Vm. 2008 Mazda 2 1.3 (86hv) koneella. Onko auto ketju- vai hihnakoneella?
Mazda 2 jakopää?
4
9816
Vastaukset
- Joopa66
Äkkiä googlettamalla antoi tulokseksi useammasta lähteestä ketjun. Toki tarkistaisin sen itse koneesta tai jos ohjekirjassa on jotain mainintaa.
- EioleHihnalla
Mazdojen moottorit ovat jakoketjulla 2003-2004 alkaen. Poikkeuksena taisi olla Mazda MPV tai protege. Jos en väärin muista niin myös useimmat Mazdan dieselitkin ovat jakoketjulla. Ainakin uudemmat Skyactiv dieselit kyllä ovat.
Mazda on yksi niistä automerkeistä jotka ovat kauan aikaa sitten luopuneet jakohihnoista moottoreissaan. - ettäsilleen
Omaan Mazda 2:seen (vm. 2007 eli vanhempaa) vaihdettiin juuri jakohihna. Eli hihnojakin löytyy!
- Anonyymi
Taitaapi olla dieseli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745