Tänään mä ajattelin, ettei niissä rajoissa mitään vikaa ole. Ihminen, joka haluaa elämäänsä järjestystä, uskollisuutta ja hyviä arvoja, käsittää rakkauden vähän laajemmin kuin pelkkänä tunteen palona. Se on asioiden ajattelemista kokonaisvaltaisemmin, pidemmällä tähtäimellä. Jumala on säätänyt näiden arvojen kunnioitukseen sisältyvän siunauksen.
https://m.youtube.com/watch?v=UuuZMg6NVeA#
Miksi kulkisin pimeydessä, kun voin tehdä parannuksen ja kääntyä Jumalan puoleen, Jeesus pelastajan puoleen!
Ajatuksia iltaan
5
146
Vastaukset
- Lipsahti
Rakkauspalstalle tähtäsin, mutta tännehän tämä sopii hyvin myös.
- Näinteen
Kääntää katkeruus tai viha rukoukseksi. Kääntää rakkaus rukoukseksi. Kääntää pettymys rukoukseksi...
Anna minulle kärsivällisyyttä kestää näitä tunteita.
https://m.youtube.com/watch?v=NAWQxIq-9-Q# - Keltainenilo
Minä rakastan sinua kuin aurinko rakastaa sisäänsä käpertynyttä vihaista voikukkaa
- Syliävain
Minä rakastan jokaista kiukkuista ampiaista, jonka pistin on valmiina hyökkäykseen ja mieli kuin kiihkeä ja malttamaton sähikäinen.
- openthedoor
Rakkaus kolkutti oveen, näytti käsiään haavoitettuja ja sulki syliinsä jokaisen pienen ihmisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.813908Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j963275Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1172564Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201754Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1561722Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m761570Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä901523- 1041456
- 551123
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591121