Joku ihmeen uusi ketjusysteemi aukaissut Turkuun pisteensä. Sisäänheitto tarjouksena on pyörinyt 50 minuutin hieronta 20 euron hintaan. Kävin testaamassa ja eipä tuo ainakaan minua säväyttänyt, koska koko ajan hieroja uteli minun asioitani ja koetti tyrkyttää vuosikorttia, että jatkossa saisin hieronnat puoleen hintaan.
Tuli jotenkin ahdistava olo, kun koetti rentoutua ja nauttia siitä hieronnasta, mutta nuori myyntitykki hieroi ja paahtoi omaa asiaansa.
Minulle tuli sellainen olo, että tarviinko jonkun vuosikortin itselleni, miksi minun pitää sitoutua samaan paikkaan. Onko jollakin tietoa käykö tuo kortti muihin saman ketjun paikkoihin toisilla paikkakunnilla tai onko se vaan sen yhden hierojan omaa provikkaa kerryttävä juttu ?
Kokemuksia Turun Relax-hieronnasta?
3
4803
Vastaukset
- envaihda16
Käy kaikkiin Relaxin paikkoihin koko maassa. Itselläni on hyvät kokemukset Relaxin hierojista, lähinnä Helsingin Kampista, sekä Helsingin kuortaneenkadun Relaxin hierojakoululta
- Olgaaaas
Itselläni on vain hyviä kokemuksia relaxilta, kortti löytyy ja työni puolesta se on loistava väline koska hieronta pisteitä löytyy useammasta kaupungista :-)
- Hyörinpyörin
Jos joka kerta käy eri hierojalla, niin eihän siinä kukaan todellakaan syvenny sinun ongelmiisi. Tilanne on ihan sama näiden oppilaitosten kohdalla, että joka kerta eri jäbikkä tai typykkä siellä touhaamassa. Porukkaa vaihtuu kuin Stockkan pyöröovissa konsanaan väki soljuu menemään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2714687Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k292841Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761801Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180