Mua oon vaivanut yli kuukauteen tälläinen ongelma. Jeesus, se kuollut juutalainen velho sotkee mun elämää.
Mulla on kokoajan huono onni ja unia Jeesuksesta siitä lähtien ku Jeesus tuli sotkemaan mun elämään.
Hän sotkee mun kalenteritkin vääriksi ja kaikki ennustukset on peruuntunut Jeesuksen takia.
Miten oikeasti pääsisin eroon tästä kaaoksen velhosta? Haluan onneni takaisin!!
Jeesus sotkee mun elämää!
7
155
Vastaukset
- Johannesburgilainen
Se ei ole Jeesus joka elämääsi on sotkenu,uskoisin että se on joku muu kiusallinen ystäväsi,joka ei pidä siitä että tunnet vapahtajan Jeesuksen,olet varmasti oikealla tiellä, rukoilen puolestasi sinä niin rakas tuntematon ystävä minulle,kirjoituksestasi tunnistan sinut Jeesuksen seurakuntaan kuuluvaksi.jos uskot että Jeesus sotkee elämäsi kalenterisi olet varmasti väärällä tiellä,rukoile että jeesus auttaisi sinua oikealle tielle. Minulla on tunne että olet nuori neitonen ja sinulla on etsikkoaika♡♡♡~☆☆☆!
- facepalmfacepalm
tiesitkö sinä raamattunatsi että aloitusviesti on trolli ja pilamuunnos jonkun 21v naisen vanhasta viestistä?
"kirjoituksestasi tunnistan sinut Jeesuksen seurakuntaan kuuluvaksi."
Anteeks mutta ihmisten kirjoitustyyli ei määrittele mitään, muuten. - Gadiel
Olen arkkienkeli Gadiel. Nyt pistän munan ton ketjun aloittajan pilluun ja aah aah!!!
Tällee toimii kristittyjen rukoukset. Me nussitaa synnintekijöitä.
- Gadiel
Nyt pistän munan aloittajan pilluun ja aah aah!!!
Jeesus ei tullut paikalle, mut minä tulin, ja olen enkeli. Kuulin ton johannesburgilaisen rukouksen ja nyt tulin panee sua, OP. - Godfather.69
Kummittelua esiintyy kirkoissa.
- Gadiel
Kuten myös paneskelua.
Papit ja enkelit nussii kuoropoikia ja kapinallisii naisii, ouh jeehh!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751959- 1721711
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981335Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028- 1001017
Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228846Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,55769