Minulla alkoi Meganen vilkku temppuilemaan, sisällä kojelaudassa vilkuuttaa kyllä mutta ulkopuolella ei tapahdu mitään. Lisäksi ilmastointi ja penkinlämmitin ei toimi.
Mistä voisi johtua?Ongelmat alkoivat siten, että toisen puolen ajovalot ja vilkku jäivät palamaan auton sammutti niin että niitä ei saanut pimeäksi muuten kuin irroittamalla akkukengät plus- ja miinusnavasta. Sen jälkeen valot toimivat ja sammuvat muuten mutta nämä edellä mainitut viat ilmestyivät. Kokemuksia kellään? Mikä auttoi? Epäilevät huollossa mukavuuslaitteen hajoamista ja sellainen uusi plus ohjelmointi maksaisivat sen 1000-2000 euroa. Auto siis Megane II 2007 vuoden malli.
Miksi Meganen vilkku ei toimi?
Jude_82
4
152
Vastaukset
- marmoritiskiltä
5 euron rele
- Jude_82
Ei kuulemma ole releitä tuossa Meganessa erikseen mitä vaihtaa. Vilkku on sen mukavuusohjaimen alla.
- rellu_mies
Itsellä on vilkut ainakin auton kulmissa, ja tietenkin sivuvilkut. Tuntuu oudolta, että ne olisivat jonkun ohjaimen alla.
- käsikättö
Ikkuna auki ja heilutat kättä, näin pääset halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389