Missä teihin törmää? Asun treen lähellä mutta silti tuntuu että kaikki hukkunu jonnekin 😉 vai enkö vaan enää tunnista teitä? Kaipaan naisen kosketusta, naisen tuoksua ja hellyyttä. Missä olisi nainen joka veisi jalat altani...
bi naisia yli 30 v naiselle
2
157
Vastaukset
- Smitsh
Laita viestiä voisi tutustua kik: satmir
- mikolatk
Oletko kuulut erogeenisistä alueista voimme kosketella niitä hellyyttä paljon sukoja ja muuta mikä tuntuu hyvälle,
Ajatele itsesi selälleen minä helin sinua takaapäin olemme alasti anan pusuja työnän kieltäni toisin kohdin ja helliä pusuja ,niska kahtapuolen,kädet sormet,miten itse haluat että etenen,selkä,pakarat on suuren moista päästä tälle alueelle ,jalat,jalkoväli aina nikoihin asti,vai haluatko varpaisiin asti.Siten on toinen puoli viellä vatsanpuoli.Mutta jätämmeko se seuraavaan kertaan?
Yksi syy on häpeä pelkäämme ,että paljastumme miten ihmiset suhtautuu minuun sen jälkeen ,kun paljastun bi-seksi.
Niitä voi olla muitakin syitä joko tai ei.
Mulla on pripaid liitymä näitä asioita varten.Voit nimetömänä ottaa yhteyttä ja kertoa asiastasi juurta jaksaen niinpaljon ,kuin pystyt.Aloitetaan näin voin tulla luoksesi myöhemin ,kuin meille sopii.Tex.0449249887.bi-nainen
Mulle kävi kömähdys kirjoitin kahdessa osassa alku meni usiksi.Toinen kappale alkaa yksi syy on häpeä pekäämme häpeää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804