Ahdistelupelot

auttaskojoku

Mun kaks vee vanhempaa siskoa on ahdisteltu ja sen kaveria, kun on toi vokki tos lähellä. Ite siirryn ylemmille luokille 2vuoden päästä. En halua samaa paskaa. Kolmeen iltaan on ny itketty, kun mun porukat vaa puhuu, että tää on ohimenevää juttuu ja kyllähän ne suomalaiset pojatki, joo ei ne oo samanlaisii! Ei ne tuu enkuksi heittää blowjobia ja jotaa tollasta. Ne on paljon vanhempii kuin mun siskon luokkalaiset, kaikki siitä puhuu. Kukaa ei tajuu meijä ongelmii. Eilen ne heitti mun kaverii kepillä kun se ajo pyörällä.

Jotain lajeja mitä vois suositella, heti. Mä en halua samaa, en. Pelkään iha vitusti tuol ulkoon. Vaik oon nopee juokseen ja liikunnassa hyvä, niin silti. Ei paljo auta siin vaihees jos kädet tungetaan housuihi ja tollasta. Sisko on pelotellu mua ihan sikana.

https://www.youtube.com/watch?v=R3OgpLmtQuE

Tosta videosta tykkäsin. Jos sitte meen johki lajiin, niin tuleeko kukaan puolustaan mua? Ku mä en tiiä edes mitä mun pitäs muutakaa tehä!!!!! Haluun vaa pois.

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikkaope

      Kyllä sun on nyt kiltisti otettava vastaan mitä nykyhallitus on suunnitellut sinun neitseellisen pimpan
      puolesta. Yhden neuvin annan ja tällä voit selvitä hyvällä onnella raiskaukselta.
      Kun nämä tummat tulijat ehdottaa Blowjobia niin suostu ihmeessä ja runkkaa siitten kädellä rajusti niin ei tarvitse ottaa suuhun niin paljoa ja voit selvitä joukkoraiskaukselta.
      Näitä tulijoita ei tuomita raiskauksesta kun se kuuluu niiden kulttuuriin ja hallitys suojelee ihmisten kulttuuria, tuntuu vähän oudolta mutta nykyään toimitaan näin!

      • menevain

        Nono, älkääs kirjotelko tollasia sille, ikää ei ole varmaan paljon yli 10v.

        Kyllä sä kavereita saat salilta ja varmasti niitäkin jotka puolustaa sua. Mene ja hakeudu, (no tuon videon nyt otit tuohon), niin paikallisen karateseuran harjotuksiin. Kyllä ne ottaa mukaan.


    • Thaiboxing

      Ostappa vaikka ens hätää tommone (tai joku vastaava): http://turvasuihke.fi

      Noista itsepuolustuslajeista sen verran että kato vaikka youtubesta eri kamppailulajien ottelu/sparri/jne videoita että näät millasia eri lajit on. Ite thainyrkkeilyn harrastajana voin sanoa, että kyseinen laji on toimiva tositilanteessa, mutta niin vois sanoa käytännössä kaikista kamppailulajeista.

      Tutustu ihmeessä eri vaihtoehtoihin, ja kokeile sitä mikä tuntuu kaikkein sopivimmalta. Ota kuitenki huomioon että tommosen lajin oppiminen ei oo mikää yhden kerran juttu.

      • AttiYlänen

        "Ota kuitenki huomioon että tommosen lajin oppiminen ei oo mikää yhden kerran juttu."

        Näin juuri. Ei yhden kerran, eikä useinkaan edes yhden vuoden juttu.
        Kaasua ahdistelihan naamaan ja karkuun vaan.


    • Self.Defense

      Onpa surullusta kun vanhpasi ei ota pelkoasi tosissaan. Tuollainen käytös noilta ahdistelijoilta ei laisinkaan hyväksyttäävää eikä laillista.

      Kamppailulajin harjoittelu on hyväksi, vaikka ja toivottavasti sitä ei salin ulkopuolella tarvitsisi käyttää. Se on monipulista ja hyvää liikuntaa ja kuten aikaisemmin kirjoitettiin, siellä kyllä ystävystyy ihmisiin.

      Pieni vinkki itsepuolustukseen sinulle jos joskus joku käy kiinni etkä pääse hänestä eroon, on kova potku sääreen. Tuo sattuu ja perään ei pääse ja tietenkin kunnon nipistäminen käden sisäreunasta. Aina kannattaa myös pitää kovaa meteliä ja huutaa kovasti.

    • AttiYlänen

      Pippurisumutin

    • Mahtimokuttaja

      Kannattaa kalisutella avainnippua ja opetella uimaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe