UPM-Pikkujoulut

osaston_liitto

http://www.paperi19.fi/?p=935

ILMOITTAUDU OSASTON PIKKUJOULURISTEILYLLE

Risteily Tallinnaan järjestetään 12.-13.11.2016 Baltic Queen-aluksella.

Matkalle lähdetään Kuusankosken tilausajolaiturilta 12.11. klo 15:00 ja laiva lähtee klo 18:30. Paluu Kuusankoskelle tapahtuu 13.11. laivan saavuttua satamaan. Matkan omavastuuhinta B2-luokan hytissä on 35 € / hlö. Hinta sisältää kuljetuksen, risteilyn ja ruokailun illan ensimmäisessä buffet-kattauksessa.

Risteily on tarkoitettu ensisijaisesti osaston työssä oleville jäsenille ja heidän puolisoilleen.

25

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpelo....87

      parhaat pikkujoulut on mulliganssissa!!...=) sieltä saa varmasti lihavaa pillua joka tosin haisee sillille mutta ei haittaa koska saanti on varmaa!!...=)

      • pelimies-22

        mulliganssissa saa myös kauniita jos on vientiä...


      • NaisetOnIhania

        tumppelo tyytyy siihen mitä saa


      • charmantti-mies

        naisten iskemisessä pitää olla charmia...


      • tumpelo....87

        tärkeintä pillun saanti!!=) en usko mullista saavan tiukkaa pillua!!


      • koettua-

        on myös tiukkaa


      • pikkupojatnaisissa
        koettua- kirjoitti:

        on myös tiukkaa

        niin oli äitilläskin kun sinua teki mutta kusta pääsi mukaan


    • tosimiesäijä

      "pelimies-22
      17.11.2016 22:35"


      ei tuollaiset 22 vuotiaat pikkupojat saa muuta kuin naurut
      pelimieheksi kutsut itseäsi mutta et oo vielä edes mies.

      • sorryvaan

        mä saisin keneltä naiselta vaan haluan, mut satun nyt olemaan suhteessa...


      • Uohpuihpuihpuihpji
        sorryvaan kirjoitti:

        mä saisin keneltä naiselta vaan haluan, mut satun nyt olemaan suhteessa...

        Harvinaista että joku näin julkisesti tunnustaa suhteensa nyrkkikyllikkiin...


    • tip_tap_tip_tap

      missä pikkujoulut tänä vuonna?

      • Spärdäri_

        Niin sanotussa HEVONVITUSSA


    • Pöhinää

      Tånå vuonna nähdään ihme, joulun kunniaksi. Paperimies on selvinpäin ja ei osallistu pikkujouluihin, vaan keskittyy uraansa.

    • Anonyymi

      https://www.paperiliitto.fi/kaukopaan-osasto-21/ajankohtaista/pikkujoulut-la-9.12.2023.html

      Paperiliiton Kaukopään os 21 Ry:n
      PIKKUJOULUT la 9.12.2023

      AIKUISET Imatran Kylpylässä alkaen klo 19:00, liput 20 € /hlö, yksi seuralainen per jäsen samaan hintaan.

      Lippu kattaa ruokailun, eteispalvelut ja illan tanssilipun. Esiintymässä Meiju Suvas.

      Liput ja maksu toimistolle 28.11.2023 mennessä.

      LAPSET BioVuoksi klo 13:00

      Ennakkonäytöksessä Disneyn elokuva TOIVE
      Esitys on ilmainen + Joulupukki jakaa karkkipussit lapsille.

    • Anonyymi

      Onhan se kumma että paperipenat ja sellusepot matkustaa b-luokan hyteissä! Jutut ovat sellaisia, että rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu ja juttujen perusteella ei laivamatkatkaan ole mitään, jos ei sviitissä matkusta. Olette te melkoisia lutapöksyjä! Hyvää pikkujoulua kaikille mulkuille toivottelee tonavanori

      • Anonyymi

        No miksi se tenavaari noin kiukuttelee? Ne paperijullit ja sellunpilaajat makselee veroissaan sinunkin takuueläkkeesi ja asumistukesi joten hieman kunnioittavampi käytös olisi ihan paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi se tenavaari noin kiukuttelee? Ne paperijullit ja sellunpilaajat makselee veroissaan sinunkin takuueläkkeesi ja asumistukesi joten hieman kunnioittavampi käytös olisi ihan paikallaan.

        En minä ole eläkkeellä, minulla on yli 100000€ vuositulot, vaikka vähän kyrpänä minua pidetään tehtaalla.


    • Anonyymi

      Onko Kymillä tänä vuonna pikkijoului?

    • Anonyymi

      siis pikkujoului?

    • Anonyymi

      Onhan täällä, täällä on aina pikkujoulu tunnelmaa! 🐿🐿🐿

      • Anonyymi

        Pikkujoulut pikkusieluille, rimmaa hyvin!


    • Anonyymi

      Ja oraville, on teillä kemut siellä! Maksaako umppi mitään kuluista? Muistaako miten henkilöstöä? 😝😂🤣🙄

      • Anonyymi

        Onhan meillä ja UPM:n piikkiin sorvataan käpyjä. 🐿🐿🐿


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan meillä ja UPM:n piikkiin sorvataan käpyjä. 🐿🐿🐿

        Kuule, mie oon nähny kun yks viilari joutu tekemään jotain veneen osia tuolle kyrvälle. Ei työkaveri uskaltanu kieltäytyä, kun pelkäs että joutuu silmätikuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, mie oon nähny kun yks viilari joutu tekemään jotain veneen osia tuolle kyrvälle. Ei työkaveri uskaltanu kieltäytyä, kun pelkäs että joutuu silmätikuksi.

        Olen kuullut samaa, vaikka ääneen ihmettelee sellaista toimintaa, että firman tavaroita käytetään ja tehdään työajalla viraabeli hommia. On se vaan tuo meirän päällikkö niin tekopyhä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe