Ladan pahin kilpailija konkurssiin ?

Runko_se_oikea

Volkswagen on ehkä pian menossa konkurssiin päästöhuijausten vuoksi. Näin Ladalla ei ole minkäänlaista kilpailijaa jatkossa ja hyvä niin !
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/paa-auki-vw-korvauksille-euroopassa-oikeus-maarasi-5000-euroa-audin-omistajalle/d6rdbfUg

8

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladafever

Noh. Vikavagenin konkurssi on ollut ovella keväästä asti. Kukaan ei tuosta ilmoituksesta ylläty. Jenkkeihin piti lapioida dollareita miljardikaupalla ja Eurooppa tulee perässä.

• laatua.pitää.olla
    • Runkvitsi
      • Rungoltaan_vino

Vikavagen lähetti taas 2,6 miljoonalle "autolle" korjauskutsun ! Ei hyvää päivää ... hoh hoijjaa. Yhdysvalloissa vikavagen on lapioinut jo 16,5 miljardia dollaria maksaakseen vahingonkorvauksia ja Saksassa vaaditaan 8,2 miljardin korvauksia. Ihan aiheesta voidaan kohta puhua konkurssista. Noh ... kuka edes vikavagenia kaipaa ?

• Ex-Ladastuu

Mun serkku kertoi, että Lada on lujaa laatua, mutta kytkin vain on hajonnut hänen Ladoissaan... noh. Kyllä se Wölksvägen voi mennä ihan vapaasti konkurssiin, siitä vaan. Ei enää ikinä VW:tä tänne, kiitos.

• ajotavasta.kiinni

Ei se kytkin hajoa, ellei aja jalka kytkimellä. Joillakin on väärä tapa ajella, ja se kytkin silloin paukkuu, merkki kuin merkki.
        Meillä oli kodinkoneliikkeessä isäntä Kalle.
        Sillä meni autosta kuin autosta kytkin alle 100 tuhannen. Väärä ajotyyli. Piti jalkaa pedalilla, koko ajan, kuin urkuri soittimensa ääressä.

• Kaasuöljy

On ollut Ladojakin, tosin katalyyti ruiskut aiheutti minulle liikaa tunnetta että ei osaa, mutta tyytyväinen olen ollut yleisesti niin Ladoihin kuin Volkkareihin. Samaan listaan voi laittaa huolettomat kilometrit kohtuu osto hintaisiksi autoiksi Toyota, Seat, Ford ja Fiat niitäkin ollut enkä niitäkään pääse haukkumaan, mutta kaikki kokemukset vuosimallia 2010 vanhemmista autoista ja vanhimmat oli vuodelta 1979.

Mutta ei kunnon Ladoja enään tahdo löytyä, sama alkaa olla Fiatissa ei löydy alle 75 000 km ajettuja alle 2010 vuosimallin HB tai farmari malleja. Uusia ei kummallakaan ole ostettavaksi.

Siis ajellaan nykyisillä jahka oppivat taas tekemään autoja jotka enemmän tiellä kuin huollossa ja vievät polttoainetta merkittävästi enemmän kuin moottori öljyä tuhannella kilometrillä.

• Laadasta.puhett

Tunnettua on, että takapotku 1700i - ei vienyt tiellä 6litraa enempää.
        Ajoin sillä itsekin 17 vuotta. Eikä tämäkään 110 vie kuin 6 litran paikkeilla. Jos ei aja satasta yli - jää alle 6.denkin, mutta jos tulee motarijaksoja, että se 120 pitää ajaa- niin hieman menee enemmän. Mutta sielläkin vikaa on, jos saa ajamalla seitsemään litraan.

Tasainen ajotyyli - se ratkaisee autojen kulungin. Kaupungissakin kun ei räyhää - hykkäilee valoista toiseen ja odoottaa taas vaihtumista - niin eihän se ole oikea ajotapa.
        Normaali rauhallinen - ennakoiva ajotyyli, hieman katsomista pidemmälle, että käyttää massan oikeaa liikkuvuutta, ei auto kuluta liikoja. Olkoon se mikä merkki vain. Eikä tämä tarkoita, että pitää olla jaloissa.
        Ehkä se on ajotyyli tullut työnkautta, kun jakoliikennettä on tullut tehtyä taajamissa ja tiellä, kaupunkien välissä. Pelisilmä ajoon.
        Sillä saa yllättäin autojen kulut pieneksi, sekä käyttää tekniikkaa avuksi kulutuksen pienentämiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe