Se ero on selkeästi havaittavissa. Never trust a woman who's bipolar.
Naisbipot pettää, miehet ei!
5
171
Vastaukset
- gryt
Johtuu vaan seksin epätasa-arvosta, jossa nainen antaa ja mies saa, eli naisen on paljon helpompaa pettää, kuin miehen.
- Lkjhghk
johtuu mistä vaan mutta naisbipo on todellakin se pettäjä. Ja en kyllä luota heihin ja kehoitan kaikkia kiertämään kaukaa. Vierestä olen seurannut menoa ja hirvittävintä on se kumppanilleen valehtelu. Pahempia saa hakea kuin biponaiset. Miehet eivät petä niinkään.
- Misuuu
Mua kyllä kiinnostaa, mistä se ero on niin selkeesti havaittavissa? Jotain tutkimuksia tän väitteen tueksi?
- KusipääToimittaja
Iltapäivälehdet manipuloivat ihmisiä. Olen pahoillani.
- tottaOn
Niin totta. Kun yleensäkin puhutaan kaksisuuntaisesta ja sukupuolisesta eroavaisuudesta oireiden suhteen, niin esille nostetaan tämä naisten maniassa tekemä ostovimma ja pettäminen, seksuaalinen ylivirittyneisyys. Olin tukiryhmässä jossa kuuntelin muita naisia asiasta ja kaikilla samaa oireilua maniassa. Miehet taas sanoivat että päihteitten käyttö olisi maniassa se päällimmäisin oire.
Itse olen siis nainen ja pettänyt olen, irtosuhteita on todellakin ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873