Jeesus sotkee mun elämää!

katselinjapaninnaisia

Mua oon vaivanut yli kuukauteen tälläinen ongelma. Jeesus, se kuollut juutalainen velho sotkee mun elämää.

Mulla on kokoajan huono onni ja unia Jeesuksesta siitä lähtien ku Jeesus tuli sotkemaan mun elämään.

Hän sotkee mun kalenteritkin vääriksi ja kaikki ennustukset on peruuntunut Jeesuksen takia.

Miten oikeasti pääsisin eroon tästä kaaoksen velhosta? Haluan onneni takaisin!!

7

229

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannesburgilainen

Se ei ole Jeesus joka elämääsi on sotkenu,uskoisin että se on joku muu kiusallinen ystäväsi,joka ei pidä siitä että tunnet vapahtajan Jeesuksen,olet varmasti oikealla tiellä, rukoilen puolestasi sinä niin rakas tuntematon ystävä minulle,kirjoituksestasi tunnistan sinut Jeesuksen seurakuntaan kuuluvaksi.jos uskot että Jeesus sotkee elämäsi kalenterisi olet varmasti väärällä tiellä,rukoile että jeesus auttaisi sinua oikealle tielle. Minulla on tunne että olet nuori neitonen ja sinulla on etsikkoaika♡♡♡~☆☆☆!

• facepalmfacepalm

tiesitkö sinä raamattunatsi että aloitusviesti on trolli ja pilamuunnos jonkun 21v naisen vanhasta viestistä?

"kirjoituksestasi tunnistan sinut Jeesuksen seurakuntaan kuuluvaksi."
        Anteeks mutta ihmisten kirjoitustyyli ei määrittele mitään, muuten.

• Gadiel

Olen arkkienkeli Gadiel. Nyt pistän munan ton ketjun aloittajan pilluun ja aah aah!!!

Tällee toimii kristittyjen rukoukset. Me nussitaa synnintekijöitä.

• Gadiel

Nyt pistän munan aloittajan pilluun ja aah aah!!!

Jeesus ei tullut paikalle, mut minä tulin, ja olen enkeli. Kuulin ton johannesburgilaisen rukouksen ja nyt tulin panee sua, OP.

• Godfather.69

Kummittelua esiintyy kirkoissa.

• Gadiel

Kuten myös paneskelua.

Papit ja enkelit nussii kuoropoikia ja kapinallisii naisii, ouh jeehh!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2074
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      124
      1162
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      948
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      862
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      72
      693
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe