Äitini erosi muutama vuosi sitten väkivaltaisesta miehestä jonka kanssa hänellä on pikkusiskoni (19v) ja kaksi pikkuveljeä (13 ja 15v). Lisäksi minulla on isosisko ja meillä on eri isä. Pikkuveljeni ovat aina olleet melko jääräpäitä ja väkivaltaisia mutta luulin heidän oppineen jonkinlaisille tavoille viime vuosina. (olen asunut omillani jo yhdeksän vuotta joten en ole ollut seuraamassa tilannetta). Tänään kuitenkin sain kuulla pikkusiskoltani että äitini on alkanut ryyppäämään oikein urakalla eikä hän ole vuoteen nukkunut kotona vaan uuden miesystävänsä luona joka on mukava mutta viinaan menevä myös. Lisäksi sain kuulla että pikkuveljeni ovat suurimman osan ajasta yksin tai pikkusiskoni seurassa ja että he viikoittain ottavat yhteen väkivaltaisesti. Etenkin nuorempi veli jolla on todettu add käy pienimmästäkin asiasta veljen tai siskon tai sitten jonkin esineen kimppuun. Vanhempi veli kokee paniikkia niissä tilanteissa ja on myös puhunut useasti että aikoo tappaa itsensä koska kukaan ei välitä hänestä. Anteeksi sekava teksti, olen tosi huolissani tästä tilanteesta ja en tiedä mitä minun pitäisi tehdä. On kait heillä jotain mielenterveydellisiä ongelmia jo tuon käytöksen perusteella? Tiedän et jos puhun äidilleni asiasta niin hän ei ota tosissaan eikä tee asialle mitään. Pikkusiskolleni hän haistattaa vitut jos hän erehtyy jotain sanomaan hänen ryyppäämisestään. Suurin huoleni kuitenkin ovat veljeni, miten voisin auttaa heitä? Isälleen en haluaisi että he joutuvat.
Pikkuveljien väkivaltaisuus
Huolestunutisosisko
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514