Mikä on Dingon nykyinen kokoonpano? Onko se tämä suomalais-virolainen poppoo vai Liivit boys-bändin jätkät? Todella erikoinen veto Nipalta keikkailla kahden eri kokoonpanon kanssa Dingo-nimellä.
Dingon nykyinen kokoonpano?
4
117
Vastaukset
- ikkrenimiN
...entä osaako joku kertoa tästä jotain:
Neumannin FB-profiilista 1. lokakuuta:
"Etsitään nais/mies laulajaa valmisteilla olevaan bändiin. Tyylisuunta Folk /Pop /Rock. Soitat myös tarvittaessa koskettimia ym. Englannin kielen taito suotavaa! Jätä viestiä Inboxiin. Wanted! Female /Male singer. You can handle keyboards etc. when needed. Please drop a message in to the message box,Thanx." - 453675667534
Mitähän vittua Neumann oikein säätää?
- Zorlim
100% varmuudella edelleen se virolainen Dingo. En voi uskoa että Neumann menee taas kerran kusemaan koko Dingon kun on nyt viimein löytänyt taakseen oikeat miehet. Se tulisi aina menemään yli ymmärryksen minulle.
- eröjorma
Ainakin turussa oli vaisu keikka vaikka eräs toimittaja sitä hehkuttaakin, liivit boys siellä rämpytti, syntikkasoundi oli yhtä karmea kuin höllillä.
Toivotaan et Rebane ja Lapintie jatkavat bändissä. Kyl muutoin on Dingon taru lopullisesti ohi.
Oli hienoja keikkoja Dingo kesällä mutta Nipa alkoi taas säätämään ihan omiaan.
Ihmettelen miekkosen toimintaa, onko miehen kuulossa jotain vikaa kun ei itse kuule että milloin on soundit kohdallaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941