Miksen saa Sony XZ puhelimellani tarkkaa lähikuvaa? Esim 20cm etäisyydeltä kuvaa kolikosta. Tulee sumea epäselvä kuva, eikä saa selvää mikä kolikko. Onko tässä puhelimessa jokin säätö ko kuvausta varten?
Sony XZ lähikuvaus
6
138
Vastaukset
- Xa1
Samaa ihmettelen xperia Xa1 puhelimessa. Tykkään ottaa todella tarkkoja lähikuvia mutta jopa mun entisellä käkkö honorilla saa supertarkkoja kuvia tähän sakkaan. verrattuna. Että ottaa päähän! Muuten vaikuttaa hyvältä puhelimelta. Oletko saanut selville mistä johtuu?
- ei.ymmärrä.focusta
Automaattitarkennus ei ymmärrä sitä kohdetta siinä lähellä. Koita näytön täppäämistä,että tarkentaisi siihen mihin haluat. Sony on minulle tuntematon, mutta siinä voi olla myös tarkennustekniikkaa siinä taktiikassa miten painat kuvausnappia/ kuvausnäytön täppäintä.
- Xa1
Sekään ei auta että koskettaa näyttöä. En ymmärrä, ja xperia myytiin minulle vielä "hyvänä kamerapuhelimena" xO
- Zilmalasi.Zeta
Todennakoisesti tuo lahikuvauksen puute on Sonyn ominaisuus. Sama homma oli edellisessani Z3 puhelimessa. Vaihdoin merkkia, mutta en tuon ominaiuuden vuoksi. Jos Sony tekisi dual simmin niin olisin ostanut.
- hyviäpuoliaaaa
Sonyssa on erillinen kamera painike. Sonyn äänen toisto huippua ja sitten muotoilu.
- ennenoli
Onhan siinä makro!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959