Meidän kaikkien tulee ja kuuluu suvaita maahanmuuttajia. sillä ei ole merkitystä, miten paljon mamuja vastustetaan. hallituksemme päättää jatkossakin, että kaikkia tulee auttaa. ihan turha valittaa raiskauksista. ne ovat vain yksittäistapauksia. suomalaiset raiskaa paljon enemmän kuin maahanmuuttajat. itse ainakin autan hädässä olevia
suvaitkaamme
4
96
Vastaukset
- koir345
olet tyhmä
- tosisuomalainen
kyllä aloittajalla vippaa päästä tosi lujaa
- 2000
Hätää on joka puolella maapalloa.Ei yksittäisen ihmisen pidä auttaa on täälläkin paljon lapsi perheitä kovilla kun vanhemmilla ei ole työtä Pitää myös muistaa että nykyisessä porukassa on paljon nuoria miehiä jotka lähtevät sotimista pakoon jättävät perheensä sinne sodan keskelle.Aika outoa joillain on sukuakin jota vois auttaa taloudellisesti mutta mielummin annetaan muukalaisille.Joillakin tosi rikkailla on huono omatunto kun ovat hankkineet omaisuutensa kepuli konsteilla ja lahjoittavat siksi kaikenlaisiin keräyksiin.
- rikasmies11
Itse olen rikas, enkä laita centtiäkään hyväntekeväisyyteen. Teen maahanmuutolla bisnestä. Ajattelin perustaa vielä muutaman vastaanottokeskuksen lisää, niin tienaan jo niillä 3me vuodessa. Tosin veroeurot menevät ulkomaiden kautta, enkä laillisestikaan joudu maksamaan Suomeen mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843