdessä baarissa nyt ollut kolmisen kuukautta, mutta tais just hommat loppua ku ei kuulu vuoroja ja kuu lähenee loppuaan. Mitä ikinä teinkään niin tiskin takana ollut vuoropäällikkö ei ollut tyytyväinen. Hänen kaveriensa mukaan en esim kysynyt heiltä papereita, vaikka kysyin kyllä.

Baari oli mielestäni täynnä (istumapaikat menneet, seisomaan olisi mahtunut vielä asiakaspaikkojen mukaan 5 henkeä), joten en ottanut sisään, koska liikkuminen oli vaikeaa asiakkaille jo siinä vaiheessa. Tästä vuoropäällikkö tuli mulle sanomaan et heillä ei ole tiski läheskään täynnä. Koitin siinä puolustuksekseni sanoa et nä ihmiset juo yhtä juomaansa ja seurustelee, mä en voi sille asialle mitään jos eivät osta koko ajan. Ei tänne mahdu enää ihmisiä. Eikä me voida käskeä ihmisiä terassille vaikka siellä lämmitys onkin, jos eivät sinne itse halua mennä sisältä.

Kolmas tapaus mikä jäi mieleen oli yks poisto. Ovelta tiskin toiseen päähän on noin 10 metriä. Siellä nojailee tiskiin joku keski-ikänen mies, vuoropäällikkö katselee mua vihasesti siinä ja hetken päästä tulee toinen myyjä sanomaan että heitä toi ulos, vinkuu viinaa koko ajan. Menen tietty jututtamaan miestä et ois kotiinlähdön aika. Tähän mies vähän ihmettelevästi sanoo että:"No okei, mää menen", ja kävelee reippaasti itse ulos. hieman humalassa, mut järki toimi, puhe suju ja kävelikin huomattavasti paremmin kuin monet muut baarissa. Mun ois varmaan pitäny kuulla sen miehen puheet sinne 10 metrin päähän kaiken sen hälyn ja housebändin yli. Koska yleisestä käyttäytymisestä ei kyllä huomannut et mies on hankala asiakas.

1

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyyrä

Tällaista se on välillä. Olen itse ollut myös töissä paikassa johon olin ilmeisesti liian kallis, ja hiillostivat pihalle juuri tuollaisella paskalla. Ajatuksia olisi pitänyt osata lukea ja fysiikan lait kyetä muuttamaan. Parempi vaan kun pääsee pois. Uutta matoa koukkuun, kyllä tekijälle töitä löytyy!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1656
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      39
      1581
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      62
      1328
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1285
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      207
      1092
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      266
      1057
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1044
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      17
      907
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe