Aloitin 2 viikkoa sitten lääkärin luvalla Olanzapinin vähentämisen asteittain. Nyt olen 5 vrk syönyt 2,5 mg:mmaa. Vieroitusoireina ollut unettomuutta, ruokahaluttomuutta, ahdistusta, vatsa löysällä ym. En uskalla nyt vähään aikaan vähentää lääkettä, etteivät viekkarit vielä tästä pahene. Olen käyttänyt nyt lääkettä noin vuoden ajan yhdessä Venlafaxiinin ja Mirtatzapinin kanssa, jotka jäävät nappivalikoimaani. Haluaisin kuulla muiden käyttäjien kokemuksia vieroitusoireista ja muutenkin haluaisin kuulla vertaiskokemuksia. Olen lihonut vuoden aikana 20 kiloa tuon Olanzapiinin takia. Jo nyt olo tuntuu skarpimmalta ja muistini on milelestäni parantunut.
Olanzapin 5 mg lopetusoireet
Anuska72
0110
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.