olen seurustellut poikakaverini kanssa 2 vuotta ja ollaan harrastettu seksiä, yhtenä iltana kun oltiin aika humalassa eikä kumpikaan muista illasta mitään niin minusta tuntuu että poikakaverini on harrastnut seksiä minun kanssa enkä todellakaan ole voinut haluta sitä kun en muista tapahtuneesta mitään, sanoin poikakaverilleni että hän raiskasi minut ja teen rikosilmoituksen hänestä ja nyt hän jätti minut sen takia enkä saa häntä enään koskaan takaisin ja olen niin surun murtama että miten saisin hänet takaisin? voinko silti tehdä rikosilmoituksen ja saada pojan takaisin onko ehdotuksia? tarviin apua ja rahaa elämiseen kun muutin kotoa 16vuotiaana pois eikä äiti anna minulle rahaa enään kun ryöstin vahingossa häneltä 2 tuhannen euron edestä lompakosta rahaa.
minut raiskattiin
sinimarjaana69
1
284
Vastaukset
- vcefew
Vaadimme parempia trolleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634