C5/508-mallien uudistumista on odotettu aika pitkään. Yleensähän PSA tuuppaa ensin sitikan pihalle ja kohta perään vastaavalle alustalle rakennetun, ehkä vähän konservaatiivisemman Peugeotin.
Paris Auto-Salonissa oli esillä CXperience jolla saattaa olla tai olla olematta jotain tekemistä PSA:n tulevan d-segmenttiauton kanssa:
http://www.citroen.com/en/Highlight/19/cxperience-concept
Aika päheen näköinen. Jää nähtäväksi, onko Citikalla tarjota jotain uutta jousituksen saralla: Hudractiven tilalle on jotain lupailtu.
HuikeeCitikka
8
56
Vastaukset
- Saasnähdä
Kaunis on. Sää nähdä tuleeko hinnat-alkaen-tuotantomalliin asti kaikki tuossa esitetty teknologia ja muotoilu, luultavasti kuitenkin jäljillä ollaan.
Yllättävää että PSA on ottanut käyttöön hybridin. Ehkä siitäkin saadaan vielä kilpailukykyinen vaihtoehto? Ottaisin kyllä itse mielummin pelkällä bensakoneella. - Haluunton
Siisti. Kyllä näkee ettei ole japanilainen eikä saksalainen....
- Pieninmuutoksin
En usko että ihan tuollaisenaan tulee markkinoille, tai DS:nä aika lähelle ja C5:nä vähän maltillisempana. Kojelaudassa tulee varmaan vähän konservatiivisempi, autosta korkeampi ja keskipalkki varmaan tulee.
Tuo näyttää olevan normi moottorilla ja vaihteistolla plus hybridillä, tuotantomalliin tulee varmaan sama hybridi jota Peugeot käyttää omassaan ja konevaihtoehdot (hybridillä tai ilman) voisivat perustua nykyisiin puretekkeihin eri tilavuuksilla ja virotysasteilla. Toivottavasti pitävät tuon oudon sisätilamateriaalin ja värin. - reliikkipeli
PSA osaa jo tehdä hybridi auton. Hallelujaa. Kun vielä otetaan lastentaudit pois ensimmäisten hölmöjen ostaessa ne , se voi vielä toimiakkin. Hallelelujaa
Ps. Toyotalla on muuten neljäs sukupolvi menossa hybridimalleissa. Voi666- Hybridieikiinnosta
Tojo on selvinnyt hämmästyttävän hyvin hybridiprojektistaan. Se oli kiistatta edelläkävijä, ehkä siksi että niiden moottorit ei ole ihan viimeistä huutoa.
Myös PSA on tarjonnut hybridiä jonkin aikaa, samoin kun muutama muukin euromerkki. Omakotiasukkaalle tuollainen plug-in voi olla kiinnostava.
En usko että tjota CXperience on tarkoitus tuollaisenaan tuoda markkinoille, mutta ehkä tulevat sittikat lainaaavat siitä jotain.
300 heppaa hybridinä on ihan ok muttaitselleni riittäisi puolet ja sekin yksinkertaisen ja luotettavan PureTech-moottorin muodossa. En lataile.
- qatromile
60 heppanen Toyota lähtee liikennevaloista liukkaanmin kuin 300 heppanen citikka.
Kokeiltu on..- UuhOoh
No voi mahoton. Missä kisoissa tapasit kolmesataaheppaisen sitikan? Kerro lisää?
- EdelläkävijänOte
Uusi C5 joson yhtään samaa näköä niin kauppa käy
Eniten tässä kiinnostaa se Hydractiven seuraaja. Jospa se on puoliksikqqqn yhtä hyvä kuin edeltäjänsä ja samalla vähän simppelimpi, niin kiinnostus herää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897