Joka aamu noitä tyhmiä viesteja, eikä moderaattori tee mitään.
Nyt kirjoitan tyhmän sanan, joita palstanpitäjän koneet skannaa
ja tämä viesti siis lähtee sivulta alta aikayksikön.
Kukahan kyrpä on keksinyt kellojen siirtelyn?
Huomenta Mäntyharjulaiset!
7
115
Vastaukset
- Entäsjos
Jos vaan ei kääntäis.
- AjattelevaErkki
Olisikohan mahdollista, että kirjoittelun kiihoittajia suojellaan, ovatpa keinot sitten ihan mitkä tahansa?
- AjattelevaErkki
Ei millään pahalla.
Ymmärrän hyvin kaikkia niitäkin ihmisiä, joilla on jonkin asteisia vaikeuksia milloin missäkin asiassa/elämän tilanteessakin.
Olisiko nyt kuitenkin aiheellista antaa muittenkin ihmisten, kuin vaikeuksissa olevien keskustella tällä palstalla ilman, että joku häirikkö ajaa alas koko keskustelun omilla kannan otoillaan.
Olisi mielestäni kyllä moderaattorien heiniä ensisijaisesti.
Ymmärrän kyllä heitäkin. Tehtävä ei ole suinkaan helppo.
Koska meitä ihmisiä on niin turkasen monen laisia. - AjattelevaErkki
Pyydän anteeksi, jos en ole kieliopillisesti kerinnyt opiskelemaan tarpeeksi yhdys sanojen oikeaoppista käyttöä. Toivottavasti saitte kuitenkin asiasisällöstä selvän.
- samatampio
Avaa keskusteluja milloin mistäkin tyhjästä aiheesta ja yrittää johdattaa keskustelun että hänet mainittaisiin..
- Jokosekopi
Joko se kopi kerkes.
- Jokapaikankommentaattori
Mihin Kopi ei kerkeis?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611