Koska pidän veljestäni...

Mä olen muutamalta palstalta lukenu aikas kovia arvosteluja näistä sisarusten välisistä hellyydenosoituksista. Mä en malta olla kommentoimatta aihetta omasta näkökulmastani. Mä aloin käydä hieromas mun veljen kalua iltasin noin vuosi sitten. Aika pian mä otin häneltä ekan kerran myös suuhun. Me sovittiin heti alkuun, ettei tämä johda muuhun, eli mä ainoastaan auttelen veljeltäni paineita pois. Mun veli on mua reilun vuoden verran vanhempi, mä siis täytin juuri 18v. Me asutaan kumpikin kotona vielä ja perheeseen kuuluu lisäksi äiti, joka tietää että mä otan veljeltäni suuhun. Äiti tämän hyväksyy myös sillä ehdolla, ettei olla yhdynnässä. Mun veli on todella kiva ja huomaavainen nuori mies, jolle mä teen hyvää oikein mielelläni. Tietysti jos meistä jompikumpi alkaa seurustella, niin lopetetaan heti. Siihen asti varmasti jatketaan. Mä en voi kieltää, etteikö mulla olis himoja olla myös yhdynnässä veljeni kanssa ja niin on hänelläkin mun suhteen. Raja nyt vaan on tähän vedetty...ainakin toistaiseksi :)

40

3297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi. Haluuks vaihtaa kokemuksii? Mä kans systerin kaa touhunnu. Laita mailii [email protected]

      • bi59Tku

        Minä kanssa touhusin systeerin kanssa nuorena


    • siskoapannut

      se ei ole keneltäkään pois jos otat veli pojalta posken. voittehan myös naida olis ainnakin tuttu "opettelu kaveri". hyvää se tekis sullekin.

    • rennosti.m

      Elinar98, onko homma sillä tavalla yksipuolista, että vain veljesi laukeaa, vai hyväileekö tai nuoleeko hän myös vittuasi? Vaikkette olisikaan yhdynnässä, voi nautinto kuitenkin olla molemminpuolista.

      Jos hankit pillerit ja siten et varmasti voi tulla raskaaksi, on kovin luonnollista, että otatte myös viimeisen askaleen. Kaiken kaikkiaan veli ja sisko kruunaa todella hyvät välinsä herttailemalla toisilleen ilman rajoja.

      Onnea teille molemmille! Teillä muuten on myös fiksu äiti. Luulen, että hänkin tottuu ajatukseen yhdynnästä, jos käytät pillereitä. Siinä on vielä sekin hyvä puoli, että voit ottaa veljesi paljaan kyrvän paljaaseen vittuusi. Se on paljon ihanampaa kuin kumilla, jota vieraan kanssa täytyy käyttää tautivaaran takia, vaikka olisi pilleritkin. :)

    • Kiitos teille hyväksyvistä ja kannustavista mielipiteistä :) Mä otan tuon ehkäisyjutun nyt ainakin puheeksi, täytyyhän meidän näistä nyt kuitenkin puhua voida. Ehkä nuo ehkäisypillerit tosiaan vois olla meidän juttu. Tärkeintä tässä tietysti on se mikä meistä tuntuu oikealta ja hyvältä. Veljeni reaktion jo arvaankin :) , äidin suhtautuminen onkin jännempi juttu.

      • rennosti.m

        Kyllä se äitikin rentoutuu, kun tietää, että käytätte pillereitä.

        Kysymys onkin enää siitä, että hankit pian pillerit. Ensimmäisen kuukauden aikana ei varmuuden vuoksi pitäisi olla yhdynnässä ilman kumia. Joko olette kumin kanssa tai odotatte kuukauden. Sinä aikana veljesi voi nuolla suloistasi tai sormettaa sitä.

        En voi kyllin kuvailla, miten ihanalta sitten tuntuu, kun veljesi aivan paljas kyrpä painuu aivan paljaaseen vittuusi. Saisinpa olla kärpäsenä katossa! Kerro jatkossa miten olette edistyneet.

        Onnea teille! :)


    • kiwaoliwer

      Mlks varailet? Nai ja nauti Tyttö.

    • UUNOKKI

      oTTAKAA MUTSINNE MUKAAN LEIKKEIHIN, NAUTINTO ON MONINKERTAINEN.

    • Meillä oli äidin kanssa aiheesta keskustelut oikein hyvässä hengessä, kiitos rohkaisevista viesteistä. Nyt on lääkärissä käyty ja ehkäisypillerit määrätty ;) Äiti sanoi osanneensa jo vähän tätä odottaakin. Sovittiin että pillerit hoidetaan huolella ja aloitetaan yhdynnät sitten kun on valmista. Mä oon niin onnellinen, kun päästään vihdoinkin oikeesti rakastelemaan ;)

      • rennosti.m

        En saata kuvata, kuinka onnellinen olen teidän puolestanne. Aina ensimmäiset kerrat oikeata yhdyntää eivät suinkaan ole parhaita, mutta jatkossa ne muuttuvat taatusti aivan suloisiksi. Ajettele, paljas kyrpä paljaassa vitussa. Kerro ihmeessä jatkosta. Elän kanssasi iloisessa odotuksessa. :)


      • Baikal
        rennosti.m kirjoitti:

        En saata kuvata, kuinka onnellinen olen teidän puolestanne. Aina ensimmäiset kerrat oikeata yhdyntää eivät suinkaan ole parhaita, mutta jatkossa ne muuttuvat taatusti aivan suloisiksi. Ajettele, paljas kyrpä paljaassa vitussa. Kerro ihmeessä jatkosta. Elän kanssasi iloisessa odotuksessa. :)

        Et vaikuta ihan terveeltä oletko lestaadiolainen, tai myönteisesti heihin suhtautuva.Antaisin sinulle mielelläni niskalauksen kiinan mallinn. Baikal 28 I E Haulikollanini ihan puhtaasta ilosta.


      • rennosti.m
        Baikal kirjoitti:

        Et vaikuta ihan terveeltä oletko lestaadiolainen, tai myönteisesti heihin suhtautuva.Antaisin sinulle mielelläni niskalauksen kiinan mallinn. Baikal 28 I E Haulikollanini ihan puhtaasta ilosta.

        Toinen iloitsee toisen ilosta, toinen fantasioi väkivallasta. Tällaista se on. :)


      • 5677bn
        rennosti.m kirjoitti:

        Toinen iloitsee toisen ilosta, toinen fantasioi väkivallasta. Tällaista se on. :)

        Teillehän nämä perheenjäsenten väliset panemiset ovat normaaliia toimintaa.Omaatuntoa ei tarvi käyttää ,koska sitä ei ole muutenkaan.Minun työkaveri kävi panemassa omaa siskoaan hups.tulikin raskaaksi rupesi kaverilla maa poltteleen,että piti vaihtaa paikkakuntaa aitoa sisarusrakkautta,vai mitä mieltä olet?


      • rennosti.m
        5677bn kirjoitti:

        Teillehän nämä perheenjäsenten väliset panemiset ovat normaaliia toimintaa.Omaatuntoa ei tarvi käyttää ,koska sitä ei ole muutenkaan.Minun työkaveri kävi panemassa omaa siskoaan hups.tulikin raskaaksi rupesi kaverilla maa poltteleen,että piti vaihtaa paikkakuntaa aitoa sisarusrakkautta,vai mitä mieltä olet?

        Sangen erikoinen tapaus. Tahaton raskaus siis johtui sukulaisuudesta. Enpä ole ennen mokomaa kuullut!

        Mitä rakkauteen tulee, luulen että he rakastavat toisiaan enemmän kuin sisko ja veli tavallisesti. Jos tapaat heitä, välitä heille onnentoivotukseni. :)


      • 5677bnH
        5677bn kirjoitti:

        Teillehän nämä perheenjäsenten väliset panemiset ovat normaaliia toimintaa.Omaatuntoa ei tarvi käyttää ,koska sitä ei ole muutenkaan.Minun työkaveri kävi panemassa omaa siskoaan hups.tulikin raskaaksi rupesi kaverilla maa poltteleen,että piti vaihtaa paikkakuntaa aitoa sisarusrakkautta,vai mitä mieltä olet?

        Kertomus jatkuu lapsi syntyi ihanasta veljen,ja siskon rakkaudesta miten asiassa kävikään.Asia jäi perheen sisäiseksi asiaksi,ja painettiin villaisella koko juttu ei mennyt käräjille.Itse asun suuren lestaadiolais populaation ympäröimänä ,jotenka tiedän mistä puhun.Lapsia tulee,kuin liukuhihnalta ensimmäiset lapset ovat terveitä,mutta loppupäässä tulee epäkuranttia tavaraa sairaita,ja kehitysvammaisia.Mitenkä onkaan käynyt näille ihanille lähisukulaisten hedelmille?Ovat tulleet sukukypsään ikään,ja lapsia tulee nyt on käynyt niin,että nämä alkupäänkin lapset ovat sairaita,ja rampoja.Sisäsiittoisuus on johtanut tähän tulokseen mikä on nyt nähtävillä,mutta uskon varjolla tätä tehdään eletään ,kuin siat pellossa.


      • ghjjk
        rennosti.m kirjoitti:

        Sangen erikoinen tapaus. Tahaton raskaus siis johtui sukulaisuudesta. Enpä ole ennen mokomaa kuullut!

        Mitä rakkauteen tulee, luulen että he rakastavat toisiaan enemmän kuin sisko ja veli tavallisesti. Jos tapaat heitä, välitä heille onnentoivotukseni. :)

        Hiukan tarkennusta sinulle tyttö oli alaikäinen veli ei ollut.Siis raiskasi siskonsa moneen kertaan.


      • rennosti.m
        ghjjk kirjoitti:

        Hiukan tarkennusta sinulle tyttö oli alaikäinen veli ei ollut.Siis raiskasi siskonsa moneen kertaan.

        Jos kyse oli raiskauksesta, asia muuttuu päälaelleen. Äsken sitä et kertonut. Raiskaus on ankara rikos.

        Olkoonpa raiskausta, pyssyllä uhkailemista tai mitä tahansa väkivaltaa, se on iljettävää.

        Sen sijaan kahden täysikäisen keskinäinen, kahden lähes samanikäisen keskinäinen ja kahden alaikäisen keskinäinen seksi ei nykyisin kiinnosta viranomaisiakaan, vaikka se muodollisesti onkin kielletty. Kun 45 vuotta sitten sallittiin homo- ja eläinseksi, oli sukulaisseksikin vahvasti esillä, mutta jäi vielä kielletyksi.

        Nykyisessä asenneilmastossa pidetään sisarusseksia ja äiti-poika- seksiä sangen hyväksyttävänä ja kauniina.


      • bkllnc
        rennosti.m kirjoitti:

        Jos kyse oli raiskauksesta, asia muuttuu päälaelleen. Äsken sitä et kertonut. Raiskaus on ankara rikos.

        Olkoonpa raiskausta, pyssyllä uhkailemista tai mitä tahansa väkivaltaa, se on iljettävää.

        Sen sijaan kahden täysikäisen keskinäinen, kahden lähes samanikäisen keskinäinen ja kahden alaikäisen keskinäinen seksi ei nykyisin kiinnosta viranomaisiakaan, vaikka se muodollisesti onkin kielletty. Kun 45 vuotta sitten sallittiin homo- ja eläinseksi, oli sukulaisseksikin vahvasti esillä, mutta jäi vielä kielletyksi.

        Nykyisessä asenneilmastossa pidetään sisarusseksia ja äiti-poika- seksiä sangen hyväksyttävänä ja kauniina.

        Ihmettelen miksi äiti-poika on muka sallitumpaa kuin isä-tytär


      • Familyaffair

        Teillä on hieno äiti. Aivan mahtavaa,että olette löytäneet veljenne kanssa toisenne aivan uudella tasolla.Nauttikaa.


      • fgghhjj
        rennosti.m kirjoitti:

        Jos kyse oli raiskauksesta, asia muuttuu päälaelleen. Äsken sitä et kertonut. Raiskaus on ankara rikos.

        Olkoonpa raiskausta, pyssyllä uhkailemista tai mitä tahansa väkivaltaa, se on iljettävää.

        Sen sijaan kahden täysikäisen keskinäinen, kahden lähes samanikäisen keskinäinen ja kahden alaikäisen keskinäinen seksi ei nykyisin kiinnosta viranomaisiakaan, vaikka se muodollisesti onkin kielletty. Kun 45 vuotta sitten sallittiin homo- ja eläinseksi, oli sukulaisseksikin vahvasti esillä, mutta jäi vielä kielletyksi.

        Nykyisessä asenneilmastossa pidetään sisarusseksia ja äiti-poika- seksiä sangen hyväksyttävänä ja kauniina.

        Kaikesta huolimatta asia hoidettiin perheen sisäisenä asiana.Tämä kaveri joka sen teki,joutui vaihtamaan paikkakuntaa asiasta ei tehty rikosilmoitusta, vaikka olisi pitänyt.Kaikki nyt ei vain jää kiinni.


      • rennosti.m
        bkllnc kirjoitti:

        Ihmettelen miksi äiti-poika on muka sallitumpaa kuin isä-tytär

        Ei laissa tehdä eroa, mutta ihmisten asenteissa on eroja. Perustuu siis kyselytytkimukseen. Sen mukaan hyväksytyintä oli sisko-veli, sitten äiti-poika. Isä-tytär oli paheksutuinta.

        Tyttäristä muutamat ovat jälkeenpäin kertoneet saaneensa traumoja isäsuhteesta, vaikka suurin osa ei traumoja ole saanutkaan. En ole koskaan lukenut, että poika muistelisi seksisuhdetta äitinsä kanssa kielteisesti. En myöskään niin siskon kuin veljenkään kertomuksissa ole havainnut kielteistä muistoa, ellei sitten ole ollut kyseessä raiskaus, kun huomattavasti vanhempi veli on käyttänyt pikkusiskoaan seksitarkoituksissa.

        Siis ei ole kyseessä "muka", vaan ihmisten asenteet.


      • fghjkk
        rennosti.m kirjoitti:

        Jos kyse oli raiskauksesta, asia muuttuu päälaelleen. Äsken sitä et kertonut. Raiskaus on ankara rikos.

        Olkoonpa raiskausta, pyssyllä uhkailemista tai mitä tahansa väkivaltaa, se on iljettävää.

        Sen sijaan kahden täysikäisen keskinäinen, kahden lähes samanikäisen keskinäinen ja kahden alaikäisen keskinäinen seksi ei nykyisin kiinnosta viranomaisiakaan, vaikka se muodollisesti onkin kielletty. Kun 45 vuotta sitten sallittiin homo- ja eläinseksi, oli sukulaisseksikin vahvasti esillä, mutta jäi vielä kielletyksi.

        Nykyisessä asenneilmastossa pidetään sisarusseksia ja äiti-poika- seksiä sangen hyväksyttävänä ja kauniina.

        Ei mene varmaan,kuin muutama vuosi,niin lehdistössä,ja teeveessä mainostetaan lähisukulaisten sexsikokemuksia.Kaikkien trenditietoisten pitää kokeilla ristiin rastiin naimista muuten et ole ihminen.


    • sikbastards

      Normitouhua teille Lars Levi laestadiouksen porukkaan kuuluville. Uskontonne varjolla voit kätevästi hotkaista myös isäsi meisselin kapeisiin kasvoihin

    • g56fghh

      Hyvä huomio lestaadiolaisethan nussivat kaikkia ristiin rastiin.

      • stigu-

        Perheen kesken paneminenhan suorastaan kuuluu lessupaskojen perinteisiin. oksettavia saastoja


    • hklbx

      Miten äiti sai tietää tästä?
      Vai menitkö suoraan kertomaan?

    • sisarukset
    • Juuso.mk

      Toi on rikollista toimintaa. Millainen äiti oikein hyväksyy tuommoista omilta lapsiltaan. Toivon että tää on trolli, hyi

      • lessutperseestä

        täysin normaalia lars levi laestadiouksen porukkaan kuuluvilla kunniattomilla paskiaisilla. Kuuluuhan myös pääministerikin tähän oksettavaan paskalessusakkiin. vitun sairasta...


    • Kiitos kaikista mielipiteistä, samaa mieltä ei kaikkien kuulukkaan olla. Sen verran kuitenkin, ettei mistään uskontoon liittyvästä tosiaan ole kysymys, ihan rakkaudesta mun ja veljeni välillä. Ensi lauantaina on meillä todella kauan odotettu tärkeä päivä, kun saadaan vihdoin rakastella, nauttia toisistamme ilman rajoja. Meille tosi tärkeää, eikä varmasti keltään mitään pois. Pillereistäkään ei mitään odottamattomia sivuvaikutuksia mulla, eli kaikki vihdoin valmista. Mä oon niin onnellinen.

      • hyvää lauantaita! ;)


    • rennosti.m

      Kertonet, kuinka lauantai meni. Jos ei aivan napiin, niin menee taatusti jatkossa. Onnea teille monta sylillistä! :)

    • ai-kun-ihanaa

      Koska pidät veljestäsi niin muista myös naamioida isäsi meisseliä kapeisiin kasvoihin. Sen jälkeen voit nuolla äitisi persettä samalla kun isäsi ja veljesi ottaa sinut rajusti. No, siinähän se Lars Levi laestadiouksien normipäivä tulikin kuvailtua.

      • rennosti.m

        Karkeata kieltä, suorastaan kadulta.

        On jäänyt kirjoittajalla lestadiolaislevy päälle. Ei ole osannut tehdä eroa aikuisen lapsiin kohdistuvan seksin eli pedofilian ja kauniin sukulaisseksin välillä.

        Pedofilia sekä insestinen pedofilia on aina raiskaus ja tulee rangaista sen mukaisesti. Sisaruksien vapaaehtoinen seksi on kaunista ja hyvää, pyhää ja puhdasta, todellista herttailua.


      • rennosti.m

        Olet valinnut nimimerkkisi oivallisesti, kadunmies--.


      • rennosti.m

        Luultavasti 80 % kansasta on saanut kuolinapua, koska suhtautuu siihen positiivisesti.


    • Elämäni ihanin viikonloppu takana, lauantaina ja eilen sain vihdoin olla yhdynnässä rakastamani miehen kanssa. Veljeni on niin mahtavan huomaavainen, nautin jo ensimmäisestä yhdynnästä todella paljon. Hän käytti paljon hierontaöljyä, äitini vinkki, ja sai mut nauttimaan alusta asti. Veljeni purkautuminen sisääni on ollut paras kokemukseni koskaan. Äiti on meidän jutusta myös onnellinen, ensimmäisen yhdynnän jälkeen juteltiin kokemuksesta ja hyvä mieli on kaikilla ollut. Mä en voi nyt kuvitellakaan hakevani miessuhdetta mistään, en varmasti. Mun veljen kanssa puhuttiin että tätä jatketaan nyt varmasti, ollaan onnemme ansainneet. Kodin ulkopuolella tästä ei toki mainita, jotkut saattavat ja saavat olla eri mieltä :)

      • Kiva kuulla. ;) haluaisin tutustua äitiisi


      • rennosti.m

        Elinar98, jännitin kovasti, miten menee. Ilokseni kuulen, että meni paremmin kuin oli ensimmäisellä kerralla odotettavissakaan. Mikään ei ole niin ihanaa kuin seksi turvallisen henkilön kanssa. Onnea teille kaikille! :)


    • rennosti.m

      Karkean ja ruokottoman kielen käyttäjät, sivistyksestä ja synnynnäisestä henkisestä tasosta vähälle jääneet ovat riehaantuneet esittämään kauniista asiasta törkeyksiään ja rivouksiaan. Ihminen voi antaa vain sitä, mitä hänellä on.

      Yleensä, siis keskimäärin, on havaittavissa, että matalan henkisen tason omaavat ovat taipuvaisempia noudattamaan opittua moraalia, jonka mukaan harvinaisempi on kiellettyä, korkeamman tason omaavat taas ovat taipuvaisempia käyttämään kykyään arvioida kukin tilanne erikseen. Matalatasoiset ovat siis taipuvia yhdenmukaisuuteen, korkeatasoiset taas moninaisuuteen.

      Kulttuurissa on yleisenä käsityksenä, että sukulaisseksi olisi useista ihmisistä vastenmielisempää kuin seksi ei-sukulaisen kanssa. Koska ihmisellä ei ole mekanismia, jolla voisi todeta todellisen sukulaisuuden, on korjattu väitettä sanomalla, että kyse on yhdessäkasvamisen seurauksesta.

      Korjattukaan väite ei ole ongelmaton. Vaikka yhdessäkasvaneita olisi monta, vaikka koko lastenkodillinen, ihminen joutuu moninmoninkerroin useammin tekemisiin muualla kasvaneitten kanssa, joten hänen rakastumisensa muualla kasvaneeseen on myös moninmoninkerroin todennäköisempi. Todiseeksi sukulaisvastenmielisyyteen ei siis riitä edes yhdessäkasvaminen. Siitä on kyllä tehty tutkimuksia, jotka eivät ota huomioon, kuinka ylivoimaisesti enemmän henkilö joutuu tekemisiin toisaalla kasvaneen kanssa.

      Niin kauan, kuin ei selvästi osoiteta, että henkilö tuntee seksuaalista vastenmielisyyttä enemmän sukulaisiaan kuin muita kohtaan, on syytä pitää oppia vain kulttuurisena, ei biologisena.

      Paremminkin luulen, että sukulaisseksi on yleisempää kuin todennäköisyyden matemaattisella perusteella olisi pääteltävä, sillä sukulaisuus tuo monia tilaisuuksia, joita muiden kanssa ei ole.

      Esimerkiksi yhdessä saunominen, vähissä vaatteissa kulkeminen, paljo yhdessäolo ja keskusteleminen luovat tilanteita, joita ventovieraiden kanssa ei ole niin usein. Ajatellaan vaikka käytännön tilannetta, että tyttö haluaa sheivata vittunsa aivan posliiniksi. Hän ei näe itsestään ihan kaikkea, mutta ventovieraalta ei voi pyytää apua. Omalta veljeltä voi. Jos täytyy ylittää joku kynnys, sukulaisen kanssa se on matalampi.

      Jos saunotaan yhdessä, pojalla voi ottaa eteen. Fiksut naiset, sisko tai äiti, ovat otettuja havaitessaan olevansa viehättäviä, mutta voivat myös helpottaa pojan paineita, sillä heillä itselläänkin on kokemusta, miten raastavaa seksuaalinen paine on. Pian toimi saattaa olla molemminpuolinen ja johtaa yhdyntäänkin ja muihin herttaisiin seksileikkeihin.

      Elinar98:n tilanne on vielä erityisihana. Ei ole kyse vain hyvässä yhteisymmärryksessä tapahtuvasta paineitten purkamisesta, vaan hän ja veljensä ovat oikeasti rakastuneet toisiinsa. Mikä onkaan kauniimpaa, kuin suloinen seksi toisiaan rakastavien kesken. :-)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      788
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe