Krabi vai Phuket, Ao Nang, Railay, Karon, Patong?

Chilipimppuri2

Onko Krabilla Ao Nang isoin keskus? Verraten esim. Railay Beachiin? Kumpaa suosittelette? Entä kumpi on isompi paikka ja kummalla enemmän tarjottavaa, Phuketin Karon Beachilllä ( Tai Katalla ) vai Ao Nangilla? Kummasta itse tykkkäät jos olet käynyt molemmissa ja miksi? Patong Beachillä oltu muutama kerta ja nyt kiva päästä muuallekkin. Patongilla myös kovin ruuhkaista ja palvelu käynyt hieman töykeäksikin. Tekemistä siis pitäisi olla muutakin kuin rantaelämää, pitäisi löytyä vähän huvituksia ja shoppailtavaa ja nähtävääkin. Monilla pikkusaarilla kun ei iltaisin ole mitään tekemistä. Ao Nangin ranta ei ilmeisesti ole mikään hyvä?

1

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustajaX

      OIen ollut parin viikon lomat Phuketissa Karonilla ja Krabilla Ao Nangissa.

      Ao Nangista pidin enemmän. Se on hieman rauhallisempi kuin Karon, ja palvelu oli hieman ystävällisempää. Molemmissa oli paljon sekä thaimaalaisia että kansainvälisiä ruokapaikkoja.

      Molemmissa shoppailu on lähinnä sitä paikallista rättikojua. Toki muutamia kauppakeskuksiakin on. Ostosmahdollisuudet ovat heikommat kuin siellä Patongilla, jossa kerroit käyneesi.

      Niin ja onhan molempien ulkopuolella 30-60 min matkan päässä outleteja, joissa voi joskus löytää merkkivaatteita, laukkuja yms. hyvin alennuksin. Taksikyytihän on halpa.

      Minulle tärkein shoppailu on vaatteiden teetättäminen töihin räätälillä, ja se on onnistunut molemmissa paikoissa, ja itse asiassa muuallakin Thaimaassa.

      Ylipäätään Patong Beach on molempiin verrattuna tosi paljon vilkkaampi. Oli kiva päästä Patongin vilskeestä takisin Karonille lepäämään. Nehän ovat niin lähekkäin, että matkan voi tehdä taksilla.

      Minusta Ao Nang tai Karon eivät kumpikaan ole hiekkarannan kaipaajille optimaalisimmat, koska hotellit eivät ole aivan rannassa. Vähintään on pienen tien ylitys välissä.

      Ao Nangista rantaihmiset ja snorklaajat lähtevät pitkähäntä- ja moottoriveneillä lähisaarille, joissa on tosi upeat rannat ja kirkkaampaa vettä. Sen takia suuri osa rannasta on täynnä niitä pärisevlä venejä. Enpä siis itse viihtynyt siinä Ao Nangin keskustan tuntumassa hiekkarannalla kertaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8551
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1166
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1010
    7. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      788
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      684
    Aihe