bi naisia yli 30 v naiselle

binainen-80

Missä teihin törmää? Asun treen lähellä mutta silti tuntuu että kaikki hukkunu jonnekin 😉 vai enkö vaan enää tunnista teitä? Kaipaan naisen kosketusta, naisen tuoksua ja hellyyttä. Missä olisi nainen joka veisi jalat altani...

2

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smitsh

Laita viestiä voisi tutustua kik: satmir

• mikolatk

Oletko kuulut erogeenisistä alueista voimme kosketella niitä hellyyttä paljon sukoja ja muuta mikä tuntuu hyvälle,
      Ajatele itsesi selälleen minä helin sinua takaapäin olemme alasti anan pusuja työnän kieltäni toisin kohdin ja helliä pusuja ,niska kahtapuolen,kädet sormet,miten itse haluat että etenen,selkä,pakarat on suuren moista päästä tälle alueelle ,jalat,jalkoväli aina nikoihin asti,vai haluatko varpaisiin asti.Siten on toinen puoli viellä vatsanpuoli.Mutta jätämmeko se seuraavaan kertaan?
      Yksi syy on häpeä pelkäämme ,että paljastumme miten ihmiset suhtautuu minuun sen jälkeen ,kun paljastun bi-seksi.
      Niitä voi olla muitakin syitä joko tai ei.
      Mulla on pripaid liitymä näitä asioita varten.Voit nimetömänä ottaa yhteyttä ja kertoa asiastasi juurta jaksaen niinpaljon ,kuin pystyt.Aloitetaan näin voin tulla luoksesi myöhemin ,kuin meille sopii.Tex.0449249887.bi-nainen
      Mulle kävi kömähdys kirjoitin kahdessa osassa alku meni usiksi.Toinen kappale alkaa yksi syy on häpeä pekäämme häpeää.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe